Kotonani on todella sotkuista ja likaista - kysy mitä vaan
Muun muassa tällaista: peti petaamatta, samat vuodevaatteet olleet pitkään, roska-astiat täynnä ja roskia ympäri kämppää, tiskit tiskaamatta kaksi viikkoa, ruoantähteitä pöydillä (ei haisevia kuitenkaan, ainakaan pahasti), wc:tä ja suihkua ei puhdistettu lähes kuukauteen, imuroitu viimeksi pari kuukautta sitten, lattioiden pesua en edes muista, likaisia vaatteita hujan hajan, kaikki jätetty vain sinne missä niitä viimeksi on käyttänyt, keittiötasot täynnä muruja, hellä täynnä roiskeita, tiskialtaaseen en halua edes katsoa mutta varmaan siellä homehtuu jo vaikka mitä...
Tiedän, olen ällöttävä. Tällaisessa kuitenkin nyt asun. Herääkö kysymyksiä?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:34"]
Onko teillä turkiskuoriaisen toukkia?
[/quote]
Ei ole näkynyt... Sokeritoukkia on vilahdellut välillä.
Asteikolla 1-10, millaiseksi arvoit yleisen elämänhallintasi?
Miten elämäsi muuten sujuu? Käytkö töissä? Asuuko luonasi lapsia? Käykö teillä vieraita?
Meillä on myös sotkuista, mutta ei ihan noin sentään. Tuu sä siivoamaan meille nii mä siivon teillä. :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:40"]
Asteikolla 1-10, millaiseksi arvoit yleisen elämänhallintasi?
[/quote]
Sanoisin kuitenkin ehkäpä 7. Olen opiskelija ja nyt kesällä käyn töissä. Opintoni etenevät hiukan hitaasti mutta riittävän nopeasti. Talous on kuitenkin ihan ok ja osaan hillitä rahankäyttöäni, eikä terveydessäkään erityisempää vikaa ole todettu. Siivoaminen ja ajanhallinta tuottaa hankaluuksia. Silloin kun en käy töissä, on vuorokausirytmini ihan älytön. -ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:42"]
Miten elämäsi muuten sujuu? Käytkö töissä? Asuuko luonasi lapsia? Käykö teillä vieraita?
[/quote]
Vastasin tuossa äsken jo vähän samantapaiseen kysymykseen. Elämäni sujuu ihan mukavasti, parisuhdetta tosin ei ole, mutta ystäviä on, oikein hyviäkin. Käyn kesätöissä, olen opiskelija ja asun yksin. Luonani ei käy vieraita - en kehtaisi päästää sisään ketään. Kerran kävi huoltomies kun oli näin sotkuista ja kyllä hävetti aivan hirveästi. En siltikään siivonnut kuin ihan vähän sen jälkeen. -ap
Mitä jos tänään siivoaisit? Edes roskat ja tiskit?
Mikset siivoa?
[/quote]
Laiskan ihmisen vastaus: se on niin vaivalloista. Kun on päästänyt kämppänsä tähän kuntoon, niin ainoastaan suursiivous auttaisi. En jotenkin osaa aloittaa kun tiedän että vaikka siivoaisin jonkin aikaa, niin sotkua jäisi vieläkin paljon. Jokin vika minussa täytyy olla, kun aina välillä näin pääsee käymään. Joskus siivoan kunnolla ja nautin siitä ihanan siististä kämpästä. Sitten taas sotken. Älytöntä. En pidä sotkusta, mutta ei se minua oksetakaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:48"]
Mitä jos tänään siivoaisit? Edes roskat ja tiskit?
[/quote]
Tuota minäkin mietin jo eilen ja toissapäivänä ja viime viikolla ja tänään töissä. Mutta kun kotiin pääsin ja kävin suihkussa niin istahdin sitten vaan koneelle selailemaan nettiä ja syömään. Rankan työpäivän jälkeen ihan oikeasti väsyttääkin, mutta toki myös ihan vaan laiskottaa. -ap
No ei ole kysyttävää. Minulla on sotkuisempaa, ja jopa niitä turkiskuoriaisia ja koiperhosia löytyy.
Toivon, että saat siivottua, jotta asunnostasi ei tule yhtä järkyttävää kuin minun. Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:51"]
Toivottavasti et tee lapsia!
[/quote]
Ei ole suunnitelmissa. Mutta sanonpa tähän silti, että olen asunut myös muiden ihmisten kanssa, esim. solussa ja kimppakämpässä ja tietenkin lapsuudenkodissani. Silloin en koskaan päästänyt asuntoa tällaiseen kuntoon. En usko että voisin elää näin sotkuisesti ja epähygieenisesti, jos minulla olisi lapsia tai edes asuinkumppani. Yksin ollessa en vaan jaksa aina välittää. -ap
Tykkäätkö järkyttää ihmisiä, aiheuttaa heissä vihaa ja ärtymystä?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:51"]
No ei ole kysyttävää. Minulla on sotkuisempaa, ja jopa niitä turkiskuoriaisia ja koiperhosia löytyy.
Toivon, että saat siivottua, jotta asunnostasi ei tule yhtä järkyttävää kuin minun. Tsemppiä.
[/quote]
Kiitos. Kotonasi täytyy olla todella sotkuista ja likaista, jos on pahempaa kuin täällä. Mutta mahdollistahan se toki on, ja noita tuholaisiakaan ei ole tänne vielä pesiytynyt. -ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:57"]
Tykkäätkö järkyttää ihmisiä, aiheuttaa heissä vihaa ja ärtymystä?
[/quote]
Vain kostona, jos minua kohtaan on ensin toimittu ikävästi. Eli olen kostonhaluinen, mutta en riidanhaluinen, jos näin voi sanoa. Pyrin tulemaan toimeen ihmisten kanssa eikä minusta ole mukava ärsyttää toisia ainakaan oikeassa elämässä. Netissä se on joskus hauskaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:49"]
Mikset siivoa?
[/quote]
Laiskan ihmisen vastaus: se on niin vaivalloista. Kun on päästänyt kämppänsä tähän kuntoon, niin ainoastaan suursiivous auttaisi. En jotenkin osaa aloittaa kun tiedän että vaikka siivoaisin jonkin aikaa, niin sotkua jäisi vieläkin paljon. Jokin vika minussa täytyy olla, kun aina välillä näin pääsee käymään. Joskus siivoan kunnolla ja nautin siitä ihanan siististä kämpästä. Sitten taas sotken. Älytöntä. En pidä sotkusta, mutta ei se minua oksetakaan. -ap
[/quote]
sama vika :(
niin sotkuista, että ei jaksa enää aloittaa kun vaatisi varmaan kuukauden puunauksen ;(
masentaa ja lamauttaa koko näky
kyllä me muutkin töiden jälkeen jaksetaan siivota. ja kai sulla on vapaapäiviä joskus? yritä ottaa yks projetki kerrallaan, jaat ne parille päiville. mieti, jos löydät kivan miehen (tai naisen?) yllättäen, ja haluu tulla jatkoille, auts!! jää hyvät treffit kesken:).
Onko teillä turkiskuoriaisen toukkia?