68-vuotias BB-Tuulikki avautui seksuaalisuudestaan
siinäpä otsikko videolle, jota ei tee mieli avata. Jännä, että joku ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kommentit (19)
Mikä ero siinä on? Miksi "28-vuotias Tuuli avautuu seksuaalisuudestaan" on ihan ok? kyllä mä toivon, että olen vielä seksuaalinen 80 v.
Kyl mä ajattelin olla seksuaalinen aika vanhaksi. Ja 68 vuotiaana voisi olla jo paljon sanomista siitä aiheesta.
Sua ei kiinnosta, mutta aika montaa muuta kyllä kiinnostaa. Eikä tosta edes liikaa kirjoteta, kun sen sijaan parikolmekymppisten sekoiluista.
Olet varmaan kohderyhmää teinihölmöyksille.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 12:05"]
Kyl mä ajattelin olla seksuaalinen aika vanhaksi. Ja 68 vuotiaana voisi olla jo paljon sanomista siitä aiheesta.
[/quote]Minua myös kiinnosta, koska en halua rupsahtaa ennen aikojaan.
Luultavasti BB-Tuulikin mielipiteet seksistä ovat samat kuin Farmi-Tuulikin. Hienoa, että nykyään julkisuustyrkkynä olo ei ole vain nuorten etuoikeus!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 12:18"]
Luultavasti BB-Tuulikin mielipiteet seksistä ovat samat kuin Farmi-Tuulikin. Hienoa, että nykyään julkisuustyrkkynä olo ei ole vain nuorten etuoikeus!
[/quote]Siis Tuulikkihan on sama ihminen. Farmilla vaan ei oikein päässyt toteuttamaan itseään. Ehkä nyt talossa avautuu paremmat olosuhteet.
Minä en haluaisi kuulla kenenkään seksuaalista avautumista. Enpä BB:tä kyllä katsokaan.
Ainahan se..oli formaatti sitten mikä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 12:16"]
Hyi yök, oksut tässä tulee ...
[/quote]Vanhempasi harrastavat myös seksiä vielä pitkään, otaksun.
Tietenkin vanhemmat harrastavat seksiä, mutta siinä vain inhottava sävy, hieman kuin eläinseksissä.
Siitä puuttuu se nuoruuden into, hehkeys ja kauniiden vartaloiden liike.
Eikä se höpisemällä muuksi muutu.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 12:30"]
[/quote]
Ei av:n mukaan... seksi loppuu kun lapset syntyy :D
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 12:30"]
[/quote]
Ei av:n mukaan... seksi loppuu kun lapset syntyy :D
[/quote]
Kyllähän se osalla vanhemmista loppuukin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 12:35"]
Tietenkin vanhemmat harrastavat seksiä, mutta siinä vain inhottava sävy, hieman kuin eläinseksissä.
Siitä puuttuu se nuoruuden into, hehkeys ja kauniiden vartaloiden liike.
Eikä se höpisemällä muuksi muutu.
[/quote] Hyi sua. Ajatteletpa rumasti.
tässä linkki
Ja kun vielä joku kertoisi, mitä Tuulikki videolla sanoo. Mulla ei video aukene.
Tuulikin seksuaalinen kukoistus alkoi kertomansa mukaan yli nelikymppisenä, nuorempana ei osannut heittäytyä samalla lailla
Mulla ei kiinnosta kuunnella yhtään kenenkään seksuaalisuuksista, ei Tuulikki 68v:n eikä Annikki 28v:n. Oksettavaahan tuon Tuulikin seksuaalisuus ei sinänsä ole, vaan se hänen tapansa tyrkyttää sitä joka paikkaan. Joka helkkarin välissä pitää olla muistuttamassa että "minä en ole mummo", "minäkin harrastan seksiä!", "olen seksuaalinen", "nautin seksistä ja minulla on ollut paljon miehiä". Ikäkriisi much?!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:56"]
siinäpä otsikko videolle, jota ei tee mieli avata. Jännä, että joku ei voisi vähempää kiinnostaa.
[/quote]
Miksi tuon edes pitäisi sua kiinnostaa? Veikkaan että suuriin ikäluokkiin kuuluvat sen sijaan saattavat katsoa tuota paljon mieluummin kuin jonkun parikymppisen pissiksen avautumisia.