Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 30v mies kiinnostuu 50v naisesta? Onko seksi

Vierailija
28.07.2021 |

ainut intressi?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa omanikäistä, niin pitää tyytyä vanhempiin.

Vierailija
42/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä ollut aina, mutta ikäerot vähän vaihdelleet tuosta ap:n aloituksesta.

aira-ekku

katri-helena-kalakaveri

sani

eija kantola

anita hirvoska

kirsi ylijoki-eikka toppinen

kirsi salo

marion

satu-reidar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero antaa mukavaa jännitystä ja kutinaa molemmille. Miehet vielä usein parhaassa seksikunnossa tuossa iässä ja naiset taas tietävät mitä tahtovat, perheenteko asioita ei tarvitse punnita, voidaan keskittyä siihen seurusteluun 100%.

Vierailija
44/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunsin aikoinaan yhden kolmekymppisen miehen jolla oli viiskymppinen tyttöystävä siksi että hän oli niin alkoholisoitunut että nuoremmat ei huolinut. Tosin se "täti" oli ilmeisesti kanssa vähän viinaan menevä.

Tarinoita on monenlaisia.

Nykyään homma alkaa usein silkasta Tinder- seksikokeilusta ja sitten juttu syveneekin.

Vierailija
45/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 53v nainen ja seksi kiinnostaa enemmään kuin koskaan ennen, ja varsinkin nuorempien miesten kanssa. Ei ole enäö menkkoja eikä raskaaksi tulemisen pelkoa.

Voi harrastaa seksiä milloin vain ja keskittyä pelkästään nautintoon.

Vierailija
46/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopezin perässä on jono kolmekymppisiä miehiä.

Vierailija
47/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Madonnallekin löytyy toyboy joka varpaalle. Kuuluisuus ja omaisuus viehättävät ja jos sen eteen joutuu vähän peppureikää nuolemaan niin kyllä niitä miehiä löytyy jotka ovat likaiseen työhön valmiita.

Vierailija
48/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiinnostunut mies, joka on minua 8 vuotta nuorempi, mutta mielestäni hän on minulle liian nuori.

Vierailija
49/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vanhaa pillua 🤢🤮

Voihan siinä olla teinityttökin tarjolla kylkiäisenä.

Nimimerkillä naiset eivät halua seurustella kanssani koska olen liian kiltti.

Vierailija
50/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiinnostunut mies, joka on minua 8 vuotta nuorempi, mutta mielestäni hän on minulle liian nuori.

Kemiat ratkaisee, ei ikä. Ei kannata miettiä mitä ystävät, sukulaiset, naapurit ajattelee yhtään mistään, nämä on 2 ihmisen välisiä asioita.

Vierailija
51/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 30 vuotiaana miehenä aikoinaan ihastuin 45 vuotiaaseen naiseen. Tosin luulin häntä ulkonäön perusteella paljon nuoremmaksi.

Meillä toimi kaikki, seksi, luonteet sopi hyvin yhteen ja meillä oli paljon yhteisiä harrastuksia. Omissa asunnoissa asuttiin koko ajan.

Sitten nainen sai paremman työpaikan kauempaa ja muutti pois. Minä taas en omien töideni takia pystynyt muuttamaan perässä .. Oltiin jonkin aikaa kaukosuhteessa kunnes päätettiin yhdessä tuumin lopettaa jo välimatkankin takia. Ikävä on vieläkin.

Ei pahaa sanottavaa vanhemmista naisista.

Vierailija
52/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä komekymppisenä kiinnostuin viisikymppisestä naisesta, johtui se siitä että naisella oli älyttömän hyvä takapuoli ja muutenkin ikäisekseen timmissä kunnossa. Sitä kaakatusta ei kyllä muuten olisi jaksanut kuunnella, eli täysin seksuaaliset intressit.

Herää kysymys, minkälaista ääntä hän piti sänkykamarin puolella?

Sitä en päässyt kokemaan, mutta arvelisin että olisi muistuttanut jonkun suuren kalkkunan kutsuhuutoa.

