Mitä mieltä miesten rintakarvoista?
Itselläni siis aikamoiset. Ei mikään pahin ryijy kuitenkaan. :D Pois en aja oli "tuomio" mikä hyvänsä. Mutta mielipiteitä aiheesta ylipäänsä. T:Mies 39v
Kommentit (51)
Pieni määrä on ok, ryijy ällöttävä.
Miehellä pitääkin olla karvoja! Tosin en itse hirveästi perusta siitä ryijystä, se on jo liikaa :D lähinnä ällöttää miehet jotka ajelee rinta+muut karvat, en tykkää siitä sängestä. Vaikea makoilla toisen kainalossa jos sänki kutittaa.
HYIHYIHYI!! Rintakarvat ovat ällöttäviä
Onneksi miehelläni ei ole rintakarvoja. On vain sileä, lihaksikas ja treenattu yläkroppa. Sitä on mukava sivellä ja hiplata. Töissä eräällä vanhemmalla miehellä on harmaa ryijy, joka puskee esiin paidan kauluksestakin. Yh! Mieli tekisi hakea joku trimmeri ja ajella ne kaikki pois.
Eläimellisyydessä todella turn-on! ;)
Mitä enemmän karvoja, sen parempi!
Millainen nainen tykkää karvoista?
Aivan mahtavaa. Karvoja pitää olla!!!
Mutta tykkään jos kainalokarvot on ajettu. :D Silleen outo.
Nam!!! Rintakarvat on niin miehekkäät ja seksikkäät, en muutenkaan tykkää mistään siloposkista vaan oikeista miehistä.
T. Nainen 35v
Kaikki karvat silmien alapuolella on turn off.
Mun mies on aikamoinen vuorigorilla, ja ihana juuri tuollaisena. Minä siis tykkään karvaisista miehistä!
mitä karvattomampi sen parempi. selkäkarvojen jälkeen rintakarvat ovat karseimmat
Itsellä on rintakarvat ja parta, selkäkarvoja ei ole. En väitä, että ne kumpikaan olisi tyylikkäitä, mutta en jaksa partaani ajaa joka ikinen aamu saati, että rintaakin pitäisi sheivailla. M27
Miehessä pitää olla karvoja, vahatut miehet ovat naisellisia pikkupoikia. Ymmärrän toki jos urheilun takia on ajettava(uinti , pyöräily jne).
Aivan ihana liu'uttaa kättä karvaisella rinnalla uuhh...
Miehelläni on tummaa karvaa kaikkialla, siis rinnassa, selässä, käsivarsissa ja alaraajoissa. Ei mikään ryijy kuitenkaan. Partakin hänellä on. On ihanaa sivellä karvaista rintaa ja välillä kietoa niitä rintakarvoja sormeni ympärille. Karvainen mies on ihana <3
Rintakarvoja pitää olla, selkäkarvoja ei.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:25"]Millainen nainen tykkää karvoista?
[/quote]
Varmaan sellainen nainen, joka tykkää myös miehistä. Ei pikkupojista, homoista tai toisista naisista.
Mulla oli joskus poikaystävä, jollei edes kasvanut rintakarvoja. Varsin epäseksikästä.
Hyi helvetti. Onneks oma mies ajaa.