Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Missä se Gabrielin käsi oikein seikkailee? 😵
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2021/36/mg_tiia…
Toivottavasti Mikon vauvatarinoita ei kuulla tänään. Keskittyköön töissä työn tekoon.
Tansseja odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapun mekkohan oli hieno. Tykkään kaikesta tommosesta kimaltelevasta ja kiiltävästä 😍
Ois vaan saanut olla 15cm pidempi helmasta.
Kaula-aukko oli liian korkea.
Vapulle olisi käynyt vaikka V-aukko.
Nyt näytti kuristuvan.
Näytti sieltä täältä puristetulta sinappituubilta. Kaamea asu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mikon vauvatarinoita ei kuulla tänään. Keskittyköön töissä työn tekoon.
Tansseja odotan.
Musta on jotenkin sööttiä toi vauva-sähellys. Tulee omat muistot mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tanhupallon oma ohjelma lauantaisin. Saa nähdä onko eduksi vai haitaksi kisaamisen kannalta tuo lisämainos.
Mä pelkään, ett jos Kiti laihtuu kovasti TTK:ssa, niin mitä käy TanhuPALLOlle???
Tippuuko tänään jo joku? Oisko se Kanala sitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanhupallon oma ohjelma lauantaisin. Saa nähdä onko eduksi vai haitaksi kisaamisen kannalta tuo lisämainos.
Mä pelkään, ett jos Kiti laihtuu kovasti TTK:ssa, niin mitä käy TanhuPALLOlle???
Siitä tulee Tanhusoikio
Järkkyy tämä naisparin esitys toisen nokka kiinni toisen...... Huhhuh, olis voinu vähän miettiä koreografiaa kun tietää että tää Elina on.....
Sonttukuusi kirjoitti:
Järkkyy tämä naisparin esitys toisen nokka kiinni toisen...... Huhhuh, olis voinu vähän miettiä koreografiaa kun tietää että tää Elina on.....
Kyllähän tuollaista liikettä on nähty mies-naisparillakin. Ei se silloin ole ketään häirinnyt jos miehen pää on ollut naisen haarovälissä.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään tykkää tuosta lesbo-pakotuksesta, saisivat pudota ensimmäisinä.
En itsekään tykkää tuosta hetero-pakotuksesta, saisivat pudota ensimmäisinä.
Miksi nuo tanssijat ravistelevat hartioitaan tuossa alussa kun heidät esitellään?
Sori, mutta en jaksa innostua tästä parista.
Ellu on kyllä tosi jäykkä ja tönkkö.
Vierailija kirjoitti:
Vapulle eivät sovi nuo makkarankuoripuvut, hän on liian pulska niihin.
Mikähän vaate Vapulla pitäisi olla että kehuisit?
Oot säälittävä.
Elinalla ei ollut rintaliivejä, mutta Anskulla oli tuossa joku naru suojana. Tosin hän ei ole niin isorintainen kuin Elina.
Minä tykkäsin tästä Elinan ja Anskun tanssista. Parempi kuin viime viikolla.
Olipa ihmeen hyvä esitys! Siis Elina ja Ansku.
Nää tuomarit ei kyllä todellakaan arvostele tätä paria yhtä tiukasti kuin pitäisi. Ja se on kyllä harmi.
Sonttukuusi kirjoitti:
Vai olikohan Elina itse ehdottanut sitä nostoa ja Ansku hyväksynyt sen sen enempiä miettimättä. Ja Elina hykerteli sisäisesti. 923🤔
Mitenkähän siellä on harjoitukset sujuneet?