mitä mieltä miesten alapääkarvoista?
Kommentit (23)
Mieluusti mies saisi trimmata karvat lyhyiksi jos suuseksiä haluaa. Pidän itsenikin karvattomana, olisi kohtuullista siis että mies edes lyhentäisi. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies, joka vaatii naiselta täysin karvatonta olemusta mutta itse ei suostu edes saksimaan omaa pöheikköään.
Jos karvat on suoria ja pitkiä, vaatii siistimistä. Kiharat ja tummat ei. Täysin karvaton mies on aika turn off.
Jos näkisin karvattoman alapään niin repeisin nauramaan heti ja homma jäisi tasan siihen, en voisi ajatellakaan olevani minkään neitimiehen kanssa. Jo selkeä karvojen siistiminen saattaisi saada saman reaktion. Miehet olkoon miehiä ja huolehtikoon muista asioista kuin jostakin alapäänsä karvojen muotoilusta.
Ihan sen hygienian takia toivon, että miehellä on siistityt karvat. Kuten kainalokarvoihin tarttuu hien haju, munakrvoihin tarttuu kusen ja paskan haju. Posliini ei tarvii olla mutta edes siitityt ja lyhyet. Enemmän mua kuvottaa miehellä iso pöheikkö joka haisee (vaikka sitä kuinka pesisi) ja paska kikkareet roikkuu karvoissa yöks!
Miehet karvoilla, kiitos. Itse ole fiiliksen mukaan joskus karvaton, useimmiten siistitty tai hui kamala jopa ihan naturelli.
Kaikki karvat pois! En pidä myöskään selkä- ja rintakarvoista ja parta ja viiksetkin on turn off.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 10:05"]
Kaikki karvat pois! En pidä myöskään selkä- ja rintakarvoista ja parta ja viiksetkin on turn off.
[/quote]Sinun täytyy tyytyä siis vähän nuorempiin miehiin, sellaisiin max. 18 vuotiaisiin..
Kivekset voi nyt ainakin ajella karvattomiksu ja samalla vähän siistiä. Vatsassa saa olla karvoja, mutta ei rinnassa eikä selässä.
Karvat pitää olla jos niitä kerran on. Mikä on sen mukavampi kuin suihkunraikas mies hieman vielä kosteilla karvoilla?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 09:31"]
Ihan sen hygienian takia toivon, että miehellä on siistityt karvat. Kuten kainalokarvoihin tarttuu hien haju, munakrvoihin tarttuu kusen ja paskan haju. Posliini ei tarvii olla mutta edes siitityt ja lyhyet. Enemmän mua kuvottaa miehellä iso pöheikkö joka haisee (vaikka sitä kuinka pesisi) ja paska kikkareet roikkuu karvoissa yöks!
[/quote]Minkä metsäläisen kanssa olet ollut? Eteeni ei ole tullut näiden 40 vuoden aikana yhtään paskakikkaremiestä. Sinuna yrittäisin saada vähän parempaa ja laadukkaampaa seuraa.
Hyih, kohtasin yhden karvattoman ja siihen homma jäikin. Kyllä aikuisella täytyy karvoja olla. Siistitty ok.
Karvaa saa olla jos sitä kerran kasvaa.
Pitääkö miehen sheivata myös säärikarvat. Entä peräaukon ympärillä olevat karvat?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 11:04"]
Pitääkö miehen sheivata myös säärikarvat. Entä peräaukon ympärillä olevat karvat?
[/quote]
No minä ainakaan nuole jos jos peppu on täynnä karvoja ;)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 10:15"]
[/quote]Minkä metsäläisen kanssa olet ollut? Eteeni ei ole tullut näiden 40 vuoden aikana yhtään paskakikkaremiestä. Sinuna yrittäisin saada vähän parempaa ja laadukkaampaa seuraa.
[/quote]
Ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Oletko sinä koskaan katsonut miehesi valkoisia alkkareita? Hyvin todennäköisesti siellä on ruskea jarruraita. Toki jos käyttää mustia alkkareita niin sittenhän ongelmaa "ei ole", kun se ei ole näkyvissä. Kyllä minä haluan sen normaalin suomalaismiehen nähdä jolla ei ole housut edestä keltaiset ja takaa ruskeat.
Kylläpä sinä aikamoisten sikojen kanssa olet tekemisissä jos munakarvatg haisevat paskalla pesun JÄLKEENKIN. Miehillä ja naisilla kuuluu karvojen kasvaa. Painukaa pedofiilit helvettiin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 10:05"]
[/quote]Sinun täytyy tyytyä siis vähän nuorempiin miehiin, sellaisiin max. 18 vuotiaisiin..
[/quote]
Oma avomieheni on 23 ja onnekseni todella vähäkarvainen. Karvoja kasvaa hänellä ainoastaan alakerrassa ja nekin hän ajaa pois :)
Oma mies joskus ajeli ja en oikein tykännyt.