Ben & Jerry’s -jäätelö on järkyttävän vetistä
Ei jälkeäkään ”täydellisyydestä” tai ”kermaisuudesta” jota jäätelöissä arvostan.
Kommentit (64)
Mut hei teinit ostaa koska cool, swag, eco friendly ja AMERICAN!!!!
EIkä niissä käytetä suklaata vaan jotain suklaankaltaista mönjää :c
Parempaa se silti on kuin maitojäätelö.
Ei ole kyllä koskaan osunut vetistä ben&jerry's-jätskiä vastaan, vaikka vuosien varrella on kymmeniä kertoja tullut syötyä.
Ei se ole vetistä. Ihan on kiinteää ja taikinapallot hyviä.
Järkyttävän ällömakeita, en pysty enää syömään niitä.
Ei kun se on just hyvää! Jäätelön koostumus on siinä parasta. Mun mielestä kaameimpia ovat Aino-jäätelöt, jotka on kemikaaleilla tehty pakastepehmeiksi.
Ei ole vetistä. Vika on sinussa. Mutta parasta makua ei enää myydä suomessa.
No se ostaa joka haluaa ja sun ei ole pakko
Vetistä? No ei ole ainakaan ne olleet mitä minä olen syönyt. Tosin en oo moneen kuukauteen syönyt, mutta en usko että ovat mitenkään muuttuneet. Hyviä ne on, eikä ainakaan oo ilmaa mukana purkissa niin kuin muissa merkeissä.
Tosin ei ne silti parhaita jäätelöitä omasta mielestä ole. Hyviä silti.
On todellakin löysempiä kuin laadukkaat jäätelöt.
Liittyykö tämä ketju tähän?
https://www.middleeasteye.net/news/ben-jerrys-israel-palestine-app-trol…
Eivät ole vetisiä. Oisko sulle sattunut huono tuote, tai sitten vika makuaistissasi.
B&j-jäätelö on sellaista jossa ”jäätelötaikina” on selvästi juoksevampaa eli vähemmän paksua. Sen huomaa sulaneesta jäätelöstä joka on aika litkua.
Saispa Suomesta enemmän makuja, täällä myydään alle 10 eri makua... Mitään minttua ei ole, ja Chunky Monkeytakaan ei enää saa (paitsi vegaaniversiona mutta ei ollut yhtä hyvää).
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö tämä ketju tähän?
https://www.middleeasteye.net/news/ben-jerrys-israel-palestine-app-trol…
Aika järkkyä, että tänne palstalle asti leviää.
Antakaa sen jäätelön sulaa ja katsokaa sitten. Hyvin juoksevaa on.
Hyvää silti! Ja se on kiva kun on oikeasti täynnä se purkki eikä puolet ilmaa. Mutta vähän liian outoja makuja monet niistä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa sen jäätelön sulaa ja katsokaa sitten. Hyvin juoksevaa on.
Se on jyst hyvää. Oikeasti suussa sulavaa, kun koostumus ei ole kemikaaleista peräisin.
*täyteläisyydestä
Ap