Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nykyään ei tee enää niin avoimesti mun läsnäollessa niin, mutta kerran meinas tosiaan taittaa niskansa kauppareisulla kassaneidin takia. Tytöstä ei siis näkynyt paljoakaan kun istui siinä, mutta tosi nätit kasvot oli kylläkin. Silti tuntui tosi kurjalta kun 32-vuotias kuolasi 17-vuotiasta. Mies aina puhuu että tykkää vanhemmista naisista ja mm. ihailee mun äitiä. Mulla on edellisestä liitosta pari teinitytärtä, senkin takia tuntui jotenkin pahalta. Lisäksi muistan hyvin kun itse olin teini ja aikuiset miehet kuolasi, se oli inhottavaa. 

Mä en itse kuolaile ketään vaikka olisi mitä uroksia näkyvissä, ja jotenkin en nyt pääse tuosta yli. Koen miehen jopa valehtelijaksi kun 'muka' tykkää vanhemmista naisista. 

Sivut

Kommentit (117)

Vierailija

Nykyään ei tee enää niin avoimesti mun läsnäollessa niin, mutta kerran meinas tosiaan taittaa niskansa kauppareisulla kassaneidin takia. Tytöstä ei siis näkynyt paljoakaan kun istui siinä, mutta tosi nätit kasvot oli kylläkin. Silti tuntui tosi kurjalta kun 32-vuotias kuolasi 17-vuotiasta. Mies aina puhuu että tykkää vanhemmista naisista ja mm. ihailee mun äitiä. Mulla on edellisestä liitosta pari teinitytärtä, senkin takia tuntui jotenkin pahalta. Lisäksi muistan hyvin kun itse olin teini ja aikuiset miehet kuolasi, se oli inhottavaa. 

Mä en itse kuolaile ketään vaikka olisi mitä uroksia näkyvissä, ja jotenkin en nyt pääse tuosta yli. Koen miehen jopa valehtelijaksi kun 'muka' tykkää vanhemmista naisista. 

Mietipä siltä kannalta, että ovatko puumanaiset jotenkin huonoja jos panevat itseään vaikka 15 tai 20 vuotta nuorempaa? Pitäisikö keski-ikäisten miesten alkaa hyljeksiä tällaisia naisia irstaina?

Miehet on just tollasia.

En oikein usko, että miehet pystyy itse siihen vaikuttamaan, mikä tekee siitä vaan vieläkin ällöttävämpää kyllä omasta mielestäni.

No nyt joku naureskelee tälle "jätä se sika" -filosofialle, mutta mä kyllä jätin. En jaksa hävetä kaljuuntuvaa karvaperseäijää, joka ei saa silmiään irti jostain alaikäisestä. Ja mitä mä semmosella ihmisellä teen? Nyt on aikaa tuijottaa rauhassa, en ole hoputtamassa eteenpäin :)

ei ole typerä ongelma. Miehesi loukkasi sinua naisena. Jotkut meistä haavoittuu helpommin ja miesten pitäisi ymmärtää se! Ehkä katsoi vaistonvaraisesti vain sen kummempaa ajattelematta tai kiinnitti huomion kauneuteen, aivan kuun tavaroissakin tai autoissa. Hali sinulle ap, on muitakin helposti haavoittuvia.

Aistin luottamusongelman, joka tuskin liittyy ainoastaan tähän tapaukseen... Miksei voisi pitää sekä nuorista että vanhemmista naisista?

No, minusta sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyt sen asian, että miehesi katselee muitakin naisia, tai otat eron. Sanonpahan vaan, että en ole vielä tavannut miestä, joka ei kauniita naisia tykkäisi katsella. Jotkut osaavat toki peittää sen paremmin kuin toiset.

Työmatkalla bussissa olen monta kertaa pistänyt merkille kun jotkut perheenisät kuolaa teinityttöjä ja lukioikäisiä.

Tiedän näöltä ja tunnenkin osan miehistä lasten pk:sta tai koulusta ja tiedän, että ovat perheellisiä miehiä.

Yksikin ukko koko matkan tiiraili päästä varpaisiin toisella puolella käytävää istuvaa tyttöä, joka kieltämättä oli hyvännäköinen. Ja päät kääntyy vielä perään katsomaan kun neidot jää pois bussista.

Jotenkin naurettavaa mutta niin säälittävää. Inhottavia limasia pervoja!

Vierailija

Ei kaupan kassa voi olla alaikäinen.

Kyllä mun kaverit tekivät työssäoppimisiensa aikana kassatöitä (merkonomit), ja olivat silloin vielä alaikäisiä.

Vierailija

ei ole typerä ongelma. Miehesi loukkasi sinua naisena. Jotkut meistä haavoittuu helpommin ja miesten pitäisi ymmärtää se! Ehkä katsoi vaistonvaraisesti vain sen kummempaa ajattelematta tai kiinnitti huomion kauneuteen, aivan kuun tavaroissakin tai autoissa. Hali sinulle ap, on muitakin helposti haavoittuvia.

Kiitos tästä! Yleensä tuntuu kaikkien naistenkin mielipiteet olevan tyyliin että no miehet kattelee, antaa katella kunhan ei kosketa. Nyt mun mies ei enää mun aikana juuri katsele, mutta noiden aikasempien tapausten johdosta tiedän että katsoo siis yksinollessaan tosi nuoriakin. Tuossa kauppajutussa ei ollut kyse siitä, että olisi katsonut hieman pidempään vaan oikeasti käänty pakkaamaan kauppakassinkin niin että pysty samalla tuijottamaan, koska tuo tyttö oli viereisellä kassalla töissä. Oli uskomaton näky kun ei tosiaan katsonu niitä ruokia joita pakkasi vaan sitä tyttöä ja vielä lähtiessä meinasi niska taittua kun piti kääntyillä taaksepäin vielä tuijottamaan aivan hypnotisoituneena. Mies on todellakin kaljuuntuva, on jo keskipäälaella kalju ja mä olen hyvännäköinen nainen! 

Useimmat naiset kai ton hyväksyy, koska vaihtoehto lienee olla yksin loppuelämänsä. Kun eihän ne miesreppanat sille mitään voi. 

-Ap

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat