ero, mies ei myönnä pahoinpitelyitä jne ANTAKAA NEUVOJA?
erosin koska henkinen ja fyysinenkin väkivalta alkoi."viattomilla"puristamisilla, mutta joista jäi aina jäljet, kuristamista jne.
Nyt mies väittää että olen kuvitellut kaikki tilanteet, hän ei ole koskaan minulle mitään jälkiä aiheuttanut jne.
Suututtaa.Mitä tämä on?????????
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:26"]
Enpäs tiedä.Mutta sanoin jo että todisteet on olleet mutta harmittaa silti jälkeen että väittää minun kuvitelleen kaiken.
Minusta se on sairasta.
ap
[/quote]
No niin, henkinen pahoinpitely jatkuu. Älä rupea nyt uudelleen uhriksi, vaan katkaise kaikki välit mieheen. Molemmat tiedätte, kumpi on oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:26"]
Enpäs tiedä.Mutta sanoin jo että todisteet on olleet mutta harmittaa silti jälkeen että väittää minun kuvitelleen kaiken.
Minusta se on sairasta.
ap
[/quote]
Mies tekee noin samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan, koska voi niin tehdä. Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja. Et sinäkään ihan terve ole, jos jäät tilanteeseen vellomaan. Jos et omin avuin selviä hae ammattiapua.
Kur kur...kohta olette taas niin rakastuneita. Mies on niin kiltti ja ystävällinen. <3
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:31"]
Niin, mitä väliä asialla on enää sinulle? Olet eronnut ja päässyt hänestä eroon! Mun lähipiirissä oli samantyyppinen tapaus, väkivalta tosin oli enemmän henkistä. Joka tapauksessa nainen viimein jätti miehen, niin mies edelleen, vuosia myöhemmin ja pari naistakin myöhemmin, kertoo kaikille, jotka viitsivät kuunnella (enää) että miten nainen huijasi häntä muuttamaan yhteen, vei erossa kaikki kalusteet, astiat jne. Tosiasia kun on se, että mies teki niin. Nainen ei jaksanut riidellä enää yhtään, ajatteli vain että kunhan pääsee eroon niin vieköön tuhkatkin pesästä. Ei oikonut kenellekään noita juttuja, ajatteli että ihan sama, hänen lähimmät ihmiset tietävät miten asiat oikeasti ovat. Anna siis sinäkin miehen puhua mitä puhuu. Eiköhän hänen jutuilleen lähinnä naureta selän takana.
[/quote]
Niin.NAISETHAN EIVÄT KOSKAAN avioerossa ryöstä miehen omaisuutta?
Eikä provosoi miehiä riidoissa?
Sinullakin on siis naisen versio kuultuna, ja miesvihaajana uskot sen mukisematta?
Ap hae itsellesi apua. On vaikea irrottautua väkivaltaisesta suhteesta. Tarvitset rauhaa ja mahdollisuuden käsitellä kokemaasi. Ex ei ole se henkilö, jonka kanssa sinun tulee käsitellä tapahtunutta, etkä häneltä sitä rauhaa saa. On tärkeää varmistaa, ettet valu takaisin siihen suhteeseen tai edes siihen suohon.
