Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua...maitoallergiaako???

27.08.2006 |

Hei,

tyttö kuukauden ikäinen. Olemme elämän alkutaipaleen paria ensimmäistä päivää lukuunottamatta olleet täysin imetyksellä. Eli ei korvikkeita. Nyt reilu viikko sitten vauvalle tuli aika rajua näppylää (punaiset joissa valkoinen piste sisällä) ensin otsalle. Josta nyt on jo kuivunut pois. Nyt samaa näppylää on poskilla, kaulalla, rinnassa ja jonkin verran masun alueellakin. Voiko tämä olla ihan tavallista hormoninäppylää? Vai onko kysessä maitoallergia? Tyttö on aika itkuinen hereillä ollessaan. Ja äidistä tuntuu pahalta!!!

strösse

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet viittaavat hormooninäppylöihin. Minun tytölläni oli just kuvaamasi näppylöitä samoilla alueilla. Ne luokiteltiin neuvolassa hormoninäppylöiksi. Hoidoksi vain esim. Ceridal öljyä tai kevyttä geelimäistä perusvoidetta apteekista (Essex). Näppylät häipyvät itsekseen ajan mittaan. Meillä tais joskus 8 viikon tienoilla häipyä.

-Moolis-

Vierailija
2/2 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään rasvoja tai öljyjä niihin hormooni näppyihin,koska voivat pikemminkin tukkia ja pahentaa ihoa.

Katselin itse aikani tytön todella näppyistä ihoa lähinnä poskissa ja kokeilin varovasti Bepanthenia ja kas vain,sehän auttoikin...Alle muutamassa päivässä näpyt poissa!!! =)

Olen itse hoito alalla ja sitä Bepanthenia tulee käyttettyä jos jonkin laiseen vaivaan ja on muutes hyvä voide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla