Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 30v mies kiinnostuu 50v naisesta? Onko seksi

Vierailija
28.07.2021 |

ainut intressi?

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kemiat vain kohtaavat. Aikanaan mulla oli 15 vuotta vanhempi naispomo, jonka kanssa oli syntyä työpaikkaromanssi. Maailmankuvat, huumori yms meni meillä todella hyvin yhteen ja oli ilmiselvää että tulimme loistavasti yhteen. Mutta.. hän oli naimisissa ja suhde olisi johtanut todennäköisesti työpaikan vaihtoon, joten kaikki jäi vain ystävyyden tasolle. Jos olosuhteet olisi ollut edes hieman suotuisammat, niin varmasti olisimme olleet yhdessä.

Vierailija
102/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha on usein motiivi asioihin.

Mitä 30-vuotias, nuori mies tekee 50-vuotiaalla, vaihdevuosi-ikäisellä naisella? 50-vuotias nainen on haluton ja se##ielämä on loppunut. Onko nainen hyvätuloinen, varakas ja lapseton? Onko odotettavissa isokin perintö? Kohta mies on naisen omaishoitaja.

Juuri näin. Tuon ikäisillä naisilla on tosin tavara jo pahasti kuivahtanut. Useimmitenhan niiden naisten miehet on vaihtanu jo nuorempaan vaimoon.

Sulla ilmeisesti paljonkin kokemusta kuivahtaneista tavaroista, vai mennäänkö taas vahvasti mutulla?

En usko, että noilla kommentoijilla on kokemusta mistään tavarasta. Eivät esim. tiedä, että ehkäisypillerit voivat kuivattaa limakalvot pahasti. Näin ainakin minulla. Nyt viisikymppisenä ei mitään kuivuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat syyt kuin naisellakin jos vaakakupit ovat toisinpäin.

Jokin lapsuudessa koettu trauma, joka voi olla tiedostamaton. Haetaan äidillistä turvaa ja ohjausta.

Ehkä sellaisessa tapauksessa voisikin olla, jos aina hakee ja päätyy suhteisiin selvästi itseään vanhemman naisen kanssa.

Joskus nyt vaan käy myös niin, että ihastuu/rakastuu sellaiseen ihmiseen, joka nyt vain sattuu olemaan eri ikäluokkaa kuin itse. Siis lähinnäkin iästä riippumatta / huolimatta, ei sen takia / myötävaikutuksella. Itselläni on ollut sekä samanikäisiä, nuorempia sekä vanhempia poikaystäviä/tapailulukumppaneita. Aika iso ikäero molempiin suuntiin on myös koettu, vaikka lähtökohtaisesti olen aina katsellut suurinpiirtein samanikäisiä kaikista eniten "sillä silmällä". Aina sitä ikääkään ei kyllä näe ihmisestä heti oikein päällepäin, olen itse ainakin erehtynyt joskus paljonkin arviossani.

Vierailija
104/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä 30-vuotias, nuori mies tekee 50-vuotiaalla, vaihdevuosi-ikäisellä naisella? 50-vuotias nainen on haluton ja se##ielämä on loppunut. Onko nainen hyvätuloinen, varakas ja lapseton? Onko odotettavissa isokin perintö? Kohta mies on naisen omaishoitaja.

Juuri näin. Tuon ikäisillä naisilla on tosin tavara jo pahasti kuivahtanut. Useimmitenhan niiden naisten miehet on vaihtanu jo nuorempaan vaimoon.

Sulla ilmeisesti paljonkin kokemusta kuivahtaneista tavaroista, vai mennäänkö taas vahvasti mutulla?

En usko, että noilla kommentoijilla on kokemusta mistään tavarasta. Eivät esim. tiedä, että ehkäisypillerit voivat kuivattaa limakalvot pahasti. Näin ainakin minulla. Nyt viisikymppisenä ei mitään kuivuutta.

Mulla taas päinvastoin. Pillereiden aikaan limakalvot hyvät, nyt viisikymppisenä olen kuiva kuin sahara. Hormonikorvaushoidosta huolimatta.

Vierailija
105/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ns äitisyndrooma.

Vierailija
106/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin jo 12v aikuista naista. ei löytynyt kyllä mistään.

Vierailija
107/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä naiset on itsevarmoja. Jos pitää huolta itsestään, niin ollaan vielä Hot mamoja. Monesti lapsetkin lentänyt jo pesästä. Sille, joka vinoili kuivuudesta. Toiset pysyy pidempään kosteana 👌

Itsevarmaa naista ei halua yksikään mies. Taas naiset siirtävät omia preferenssejään miehiin.

Itsevarmat naiset menee korkeintaan sellaisille narsistisille päällikkömiehille jotka kaipaa haastetta henkisessä murtamisessa.

Vierailija
108/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasarjoissa asti sykkii kun nuorempi dressmann-tyyppinen mies lähestyy.

Vierailija
109/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 51 v enkä ole haluton vaan kiimaisempi kuin koskaan eläissäni. Lienee kyse testosteronin määrän muutoksista tms. En minä ikinä ennen masturboinut joka päivä eikä mitään merkkiä että tarvitsisin liukastetta. Menkat tulee vielä silloin tällöin. Ehkä asia sitten muuttuu kun ne loppuu. Toivottavasti ei. Telkkarissa oli dokkari miehistä jotka tykkää vanhuksista ja joku 80 plus mummo kertoi ettei tarvitse liukastetta. Itsekin aion tähdätä tuohon sillä periaatteella että käyttö pitää käynnissä.