Nykypäivänä kun erotaan, niin naiset keksii satuja väkivallasta/alkoholista ja pisteenä i-n päälle pedofiliasta. Tarinoita ei kantsi ottaa vakavasti…
En pysty lainaamaan?! mutta vastaan 26:lle, että kyllä olen kuullut molempien versiot erosta, ollut myös muutossa auttamassa. Nainen jäi asumaan muutamaksi viikoksi yhteiseen kotiin, ennen kuin sai uuden, oman kodin. Nukkui lapsen kanssa vieraspatjalla, heillä oli yhdet lakanat, yksi pyyhe molemmille, muutama astia ja yksi nojatuoli. Näin tämän ihan omin silmin useaan kertaan, ja edelleen mies kertoo kaikille, miten nainen putsasi ja vei kaiken.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:51"]
Nykypäivänä kun erotaan, niin naiset keksii satuja väkivallasta/alkoholista ja pisteenä i-n päälle pedofiliasta. Tarinoita ei kantsi ottaa vakavasti…
[/quote]
Ja kun jotakin näkee ja kuulee paljon siihen turtuu, eikä asia saa enää ansaitsemaansa huomiota. Miehen väkivaltaista käytöstä ei voi mitenkään puolustaa!!! Erossa nainen typistää itsensä lapsen tasolle tehden itsestää viattoman uhri, kuin olisi tahdoton olento vailla vastuusta. Itse hän kuintekin tekee omia arvioita, valintontoja ja päätöksiä omasta elämästään jäädessään suhteeseen, joka on kuin rajoittava vankila, jota miehen sorto, epätasa-arvo yms aitaavat.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:59"]
En pysty lainaamaan?! mutta vastaan 26:lle, että kyllä olen kuullut molempien versiot erosta, ollut myös muutossa auttamassa. Nainen jäi asumaan muutamaksi viikoksi yhteiseen kotiin, ennen kuin sai uuden, oman kodin. Nukkui lapsen kanssa vieraspatjalla, heillä oli yhdet lakanat, yksi pyyhe molemmille, muutama astia ja yksi nojatuoli. Näin tämän ihan omin silmin useaan kertaan, ja edelleen mies kertoo kaikille, miten nainen putsasi ja vei kaiken.
[/quote]
ok
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:03"]
[/quote]
Ja kun jotakin näkee ja kuulee paljon siihen turtuu, eikä asia saa enää ansaitsemaansa huomiota. Miehen väkivaltaista käytöstä ei voi mitenkään puolustaa!!! Erossa nainen typistää itsensä lapsen tasolle tehden itsestää viattoman uhri, kuin olisi tahdoton olento vailla vastuusta. Itse hän kuintekin tekee omia arvioita, valintontoja ja päätöksiä omasta elämästään jäädessään suhteeseen, joka on kuin rajoittava vankila, jota miehen sorto, epätasa-arvo yms aitaavat.
[/quote]
Mitenkäs se naisten väkivalta?
Henkinen ja fyysinen? Taloudellinen? Äitien pahoinpitelemät lapset?
http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:03"]
[/quote]
[/quote]
Mitenkäs se naisten väkivalta?
Henkinen ja fyysinen? Taloudellinen? Äitien pahoinpitelemät lapset?
http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134
[/quote]
Siitä voi avata oman keskustelunsa.
Minulla oli samanlainen ex-mies. Nämä väkivaltatilanteet tapahtuivat yleensä (ei aina) miehen tullessa humalassa kotiin. En koe olleeni provosoiva jos esim. klo 4 yöllä pyydän, että kävisi nukkumaan eikä herättäisi koko taloa möykkäämisellään.
Väkivalta oli voimankäyttöä eri muodoissa ja sen verran lievää, että rikosilmoituksen teko olisi ollut vain sana sanaa vastaan. Koinkin henkisen väkivallan paljon pahempana. jatkuvaa nujertamista, vähättelyä ja uhkauksia.
Erosin ja sillä hyvä. En viitsi spekuloida, miksi mies ei tekojaan myönnä. Aina elämässä ei asioille saa päätöstä ja minulle riittää, että ei tarvitse enää olla sen miehen kanssa.
[??????????????+
quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:33"]
Hahahah kukas se täällä onkaan linjoilla, av:n vanha tuttu :D Kirjoitustyylistä tunnistaa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:18"]
Minulla oli samanlainen ex-mies. Nämä väkivaltatilanteet tapahtuivat yleensä (ei aina) miehen tullessa humalassa kotiin. En koe olleeni provosoiva jos esim. klo 4 yöllä pyydän, että kävisi nukkumaan eikä herättäisi koko taloa möykkäämisellään.
Väkivalta oli voimankäyttöä eri muodoissa ja sen verran lievää, että rikosilmoituksen teko olisi ollut vain sana sanaa vastaan. Koinkin henkisen väkivallan paljon pahempana. jatkuvaa nujertamista, vähättelyä ja uhkauksia.
Erosin ja sillä hyvä. En viitsi spekuloida, miksi mies ei tekojaan myönnä. Aina elämässä ei asioille saa päätöstä ja minulle riittää, että ei tarvitse enää olla sen miehen kanssa.
[/quote]¨
Kuulostaa hyvin tutulta...ap
Hahahah kukas se täällä onkaan linjoilla, av:n vanha tuttu :D Kirjoitustyylistä tunnistaa