Mitä kauppoja tai merkkejä kaipaatte Suomeen??
Minä: kaupoista Zara Home ja Sephora. Merkeistä Nars ja Benefit meikit.
Kommentit (83)
Oasis. Oli Kampissa ja Forumissa, ei enää.
Habitat avaa Suomeen tämä vuonna.
Minä haluaisin Banana Republicin, Top Shopin, French Connectionin, Uniqlon, Sephoran, Zara Homen.
Primark, Topshop, Urban Outfitters, Victoria's secret...
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:19"]
Primark!
[/quote]
Decathlon, Tesco, miksei Wal-Martitkin.
Primarkin suhteen vähän kaksijakoinen fiilis. Tuotteet on mitä on, mutta toisaalta kesälomamatkoilla säästyisi aika paljon aikaa kun ei menisi paria päivää Primarkissa. Ja onhan ne vaatteet halpoja..
Agent Provocateur. Upeaa ja laadukasta.
Victoria's Secret on aika höttöä.
Vaatemerkeistä Bass, Barnes&Noble- kirjakauppa
Bershka, Stradivarius, Bull & Bear ja Victoria's Secret.
En tiedä kaipaanko, mutta Deppenleber lastenvaatteita ei ainakaan Suomessa ole. Niitä näkyy ainakin Etelä-Saksassa harvoissa kaupoissa.... siksi, että ovat älyttömän kalliita alk. vaikka n. 300€ ihan shortsit ym. ja muut asusteet samaa rataa esim. 1000€ jostain paidasta ei ole mahdotonta.
Mm. jenkeissä, Saksassa ym. maissa julkkisten lapsilla on näitä vaatteita paljon ja muuallakin, mutta Suomessa ei ole koskaan näkynyt. Hinta kyllä rajoittaa Suomen persaukiset pois.
Next, Primark, Pull&Bear.
Nextissä on tosi kivoja lastenvaatteita. Primarkista lähinnä kaipaan halpoja alusvaatteita sekä perustoppeja tai -paitoja. Muut vaatteet onkin merlko kuraa.
TJ maxx
TK maxx
Primark
Forever 21
River island
Next
Monsoon
In-n-out
Familymart
Don Quijote
Daiso
Siinä pari.
Napapijrin vaatteet!!! On muuten nimestä huolimatta italialainen merkki.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:18"]
KFC! KFC! KFC!
[/quote]
Mä en tajua noiden kanojen hehkutusta. Kerran kävin. Siis rasvassa nahkoineen jänteineen kaikkineen uppopaistettuja rupusia kananpaloja. Aivan käsittämätön ilmiö.
[/quote]
Jep. Vieläpä kun jäivät jokin aika Mäkkärin kanssa kiinni pilaantuneen kanan ostamisesta (Kiinasta tietty) ja myymisestä. Naminam.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:19"]
Primark!
[/quote]
Miksiköhän?? Uskomatonta laadutonta roskaa.