Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 30v mies kiinnostuu 50v naisesta? Onko seksi

Vierailija
28.07.2021 |

ainut intressi?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullekin kelpaisi Jennifer Lopez tyyppinen latino nainen jos vain mistä Suomesta löytyisi. Eikös hän juuri täyttänyt 50 vuotta ? Ei uskoisi ikinä. Kyllä tuollaista naista kolmekymppinenkin mies käsipuolessa kuljettaisi.

Vierailija
62/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei takuulla ainakaan ketään normaalia ja tervettä miestä kiinnosta seksi ryppyisten mummojen kanssa.

Tunnen useita about 30 v miehiä eikä niistä kukaan seurustele tai ole liitossa itseään vanhemman naisen kanssa.

Minä tunnen muutaman ja molemmat on sellaisia joilla on ollut haastetta pariutua. Hieman vanhempaa katselemalla palstamiehetkin voisivat löytää jonkun, mutta ottavat täysin päinvastaisen strategian ja jäävät yksin.

eikös se ole naisten vakiokommentti olla mielummin yksin kuin epätyydyttävässä suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä naiset on itsevarmoja. Jos pitää huolta itsestään, niin ollaan vielä Hot mamoja. Monesti lapsetkin lentänyt jo pesästä. Sille, joka vinoili kuivuudesta. Toiset pysyy pidempään kosteana 👌

Itsevarmaa naista ei halua yksikään mies. Taas naiset siirtävät omia preferenssejään miehiin.

Vierailija
64/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että kyllä, seksi on parempaa vanhemman naisen kanssa. Tietää mitä sängyssä haluaa ja osaa kyllä kaikki temput. Eikä ollut mikään kuiva torttu ...

Vierailija
65/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, yli 50v työkaverilla on 3 lasta 9v,14v ja 17v. Miesystävä taitaa olla vähän alle 30v. Työkaverini on näyttänyt kuvia tästä hänen mielestään komeasta uroosta. Minusta näyttää lapselta tämän naisen lasten joukossa. Vaikea käsittää kuviota, koska työkaverini on fyysisesti sairas ja usein vuoteen omana.  Ulkoisesti työkaverini ei ole mitenkään poikkeavan upea, ihan tavallinen nainen.Tämä mies kuitenkin tekee mitä tahansa rakkaansa eteen. Kovin on palavasti rakastunut ja työkaverini jopa on vähän ärsyyntynyt kun ei saa rauhassa nukkua, vaikka tarvitsisi lepoa kun kivut on kovat sairaudessa. Joten yhdyn aloittajan hämmästelyyn.

Vierailija
66/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero antaa mukavaa jännitystä ja kutinaa molemmille. Miehet vielä usein parhaassa seksikunnossa tuossa iässä ja naiset taas tietävät mitä tahtovat, perheenteko asioita ei tarvitse punnita, voidaan keskittyä siihen seurusteluun 100%.

Tuohon loppuun kosahti. Siihen saakka oli kuin omat ajatukseni, mutta ei minua kiinnosta pätkääkään se vanha nainen ihmisenä/seurustelukumppanina enkä äitihahmoa etsi. Seksiin ikäero tuo jännitystä ja kutinaa eikä tarvitse pelätä raskautumista.

Vierailija
67/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäero antaa mukavaa jännitystä ja kutinaa molemmille. Miehet vielä usein parhaassa seksikunnossa tuossa iässä ja naiset taas tietävät mitä tahtovat, perheenteko asioita ei tarvitse punnita, voidaan keskittyä siihen seurusteluun 100%.

Tuohon loppuun kosahti. Siihen saakka oli kuin omat ajatukseni, mutta ei minua kiinnosta pätkääkään se vanha nainen ihmisenä/seurustelukumppanina enkä äitihahmoa etsi. Seksiin ikäero tuo jännitystä ja kutinaa eikä tarvitse pelätä raskautumista.

Jos seksin jälkeen kutisee niin sillon on joku tauti.

Vierailija
68/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että kyllä, seksi on parempaa vanhemman naisen kanssa. Tietää mitä sängyssä haluaa ja osaa kyllä kaikki temput. Eikä ollut mikään kuiva torttu ...

Ja pah. Kaikki naiset ovat olleet seksissä yksilöitä, niin nuoret kuin vanhat. Olen pannut lukuisia vanhempia naisia jotka ovat olleet sängyssä hyvinkin mitättömiä. Toki on ollut hyviä ja loistaviakin, mutta pääsääntöisesti valitsen vanhempia panokavereiksi vain helppouden takia. Nuoremmat sytyttää enemmän, mutten jaksa nähdä aina sitä vaivannäköä panon eteen.

Vierailija
69/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä 57v. nainen puolisona. Itse olen 31v. mies. En hae mitään äitimallia, vaan tykkään vain vanhemmista naisista. Seksi on mahtavaa, eikä tarvitse pelätä että naiseni tulisi raskaaksi.

Vierailija
70/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksin jälkeen kutisee niin sillon on joku tauti.

