Kalastajan vaimo IRL
Vähän on Johanna erinäköinen tässä kuvassa. On kyllä omissa kuvissaan kauniimpi.
Kommentit (14)
Tässä taas tulos, kun bloggaaja itse ei saa olla valitsemassa kuvia, kuvakulmaa tai muuten vain tilannetta.
Väsyneelle näyttää ja stressaantuneelle.
Ilmoittaako verottajalle muuten tulot sekä lahjoitukset mitä bloggaamisella saa?
Miksi se joka paikkaan jankuttaa, ettei negatiiviset kommentit tunnu missään. Taitaa tuntua aika lailla, kun noin pitää mainostaa ja puolustautua!
Ihan tunnistettava on tuossakin. Varmaan blogin kuvissa erilainen kun kuvat tyyliltäänkin muuta kuin sanomalehtiräpsyt. Kaunis nainen.
Oon nähnyt sen, oli tosi pieni ja laiha, ei ollenkaan niin hymyilevä kuin blogikuvissa vaan aika ujon oloinen.
Paremmalta se tossa näyttää kuin blogissaan. Blogikuvissa aina kärsivä ilme ja/tai suu ammollaan.
Ihan samannäköinen kuin blogikuvissa. Mitä erilaista tuossa muka on?
Nimensä näköinen. Vaimot tunnistaa jo kaukaa.
Nimensä näköinen. Vaimot tunnistaa jo kaukaa.
Hän on todella kaunis nainen, ja kauneuteen sisältyy vielä sellainen hienostuneen, sydämellisen ihmisen ja reilun kaverin ilmapiiri, joka minulle hänestä huokuu.
Käyttää aina liikaa aurinkoapuuteria ja valokynää, mutta kauns toki. Tässä lähinnä iho näyttää tosi kirjavalta, ei taida olla niin photoshopattu kuin omat kuvat.
Onhan ne blogin kuvat melkosen käsiteltyjä kun tähän vertaa..väsyneeltä näyttää.