Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ero, mies ei myönnä pahoinpitelyitä jne ANTAKAA NEUVOJA?

Vierailija
03.09.2014 |

erosin koska henkinen ja fyysinenkin väkivalta alkoi."viattomilla"puristamisilla, mutta joista jäi aina jäljet, kuristamista jne.

Nyt mies väittää että olen kuvitellut kaikki tilanteet, hän ei ole koskaan minulle mitään jälkiä aiheuttanut jne.

Suututtaa.Mitä tämä on?????????

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään että on nyt käänteisesti tilanteet selittänyt kaikille, että MINÄ pahoinpitelin ja hän PUOLUSTAUTUI.ap

Vierailija
2/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä tietenkään ole kuvannut niitä/näyttänyt eteenpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen entinen minulla. Kaiken käänsi aina minun viakseni, olin hullu jne. Pahoinpiteli muttei ikinä myöntänyt tai ollut pahoillaan. Itse en ole väkivaltainen, en olisi edes uskaltanut tehdä mitään takaisin, olisin jäänyt pahasti alakynteen. Kerran sitten meninkin pahoinpitelyn jälkeen lääkäriin ja tein rikosilmoituksen. Mies tuomittiin. Suosittelen samaa, pääset ainakin kunnolla eroon. Tuollaiset mielenterveysongelmaiset eivät opi vielä tuomiostakaan, edelleen väittää minun olleen se kahjo... Mies on myös alkoholisti. Tsemppiä irtautumiseen! Lopeta suhde.

Vierailija
4/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on moni nähnyt.Suututtaa vaan että kääntää asian toisinpäin.väittää jopa että kuvittelen asian.ap

Vierailija
5/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla ei ole kuvia, lääkärintodistuksia jne. niin paras keino olisi kirjoittaa nyt ylös jokainen tapahtuma tarkkoine tietoineen, kuvailuineen, ajankohta jne. mitä mies teki, mitä tästä aiheutui, vammat jne.

Kuvailet niin tarkkaan kuin muistat esimerkki: 18.7.2014 klo. n.19.20-19.50 "Katsoin meidän ruskealla sohvalla Kauniita ja Rohkeita, kun Esa tuli syyttämään minua, että olisin jättänyt roskia keittiön pöydälle, tyhjän jogurttipurkin jne. Siinä riideltiin sanallisesti n. 5-12 min ja riita kiihtyi siihen pisteeseen että Esa......"

Vierailija
6/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eronnut jo hänestä.ja on alkoholiongelmaa.hänellä.ap

Vierailija
7/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietenkään myönnä ku joutuis kuseen.. Mutta jos hän on isompi kokoinen ja ei jälkiä niin voidaan päätellä onko totta vai ei. Huono juttu jos et kuvannut jälkiä tai sulla ei ole todisteita, koska sitten olette ihan samalla viivalla ulkopuolisen näkökulmasta katsottuna.

Vierailija
8/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä sillä on myöntääkö mies vai ei!?!?!?! Eihän eroon mitään syytä tarvita. Minä olisin sinuna iloinen että teit aivan oikean ratkaisun, joka vahvistui nyt.

Vierailija
9/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet enää tekemisissä tuollaisen miehen kanssa? Onko teillä yhteisiä lapsia? Jos ei, anna äijän valittaa keskenään ja jatka elämääsi.

Vierailija
10/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:16"]

olen eronnut jo hänestä.ja on alkoholiongelmaa.hänellä.ap

[/quote]

Miksi sitten kaivelet vanhoja jätteitä ja tavallaan jatkat parisuhdetta.

Vierailija
11/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletitko että mies katuisi ja parantaisi tapansa ja pyytäisi anteeksi ja voisitte muuttaa taaas yhteen? Vai miksi ihmeessä asia sinua vielä kiinnostaa? Tietenkään mies ei myönnä tekoja joista voisi joutua vastuuseen tunnustamalla ne.

Toivottavasti nyt on oppirahat maksettu.

Vierailija
12/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole todisteita asiasta, esim valokuvia tai lääkärin lausuntoja, niin olet aika heikoilla todisteiden kanssa. Mies voi väittää ihan mitä haluaa ja silloin teillä on sana sanaa vastaan.

Mutta jos olette jo eroamassa, niin mitä hyötyä tuosta enää on? Meinasitko viedä miehen käräjille vai haluatko vain vääntää veistä haavassa?

Vierailija
13/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs tiedä.Mutta sanoin jo että todisteet on olleet mutta harmittaa silti jälkeen että väittää minun kuvitelleen kaiken.

Minusta se on sairasta.

ap

Vierailija
14/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:26"]

Enpäs tiedä.Mutta sanoin jo että todisteet on olleet mutta harmittaa silti jälkeen että väittää minun kuvitelleen kaiken.

Minusta se on sairasta.

ap

[/quote]

Ok.

Vierailija
15/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole hommannut lääkärintodistuksia ja kuvia , etkä tehnyt rikosilmoitusta, ei sulla ole mitään

virallisia todisteita.

Miksi olet yhteydessä mieheen?

Vierailija
16/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:29"]

Jos et ole hommannut lääkärintodistuksia ja kuvia , etkä tehnyt rikosilmoitusta, ei sulla ole mitään

virallisia todisteita.

Miksi olet yhteydessä mieheen?

[/quote]

Lisään vielä, että oliko pahoiinpitely todellakin vain yksipuolista? Mikä johti tilanteisiin? Provosoit?

Vierailija
17/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä väliä asialla on enää sinulle? Olet eronnut ja päässyt hänestä eroon! Mun lähipiirissä oli samantyyppinen tapaus, väkivalta tosin oli enemmän henkistä. Joka tapauksessa nainen viimein jätti miehen, niin mies edelleen, vuosia myöhemmin ja pari naistakin myöhemmin, kertoo kaikille, jotka viitsivät kuunnella (enää) että miten nainen huijasi häntä muuttamaan yhteen, vei erossa kaikki kalusteet, astiat jne. Tosiasia kun on se, että mies teki niin. Nainen ei jaksanut riidellä enää yhtään, ajatteli vain että kunhan pääsee eroon niin vieköön tuhkatkin pesästä. Ei oikonut kenellekään noita juttuja, ajatteli että ihan sama, hänen lähimmät ihmiset tietävät miten asiat oikeasti ovat. Anna siis sinäkin miehen puhua mitä puhuu. Eiköhän hänen jutuilleen lähinnä naureta selän takana.

Vierailija
18/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli melkein sama tilanne. Mies kyllä myönsi tekonsa, mutta puolusteli niitä sanomalla, että mä provosoin ja käänsi siis tilanteet mun syyksi. Jossain vaiheessa sunkin kannattaa vaan antaa asian olla, se on historiaa ja onneksi olet nyt eronnut hänestä. Ei kannata jäädä inttämään, koska ei se asia sillä miksikään muutu.

Vierailija
19/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös typerää roikkua tuollaisen hirviön liepeillä. Päästä irti!

Vierailija
20/35 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet jo eronnut, etkä ole nostanut rikossyytettä niin anna olla. Et saa tuosta kuin pääkipeen ittellesi. Jos sinun ei ole pakko olla hänen kanssaa tekemisissä niin älä ole.

Jos olet nostanut syytteen häntä vastaan, toivon että sinulla on vahvat todisteet häntä vastaan. Pelkällä sanasta sanaan et pärjää.

Toivon sinulle parempaa ja turvallisempaa elämää jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän