onko joku Alanyassa juuri nyt?
Olemme lähdössä Alanyasta pois sunnuntaina, mutta ajattelin jos jollakin muulla olisi tylsä mies ja haluaisi tuulettua... lukee vaan kirjaa parvekkeella, mies siis
Kommentit (19)
Hyvä idea, mutta mulla on hyvä syy miksi ei hotellilla viitsi viettää aikaa.
Oot Turkissa ja et käytä hyväksi tilaisuutta saada kokea aito miehekäs turkkilainen herrasmies? Mene illalla yksin baariin ja saat kokea oikeaa kulttuuria mokkapipulin kautta! Saa nähdä lähdetkö ollenkaan takaisin tänne Suomeen sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:37"]Kuka käy turkissa oikeesti?!!
[/quote]Wt-porukka.
Mä asun Gazipaşassa, n. 50 km päässä Alanyasta. Voisin tulla sinne päin, jos siis oikeasti haet kaveria :) Aktiviteetit ei turisteilta kyllä Alanyassa lopu kesken! Siellä on myös todella paljon suomalaisia ihan ympäri vuoden, ihmettelen suuresti jos et ole vielä bongannut :) Mutta tulisin mielelläni shoppailukaveriksi tai vaikka syömään!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:37"]Mä asun Gazipaşassa, n. 50 km päässä Alanyasta. Voisin tulla sinne päin, jos siis oikeasti haet kaveria :) Aktiviteetit ei turisteilta kyllä Alanyassa lopu kesken! Siellä on myös todella paljon suomalaisia ihan ympäri vuoden, ihmettelen suuresti jos et ole vielä bongannut :) Mutta tulisin mielelläni shoppailukaveriksi tai vaikka syömään!
[/quote]Ap varo, tämä on oikeasti joku turkkilainen ahdistelija.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:37"]Mä asun Gazipaşassa, n. 50 km päässä Alanyasta. Voisin tulla sinne päin, jos siis oikeasti haet kaveria :) Aktiviteetit ei turisteilta kyllä Alanyassa lopu kesken! Siellä on myös todella paljon suomalaisia ihan ympäri vuoden, ihmettelen suuresti jos et ole vielä bongannut :) Mutta tulisin mielelläni shoppailukaveriksi tai vaikka syömään!
[/quote]
Joka kirjoittaa täydellistä suomea? Onpas jännää
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:37"]Mä asun Gazipaşassa, n. 50 km päässä Alanyasta. Voisin tulla sinne päin, jos siis oikeasti haet kaveria :) Aktiviteetit ei turisteilta kyllä Alanyassa lopu kesken! Siellä on myös todella paljon suomalaisia ihan ympäri vuoden, ihmettelen suuresti jos et ole vielä bongannut :) Mutta tulisin mielelläni shoppailukaveriksi tai vaikka syömään!
[/quote]
Joka kirjoittaa täydellistä suomea? Onpas jännää
[/quote]Kyllähän niidenkin kannattaa osaamistaan kehittää.
Älkää huolehtiko ahdistelijoista. Kyllä kerron miehelle mihinkä menen ja kenen kanssa, ehkä jopa otan miehen mukaan, jos tapaan jonkun eli en nyt ole kuitenkaan aivan susille ole itseäni heittämässä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:37"]Mä asun Gazipaşassa, n. 50 km päässä Alanyasta. Voisin tulla sinne päin, jos siis oikeasti haet kaveria :) Aktiviteetit ei turisteilta kyllä Alanyassa lopu kesken! Siellä on myös todella paljon suomalaisia ihan ympäri vuoden, ihmettelen suuresti jos et ole vielä bongannut :) Mutta tulisin mielelläni shoppailukaveriksi tai vaikka syömään!
[/quote]
Kyllähän noita suomalaisia bongaa, mutta niillä on ne omat seurueet ja lomasuunnitelmat valmiina. Olisi kyllä kiva käydä vähän shoppailemassa täällä jonkun kanssa :)
ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:31"]Hyvä idea, mutta mulla on hyvä syy miksi ei hotellilla viitsi viettää aikaa.
[/quote]
Ja ennen kuin kaikki alapeukuttaa tätä niin tiedoksi, että mun kimppuun kävi yksi hotellin työntekijä eli siinä syy.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:31"]Hyvä idea, mutta mulla on hyvä syy miksi ei hotellilla viitsi viettää aikaa.
[/quote]
Ja ennen kuin kaikki alapeukuttaa tätä niin tiedoksi, että mun kimppuun kävi yksi hotellin työntekijä eli siinä syy.
[/quote]Teitkö ilmoituksen? Miksi et vaihtanut hotellia?
Minä asun täällä!!:) Juttuseura kelpaa aina..
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:11"]Minä asun täällä!!:) Juttuseura kelpaa aina..
[/quote]
No olen täällä vielä viikonlopun :) AP
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:26"]
Olemme lähdössä Alanyasta pois sunnuntaina, mutta ajattelin jos jollakin muulla olisi tylsä mies ja haluaisi tuulettua... lukee vaan kirjaa parvekkeella, mies siis
[/quote]
Jos olisin, tulisin mielelläni teidän parvekkeelle lukemaan kirjaa kans! Onko miehellä yhtään viiniä siellä kirjan kaverina?
Kait sä yksinkin voit mennä vaikka hotellin baariin ? Eiköhän sieltä joku suomalainen seurue löydy :)