Lisäänpä vielä että ymmärrän nyt paremmin miesten seksuaalisuutta. Aikaisemmin minua saattoi panettaa, mutta siitä huolimatta ei ollut mitään fyysistä pakkoa tehdä asialle jotain. Nyt on usein toisinpäin että ei edes paneta, mutta alapää on toista mieltä ja on ikään kuin fyysinen pakko hoitaa asia pois päiväjärjestyksestä. Lisäksi orkut on toisenlaisia kuin ennen, laajempia. Tunnen orkun kokonaisvaltaisemmin, käsissä asti. En tiedä liittyykö tämä niinkään hormoneihin vaan enemmänkin oman kehon ja seksuaalisuuden radikaaliin hyväksyntään joka on tullut vasta iän myötä.

Minulla sama kokemus. Mieheni sanoo, että se itsevarmuus on seksikästä, ja että on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa. Myös muiden seksuaalisuuden ja halujen kanssa. Mikään miehen toive ei ole pöyristyttävä sinänsä, olen valmis kokeilemaan mitä tahansa. Joskus se jää menuun pysyvästi, joskus todetaan, että tulipa sitäkin kokeiltua.

Tiedän jo melkoisen paljon siitä, mistä mies voisi tykätä, ja olen valmis tekemään toiselle hyvää, se ei ole minulta pois. Kovuus tai pehmeys ei ole olennaista, skaala on niin laaja ettei kumpikaan tuota ongelmia. Voin pitää miehen nautinnossa pitkiä aikoja.

Osaan myös ottaa oman nautintoni ja kertoa mitä haluan.

Yhdessä voidaan olla silloin ja siten kuin molemmista siltä tuntuu. Voidaan olla kahden, nähdä ystäviä ja sukulaisia, käydä konserteissa, mökkeillä, urheilla, matkailla. Muuna aikana minulla on runsas oma elämä ja mielenkiintoinen työ. Minua ei myöskään tarvitse kenenkään rahoittaa eikä pitää jaloillani.

Lapset ovat aikuisia eivätkä tarvitse ketään isäpuoleksi. Kaveri on ok.

+50

Vierailija
110/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viisikymppisellä naisella vielä kummoisesti ryppyä tai alleja ole, ehkä muutama harmaa hius. Ainakaan minun tuntemilla ei ole, ovat koulutettuja, kuntoilevia, eivät juo eikä polta. Juoksevat vielä maratoneja tai maastopyöräilevät.

Vierailija
111/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kaikenlaista mietti, kun kolmikymppinen mies kiinnostui minusta. Etenkin, kun olen ollut enemmistön kanssa samaa mieltä miten se on niiiiiin irvokasta ja pelkkää hyväksikäyttöä jommankumman taholta. Aliarvoin miehen.Älykäs, ikäistään kypsempi ja ikinä en ole saanut yhdenkään miehen kanssa puhua asioista niin paljon, avoimesti ja mistä tahansa samalla aaltopituudella. (Olen työskennellyt miesvoittoisilla aloilla koko työurani ajan, viisaan isän kasvattama, hyvissä väleissä veljieni kanssa, aiempi avioliitto kesti 25 vuotta mieheni kuolemaan sekä yhä hyvä ystävä lapsuuteni naapurin pojan kanssa). 

Yksi asia, mikä on ollut pakko oppia ja kunnioittaa nuoremmassa puolisossa on olla väheksymättä  nuorempaa ikäluokkaa tunteissaan ja tarpeissaan, Niin helposti taputtelee päähän ja  neuvoo kasvamaan isoksi. Nyt se kaikki on nieltävä ja todettava, että minun vanhempana naisena täyty oppia avarakatseisemmaksi ja otettava vastaan rohkea, muista riippumattomaan miehen myönteinen elämänasenne. Sillä rohekuttahan se vaatii nuoremmalta mieheltä olla vanhemman naisen kanssa. Voin vaan kuvitella, miten hän tulee saamaan elämäänsä paljon mielenkiintoisia asioita suhtautuessaan ihmisiin ennakkoluulottomasti ikään ja ulkonäköön katsomatta. 

Vierailija
112/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummofetissi. Itsekin kyntäisin mielelläni jotain +60 vuotiasta kerran tai kaksi

M37

Vierailija
113/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdessä oli kuvia Carola Häggvististä ja hän on kohta 55v, piti kooklata hänen ikä huvikseen. Tosi hyvälle näyttää, vaikka nainen olen itsekin. (sivusta)

Vierailija
114/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän 20v ikäero ole edes paljoa

Vierailija
115/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummofetissi. Itsekin kyntäisin mielelläni jotain +60 vuotiasta kerran tai kaksi

M37

Jokainen fiksut 50+ naisen tunnistaa sinunkaltaiset miehet kun silmätysten ollaan. Sellainen arvostuksen puutee näkyy ja kuuluu puheista. Luulen, että se 60+ jota kyntäisit (ehkä vain haaveissasi luulen) ajattelee ihan samoin sinusta kerta tai kaksi mies hänelle. Nyt puhutaankin niistä fiksuimmista 30v. miehistä, ei näistä typeristä kyntäjistä.

Vierailija
116/118 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisipa hikistä grannykunttia

Vierailija
117/118 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy ainakin itselläni on fetissi vanhempiin naisiin. Olen 32v.mies ja kiinnostuksen kohteet ovat 50-60 vuotiaat naiset.

Vierailija
118/118 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on aika useasti tärkein syy, eikä sitä edes tarvitse olla paljon, kun noilla miehillä on vielä vähemmän. Sekä ihan yleiset arjentaidot kuten se että ruoka on lämmintä ja tarjolla joka päivä.