Ei kylläkään puhuttu mitään seksin jälkeisestä kutinasta.

Vierailija
71/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällä hetkellä 57v. nainen puolisona. Itse olen 31v. mies. En hae mitään äitimallia, vaan tykkään vain vanhemmista naisista. Seksi on mahtavaa, eikä tarvitse pelätä että naiseni tulisi raskaaksi.

10 vuoden päästä olet toista mieltä kun vaihtelet vaippoja dementoituneelle. Tosin alakerta falskaa jo 57-vuotiaillakin joten lienet tottunut että puoliso kulkee Temat pöksyissä.

Vierailija
72/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei takuulla ainakaan ketään normaalia ja tervettä miestä kiinnosta seksi ryppyisten mummojen kanssa.

Tunnen useita about 30 v miehiä eikä niistä kukaan seurustele tai ole liitossa itseään vanhemman naisen kanssa.

Minä tunnen muutaman ja molemmat on sellaisia joilla on ollut haastetta pariutua. Hieman vanhempaa katselemalla palstamiehetkin voisivat löytää jonkun, mutta ottavat täysin päinvastaisen strategian ja jäävät yksin.

eikös se ole naisten vakiokommentti olla mielummin yksin kuin epätyydyttävässä suhteessa.

Kyllä, ja se on hyvä strategia silloin kun aiheeseen liittyvällä ulinalla ei ole tarvetta yrittää pitää kokonaista keskustelupalstaa panttivankina. Selvästi naiset kestää tuon valinnan, miehet ei.

Vierailija
73/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä naiset on itsevarmoja. Jos pitää huolta itsestään, niin ollaan vielä Hot mamoja. Monesti lapsetkin lentänyt jo pesästä. Sille, joka vinoili kuivuudesta. Toiset pysyy pidempään kosteana 👌

Itsevarmaa naista ei halua yksikään mies. Taas naiset siirtävät omia preferenssejään miehiin.

Itsevarmaa naista ei halua yksikään heikko mies. Taas Palstauli siirtävät omia preferenssejään miehiin isolla alkukirjaimella.

Vierailija
74/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva kun 10 vuoden päästä nelikymppinen mies pumppaa seitenkymppistä mummoa. "On se helppoo!"

Vierailija
75/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden päästä olet toista mieltä kun vaihtelet vaippoja dementoituneelle. Tosin alakerta falskaa jo 57-vuotiaillakin joten lienet tottunut että puoliso kulkee Temat pöksyissä.

Höpsö. Vasta 80-90 alkaa tenat ja dementiat vaivata. Kymmenen vuoden päästä nyt 30 veekin voi alkaa kärsiä dementiasta jos niin huono tuuri on.

Vierailija
76/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Lopezin perässä on jono kolmekymppisiä miehiä.

Hän onkin sopiva vertailukohta suomalaisiin siiderivalaisiin....

99,9 prosenttia suomalaisista 50 plus naisista on täysin kulahtaneita ja näyttävät vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta.

Jos mielestäsi 99,9 prosenttia viisikymppisistä näyttää kymmenen vuotta ikäistään vanhemmilta niin kannattaa varmaan päivittää mielikuvasi vastaamaan todellisuutta. Eiköhän ennemminkin 99,9 näytä ikäisiltään ja 0,1 joltain muulta.

Vierailija
77/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitenkään olla seksi mikään intressi. 50-vuotiaalla naisella on useimmiten vaihdevuodeto hi, limakalvot kuivat ja halut tiessään. Syynä enemmänkin tulot, varallisuus tai muu vastaava motiivi.

Vierailija
78/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha on usein motiivi asioihin.

Mitä 30-vuotias, nuori mies tekee 50-vuotiaalla, vaihdevuosi-ikäisellä naisella? 50-vuotias nainen on haluton ja se##ielämä on loppunut. Onko nainen hyvätuloinen, varakas ja lapseton? Onko odotettavissa isokin perintö? Kohta mies on naisen omaishoitaja.

Juuri näin. Tuon ikäisillä naisilla on tosin tavara jo pahasti kuivahtanut. Useimmitenhan niiden naisten miehet on vaihtanu jo nuorempaan vaimoon.

Sulla ilmeisesti paljonkin kokemusta kuivahtaneista tavaroista, vai mennäänkö taas vahvasti mutulla?

Vierailija
79/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurusteluun kuuluu myös seksi ainakin minulla. En takerru kumppaniin niin tiiviisti, ei tästä mitään kivirekeä ole tarkoituskaan tehdä tai laittaa kellekään palloa jalkaan, tai olla äitihahmoa. Eli kun perhehommista ei ole kyse, voidaan elää vapaammin ja nauttia. Kuulostat vaan sitoutumiskammoiselle.

Vierailija
80/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsö. Vasta 80-90 alkaa tenat ja dementiat vaivata. Kymmenen vuoden päästä nyt 30 veekin voi alkaa kärsiä dementiasta jos niin huono tuuri on.

Kyllä vaihdevuodet nimenomaan vaikuttaa naisiin niin, että virtsankarkailua alkaa olemaan.