Tilanneviesti

Keskustelu Aihe vapaa-alueella on suljettu aikavälillä 23:00 - 07:00.

Olen tuomarina koiranäyttelyissä ja annan aina kauneimman naisen koiran voittaa

Vierailija

Kysyttävää?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Otan osaa. Tehtäväsi on todella vaikea, sillä useat koiraharrastajat ovat tatuoituja ja pyyleviä, mustissa kirppisretkuissa kulkevia ihmisiä, joilla on jäänyt teinikapina ulkoisesti päälle.

Kenties tehtävääsi helpottaaksesi sinun tulisi seuraavaksi antaa rumimman voittaa?

Vierailija
Vierailija

Otan osaa. Tehtäväsi on todella vaikea, sillä useat koiraharrastajat ovat tatuoituja ja pyyleviä, mustissa kirppisretkuissa kulkevia ihmisiä, joilla on jäänyt teinikapina ulkoisesti päälle.

Kenties tehtävääsi helpottaaksesi sinun tulisi seuraavaksi antaa rumimman voittaa?

Tää on muuten niin totta! Yleisesti ottaen jotenkin nuhruisia nämä intohimoiset näyttelykävijät, varsinkin isojen rotujen kasvattajat/omistajat. Koirankarvainen musta fleece, löpöttävät farkut ja kroksit...

Vierailija

Olen yläkoulussa ja miesopettaja ja myönnän kirkkain silmin suosivani varsinkin hyvännäköisiä tyttöjä rääväsuisten poikien edelle. Aivan varmasti päätään aukova kundi saa huonomman numeron kuin hyvin käyttäytyvä ja mukava tyttöoppilas, vaikka tytön taidot olisivatkin hieman heikommat. Esimerkiksi jos pitäisi miettiä antaako 8 vai 9, ja koe-arvosanat olisivat samat, tyttö saisi 9 ja poika 8. 

Vierailija
Vierailija

Olen tuomarina koiranäyttelyissä ja annan aina kauneimman naisen koiran voittaa

Kysyttävää?

etkö sä muuten saa pildeä :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat