Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 kuukautta - onko pitkä aika?

Vierailija
07.09.2014 |

Aloitin uudessa työpaikassa, jossa olen nyt ollut kuukauden. osoittautui työpaikkakiusaamisen ja selän takana puhumisen paikaksi. kestäisitkö hammasta purren 5 kuukautta? Onneksi siis kyseessä määräaikaisuus. Ainoa hyvä asia, jonka tällä hetkellä löydän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koeaika vielä? Suosittelisin keskustelemaan esimiehen kanssa. Minä en kestäisi tuollaista, mutta minulla onkin rankka koulukiusaamistausta. Jos lähdet, niin kerro ainakin suoraan ja asiallisesti esimiehelle ja ehkä tämänkin esimiehelle mistä kiikastaa. Saattavat tehdä korjaustoimenpiteitä.

Vierailija
2/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kuukautta on mielestäni lyhyt aika, jotkut sinnittelee tuollaisissa työpaikoissa vuosia, kun on asuntolainat yms. eikä uskalleta lähteä kun talous menisi kuralle. Siskoni oli juuri 5kk ajan kokopäivätöissä (harjoittelussa) palkatta, joten sen ajan kestää mitä vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin edellisessä työpaikassa kiusaamisen uhri. tosin sitä ei kauaa ketänyt, kun määräaikaisuus oli loppumassa. olin siellä yli 4 vuotta. ajattelin nyt sinnitellä, mutta odotan loppumista kuin kuuta nousevaa. t.ap

Vierailija
4/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittelin aivan hirveässä työpaikassa vuoden verran, enempää en olisi jaksanut. Mutta 5 kk kyllä mielestäni kannattaa, ei ole niin pitkä aika. Sehän loppuu jo tänä talvena.

Vierailija
5/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nro 5. kyllä kestän. 5 kuukautta seisoo vaikka päällään. kiusattiinko sinuakin? t.ap

Vierailija
6/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et ota asiaa puheeksi pomon kanssa? eihän kenenkään tarvi kiusaamista setää. minä ainakin teen aina asiasta lopun jos mua on yritetty kiusata. esimiehellä on velvollisuus puuttua.

Vierailija
7/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisessä työpaikassa kiusaaja oli esimies. tosin meitä oli monta, joita kiusasi. t.ap

Vierailija
8/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kuvittelet kiusaamisen? Onko mielenterveytesi kunnossa? Anteeksi, jos epäilen turhaan, mutta kaverini luulee, että häntä kiusataan joka paikassa, eikä kukaan kohtele häntä sen kummemmin kuin muitakaan. Miten kiusaaminen ilmenee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme