Mitä mieltä miesten rintakarvoista?
Itselläni siis aikamoiset. Ei mikään pahin ryijy kuitenkaan. :D Pois en aja oli "tuomio" mikä hyvänsä. Mutta mielipiteitä aiheesta ylipäänsä. T:Mies 39v
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 11:53"]Läheskään kaikkien miesten lihaksisto ei ole sellaisessa kunnossa, että kestäisi karvattomuuden. Ei kaikki alle nelikymppisetkään ole timmejä ja lihaksikkaita.
[/quote]
Mikään ei ole ällöttävämpää kuin löysä ja karvanen kroppa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 11:28"] On paljon miehekkäämpää pystyä poistamaan karvansa kuin pelätä että jos nyt poistais niin kaikki ajattelee homoksi. Sileä rinta, sileät kainalot ja sileä alapää on seksikästä.
[/quote]
Minä en pelkää homoksi leimaamista, vaan en yksinkertaisesti vain jaksa ajaa partaa/rintaa/kainaloita. Olenko wt-mies vai miksi luokitellaan tämmöinen tapaus?
[/quote]
Laiska?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:23"]
Eläimellisyydessä todella turn-on! ;)
[/quote]
Sama naisella, karvat pitää olla ja ihanat tuoksut niissä, uuuuh.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 11:55"]
Laiska?
[/quote]
No varmaan joo. Parran kasvu on tosi rankkaa ja se pitäisi joka aamu höylätä, joten olen kyllä laiska ja teen sen 3-4pv. välein.
Tykkään. Miehen ei pidä ajella mitään karvojaan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:04"]Tykkään. Miehen ei pidä ajella mitään karvojaan.
[/quote]
muuta kuin kaikki silmien alta :)
Rintakarvat miehellä ovat miehekkäät ja seksikkäät. Tykkään kovasti.
Onneksi miehelläni on rintakarvat, semmoinen siisti muttakuitenkin suht paljon ja isolla alueella, ei ryijy. Kauhistelen aina jos mainoksissa tai elokuvissa on karvattomia miehiä sitä miten hassulta se näyttää. Enkä todellakaan ymmärrä sitä, jos joku ajelee ne pois!
Rakastan mieheni karvoitusta, en haluaisi koskaan seurustella karvattoman miehen kanssa, vaikkei ne karvat nyt pääasia olekaan :D
Mulle käy miten hyvänsä. Mun nykyisellä miehelläni on rintakarvat, exällä ei ollut, ja kumpikin oli ihan ok.
Läheskään kaikkien miesten lihaksisto ei ole sellaisessa kunnossa, että kestäisi karvattomuuden. Ei kaikki alle nelikymppisetkään ole timmejä ja lihaksikkaita.