Ben & Jerry’s -jäätelö on järkyttävän vetistä
Ei jälkeäkään ”täydellisyydestä” tai ”kermaisuudesta” jota jäätelöissä arvostan.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vetistä. Vika on sinussa. Mutta parasta makua ei enää myydä suomessa.
Tarkoitat varmaan Fairly Nuts- makua? Se on, tai siis oli paras maku. Seuraavana, mutta kaukana tulee cookie dough, mutta olen jättänyt sen nykyään kaupan hyllyyn sillä parempia (ja edullisempiakin) löytyy.
Jos Fairly nuts oli mieluinen maku, niin suosittelen kokeilemaan esim. Häagen-Dazsin "Salted Caramel" -makua; "Kermaisen pehmeää kinuskijäätelöä, jossa on kullanhohtoisia, suolaisia kinuskikastikejuovia ja rapean suolaisia kinuskikaramellin palasia". Nam!
New York Fudgea.
Vierailija kirjoitti:
Vetistä? Ei ole mikään niistä, joita olen vuodesta 2001 asti säännöllisesti syönyt. Testaapa uudelleen.
Minäkin luonnehtisin vetiseksi. En tiedä miten muuten kuvailisi. Siis kuin jäädytettyyn veteen olisi sekoitettu sokeria ja Makuja. Siis maku sinänsä hyvä, mutta suutuntuma veti en, ikään kuin sulaa liian nopeasti vedeksi suussa.
Ben&Jerry ei sula sellaiseksi "pehmikseksi" vaan ällöttäväksi sokerivedeksi. Ovat kyllä mun makuun niin imeliä, että syömättä jää.
Tarkoitat varmaan Fairly Nuts- makua? Se on, tai siis oli paras maku. Seuraavana, mutta kaukana tulee cookie dough, mutta olen jättänyt sen nykyään kaupan hyllyyn sillä parempia (ja edullisempiakin) löytyy.
Jos Fairly nuts oli mieluinen maku, niin suosittelen kokeilemaan esim. Häagen-Dazsin "Salted Caramel" -makua; "Kermaisen pehmeää kinuskijäätelöä, jossa on kullanhohtoisia, suolaisia kinuskikastikejuovia ja rapean suolaisia kinuskikaramellin palasia". Nam!