Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 30v mies kiinnostuu 50v naisesta? Onko seksi

Vierailija
28.07.2021 |

ainut intressi?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vedellä paljaalla, ilman pelkoa maitorahojen maksusta.

Vierailija
22/118 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on, kuka nyt muuten haluaa vaihdevuosi-ikäisen kulahtaneen eukon? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kokematon mies joka ei tiedä miten pahastin tuon ikäisellä torttu on kuivahtanut.

Taidat olla itse taitamaton leipuri, jos et osaa edes torttua kostuttaa.

Vierailija
24/118 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 40-vuotiaana eronneena miehenä ja kahden lapsen isänä rakastuin 58-vuotiaaseen naiseen. Tämä nainen löytyi työn kautta. Kyllä meillä hyvin on sujunut seksikin, mutta oleellisinta että ollaan hyvin monessa asiassa saman henkisiä, kiinnostuttu samanlaisista asioista, harrastetaan yhdessä yms... Sitten vastapainoksi annetaan toisillemme hyvin omaa tilaa, mistään ei tarvitse riidellä kun kumpikin on riittävän kypsä keskustelemaan asioista. Tämä oli minulle uutta nuorempien naisten jälkeen. Ja kyllä, avovaimoni on hyvin säilynyt, ei ongelmaa esitellä kavereille. Asutaan omissa asunnoissa, mutta ollaan paljon mökillä yhdessä. 

Vierailija
25/118 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ihan aidosti ihastuvat eri-ikäisiin. Minäkin ihastuin 55+ ikäiseen naiseen ja olen itse reilusti nuorempi. Hän nyt vain on todella kaunis, kiinnostava ja seksikäs. Haluaisin ideaalitilanteessa parisuhteeseen hänen kanssaan.

Veikkaan että juuri sinä teet aloituksia 55+ ikäisenä miehenä esiintyen.

Sitten taas miehiä solvataan.

Kipeää porukkaa ja täysin kaksinaamaista.

Vierailija
26/118 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä naiset on itsevarmoja. Jos pitää huolta itsestään, niin ollaan vielä Hot mamoja. Monesti lapsetkin lentänyt jo pesästä. Sille, joka vinoili kuivuudesta. Toiset pysyy pidempään kosteana 👌

Vierailija
27/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat e-pilleri/kierukka naiset ovat usein haluttomia ja kuivempia koska pillerit itsessään aiheuttaa sen, limakalvotkin saattaa olla ohkaset ja kirvelevät. Tästä ei taideta puhua tarpeeksi, kun ihmiset ei näytä sitä tietävän. Omakohtaista kokemusta on eli tiedän mistä puhun. (sivusta)

Vierailija
28/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintörahat motiivina

Joku on tätä varmaan jo kommentoinutkin mutta voi olla 40 vuoden perinnön odottelu edessä.

Vierailija
29/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trauma.

Vierailija
30/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään tuollaista paria.

Ei siis liene yleistä.

Minä tunsin yhden parin, tosin mies taisi olla muutaman vuoden nuorempi kuin 30 v. Mies paljastui täydeksi psykoksi vaikka esitti päinvastaista.

Vierailija
31/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemus, teinien/ nuorten naisten piipitykset jääneet taakse. Vakavarainen, omistaa jo jotakin.

Vierailija
32/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha on usein motiivi asioihin.

Mitä 30-vuotias, nuori mies tekee 50-vuotiaalla, vaihdevuosi-ikäisellä naisella? 50-vuotias nainen on haluton ja se##ielämä on loppunut. Onko nainen hyvätuloinen, varakas ja lapseton? Onko odotettavissa isokin perintö? Kohta mies on naisen omaishoitaja.

Minä olen 51 v enkä ole haluton vaan kiimaisempi kuin koskaan eläissäni. Lienee kyse testosteronin määrän muutoksista tms. En minä ikinä ennen masturboinut joka päivä eikä mitään merkkiä että tarvitsisin liukastetta. Menkat tulee vielä silloin tällöin. Ehkä asia sitten muuttuu kun ne loppuu. Toivottavasti ei. Telkkarissa oli dokkari miehistä jotka tykkää vanhuksista ja joku 80 plus mummo kertoi ettei tarvitse liukastetta. Itsekin aion tähdätä tuohon sillä periaatteella että käyttö pitää käynnissä.

Vierailija
33/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä 30-vuotias, nuori mies tekee 50-vuotiaalla, vaihdevuosi-ikäisellä naisella? 50-vuotias nainen on haluton ja se##ielämä on loppunut. Onko nainen hyvätuloinen, varakas ja lapseton? Onko odotettavissa isokin perintö? Kohta mies on naisen omaishoitaja.

Minä olen 51 v enkä ole haluton vaan kiimaisempi kuin koskaan eläissäni. Lienee kyse testosteronin määrän muutoksista tms. En minä ikinä ennen masturboinut joka päivä eikä mitään merkkiä että tarvitsisin liukastetta. Menkat tulee vielä silloin tällöin. Ehkä asia sitten muuttuu kun ne loppuu. Toivottavasti ei. Telkkarissa oli dokkari miehistä jotka tykkää vanhuksista ja joku 80 plus mummo kertoi ettei tarvitse liukastetta. Itsekin aion tähdätä tuohon sillä periaatteella että käyttö pitää käynnissä.

Hyi helevetti !

Vierailija
34/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helevetti !

Muista tuo sitten kun olet itse 50+ 😄.

Vierailija
35/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... Ei kiinnostu

Vierailija
36/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan toivottomille omegamiehille viiskymppinen nainen voisi hyvinkin olla ainoa tsäänssi päästä ikinä parisuhteeseen. Viiskymppinen nainen voisi sellaista haluta katsella ihan vaan koska toimiva 🍆 (?) ja sileä iho ja aktin jälkeen ovesta ulos, ehkä iltakaakaon voisi joskus tarjota. Kun ottaa huomioon ettei nämä miehet halunneet kyselyketjussa edes asua yhdessä seurustelukumppaninsa kanssa niin tuohan olisi perfect match.

Vierailija
37/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Saa vetää huoletta kekkosella.

Ei pala pohjaan.

Viiskybänen todellakin tietää mitä tekee.

M41

Vierailija
38/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat syyt kuin naisellakin jos vaakakupit ovat toisinpäin.

Jokin lapsuudessa koettu trauma, joka voi olla tiedostamaton. Haetaan äidillistä turvaa ja ohjausta.

Vierailija
39/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet Suomalaiset naisartistit ovat pitkissä parisuheissa nuorempien miesten kanssa. Kyllä tämä alkaa olla ihan tavallista myös rahvaiden keskuudessa.

Vierailija
40/118 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäänpä vielä että ymmärrän nyt paremmin miesten seksuaalisuutta. Aikaisemmin minua saattoi panettaa, mutta siitä huolimatta ei ollut mitään fyysistä pakkoa tehdä asialle jotain. Nyt on usein toisinpäin että ei edes paneta, mutta alapää on toista mieltä ja on ikään kuin fyysinen pakko hoitaa asia pois päiväjärjestyksestä. Lisäksi orkut on toisenlaisia kuin ennen, laajempia. Tunnen orkun kokonaisvaltaisemmin, käsissä asti. En tiedä liittyykö tämä niinkään hormoneihin vaan enemmänkin oman kehon ja seksuaalisuuden radikaaliin hyväksyntään joka on tullut vasta iän myötä.