Vierailija
53/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöä, tuohan ei ole edes mikään ikäerosuhde. Jotkut ovat vieläkin niin rajoittuneita ja jumissa noiden ikäerojensa kanssa.

Vierailija
54/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän onkin sopiva vertailukohta suomalaisiin siiderivalaisiin....

99,9 prosenttia suomalaisista 50 plus naisista on täysin kulahtaneita ja näyttävät vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
55/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vanhenevat eri tahtia, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Itse olen lähempänä 50 vuotta, harrastan yhä aktiivisesti nuoruuteni palloilulajia, olen hyvässä fyysisessä kunnossa, liikun paljon kouluikäisten lasteni kanssa. Minulla ei ole mitään kremppoja eikä sairauksia, tykkään aktiivilomista, haluan vaeltaa, pyöräillä, uida ym.

Vaikealta tuntuisi kyllä itsestä tuo 20 vuoden ikäero, mutta ehkä 10 vuotta nuorempi mies vielä menisi. Ei iällä sinänsä ole niin merkitystä, mulla on monen ikäisiä ystäviä, mutta olisihan se outoa, kun noin iso ikäero kyllä näkyykin ulospäin. Ja totta kai miettisin, mitä ihmeen annettavaa tämmöisellä vanhalla muijalla olisi  nuorelle miehelle, jolla on elämä edessä.

Vierailija
56/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintörahat motiivina

Vaikkei olisi rikas?

Näin ajattelevat on vissiin niitä, jotka ei halua mennä naimisiin vanhempina, ettei lasten perintöjen kanssa tule muka ongelmia.

Vierailija
57/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei takuulla ainakaan ketään normaalia ja tervettä miestä kiinnosta seksi ryppyisten mummojen kanssa.

Tunnen useita about 30 v miehiä eikä niistä kukaan seurustele tai ole liitossa itseään vanhemman naisen kanssa.

Minä tunnen muutaman ja molemmat on sellaisia joilla on ollut haastetta pariutua. Hieman vanhempaa katselemalla palstamiehetkin voisivat löytää jonkun, mutta ottavat täysin päinvastaisen strategian ja jäävät yksin.

Vierailija
58/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly/viisaus/elämänkokemus.

Millä tavoin äly liittyy ikään? Viisauskin on usein luontaista eikä kokemusten mukanaan tuomaa.

Jos lähtisin vielä saivartelemaan, niin mainitsisin, ettei elämänkokemuskaan ole suoraan verrannollinen iän kanssa, vaikkakin näistä kolmesta eniten ikään yhteydessä oleva.

Vierailija
59/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha on usein motiivi asioihin.

Mitä 30-vuotias, nuori mies tekee 50-vuotiaalla, vaihdevuosi-ikäisellä naisella? 50-vuotias nainen on haluton ja se##ielämä on loppunut. Onko nainen hyvätuloinen, varakas ja lapseton? Onko odotettavissa isokin perintö? Kohta mies on naisen omaishoitaja.

Juuri näin. Tuon ikäisillä naisilla on tosin tavara jo pahasti kuivahtanut. Useimmitenhan niiden naisten miehet on vaihtanu jo nuorempaan vaimoon.

Vierailija
60/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha on usein motiivi asioihin.

Mitä 30-vuotias, nuori mies tekee 50-vuotiaalla, vaihdevuosi-ikäisellä naisella? 50-vuotias nainen on haluton ja se##ielämä on loppunut. Onko nainen hyvätuloinen, varakas ja lapseton? Onko odotettavissa isokin perintö? Kohta mies on naisen omaishoitaja.

Juuri näin. Tuon ikäisillä naisilla on tosin tavara jo pahasti kuivahtanut. Useimmitenhan niiden naisten miehet on vaihtanu jo nuorempaan vaimoon.

Tutkimusten mukaan on kylläkin niin päin että 50 naiset jättää miehensä eikä toisin päin.