Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos syksyllä aletaan rokottaa lapsia kouluissa, oma tyttö jää kyllä kotikouluun

Vierailija
25.07.2021 |

Teen mitä vain suojellakseni häntä. Minun lasta ei ilman lupaa ja salaa koulussa rokoteta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on kykenevä päätökseen, vanhemman suostumusta ei kysytä.

Vierailija
22/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainuttakaan lasta ei rokoteta ilman vanhempien suostumusta, paitsi jos lapsi - käytännössä teini - katsotaan kypsäksi tekemään päätös itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloittajaan pätee kyllä niin hyvin elokuvan Idioluutio taustajuoni.

Tyhmät lisääntyvät -> väestö tyhmenee -> ihmiskunta tuhoaa itsensä

Vierailija
24/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jäisi meilläkin jos olisi vielä kouluikäisiä lapsia.

Vierailija
25/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-v saa itse päättää rokotteestaan, jos ammattilainen toteaa hänen olevan valmis päättämään asiasta.

Useinhan on niin, että lapsi on vanhempiaan viisaampi….

Vierailija
26/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Tajuatko, että ketään ei rokoteta ilman lupaa, ja jos mentäisiin siihen että pakkorokotetaan (ei tule tapahtumaan), lapsi haetaan vaikka viranomaisvoimin sieltä kotoa?

Vierailija
27/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12-v saa itse päättää rokotteestaan, jos ammattilainen toteaa hänen olevan valmis päättämään asiasta.

Ei saa, vaan lakimiehet ovat sanoneet, että alle 18-vuotiailta tarvitaan vanhempien etukäteissopimus. Muutoin rikkovat lakia ne piikittäjät..

Vierailija
28/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Tajuatko, että ketään ei rokoteta ilman lupaa, ja jos mentäisiin siihen että pakkorokotetaan (ei tule tapahtumaan), lapsi haetaan vaikka viranomaisvoimin sieltä kotoa?

Olen kyllä jostain lukenut, että jossain päin Suomea rokotteita on jo annettu koulussa alaikäisille kertomatta ensin vanhemmille ja ilman heidän suostumusta. Helpostihan tällainen vahinko jossain koulussa pääsee käymään, jos oikeat tahot painostavat rokottamaan.

Vierailija
29/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei rokoteta kouluissa, vaan isoissa rokotuspisteissä niin kuin aikuisetkin.

Täällä ainakin aletaan kouluissa rokottaa. Ja olihan tuota myös, että lapsi saa itse päättää ottaako rokotteen. Olisi mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa sitä aivopesua, jos joku ei halua :D

Vierailija
30/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomaiset on juonikkaita. Haluavat väkisin rokottaa kaikki lapset. Siinä ei lapsen suostumusta kysellä kun kieltolappu vanhemmalta ei ole esteenä.

Vierailija
31/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei rokoteta kouluissa, vaan isoissa rokotuspisteissä niin kuin aikuisetkin.

Täällä ainakin aletaan kouluissa rokottaa. Ja olihan tuota myös, että lapsi saa itse päättää ottaako rokotteen. Olisi mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa sitä aivopesua, jos joku ei halua :D

"Jaahas, eli haluat tartuttaa isovanhempasi vai etkö aio tavata heitä enää lainkaan? Voi ei, sinun takiasi koko futisjoukkueesi sitten joutuu karanteeniin ja kausi on pilalla. Pitäisikö kuitenkin ottaa? :))"

Vierailija
32/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät wilmassa terkkarille viestiä että lapsiasi ei rokoteta. Se on sillä selvä.

Eiköhän ne koulun yhteyteen järkkää ne rokotukset, en mä ainakaan ota töistä toista tuntia omaa lomaa ajaakseni lapsen johonkin rokotuspisteelle kesken työpäivän. Aikaa menee rokotukseen 5 min ja edestakas ajeluihin se reilu tunti. Ei olisi järjen hiventä.

.

Näiden rokotusuutisten jälkeen mietin sitä 12-17v itsemääräämisoikeutta ja että huoltajalle ei asioista edes kerrota jos lapsi ei halua... Miten se käytännössä onnistuu kun lapsella ei ole rahaa (vaikka niihin e-pillereihin) eikä mahdollisuutta omatoimiseen kulkemiseen? Tälleen isomman kaupungin naapurissa poikittainen julkinen liikenne on olematonta.

Vierailija
33/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kahden vaiheilla jääkö oma lapsi kotikouluun. Feeniks-nettikoulu on ainakin vaihtoehto. 

En suosittele. Siellä vastaillaan vain loputtomiin kysymyksiin ja tehdään pari ” projektia”. Oppilas tuli koululle viime keväänä kokeeseen, jolla oli tarkoitus siirtyä ysille. Ei siirtynyt. Feenix on pelkkää rahastusta, ei ole oppimisen kanssa mitään tekemistä.

Ok en tiedä, kokemusta vain kotikoulusta, joka ei mene opetussuunnitelman mukaan. Siitä ainakin tullut vain kehuja.

34/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, vaan lakimiehet ovat sanoneet, että alle 18-vuotiailta tarvitaan vanhempien etukäteissopimus. Muutoin rikkovat lakia ne piikittäjät..

Höpö, löpö!

Vierailija
35/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi omalla kohdallaan olla kulkutautimyönteinen, teinille voi silti antaa mahdollisuuden päättää omasta terveydestään ja mahdollisuuksista normaaliin elämään. Long covid koskettaa erityisesti nuorempia ikäluokkia. 

Vierailija
36/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi

ä m v ee -lehdessä oli eilen lakimiesten laatima lomake alle 18-vuotiaan vanhemmille. Heidän rokottamiseensa tarvitaan etukäteissopimus, ja tämä lomake tulisi viedä kouluun allekirjoitettuna, ja ukaasit koululle, jos aikovat rokottaa ilman lupaa.

Lomake on korona re al istien sivuilta. Linkki löytyy ä m v e e -lehdestä.

No tämän nyt saattoi jo arvatakin! 😂😂😂.

En ota vakavasti yhtään ihmistä, lakimiehistä puhumattakaan, joka myöntää ko. julkaisua lukevansa.

Vierailija
37/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä lukenut että HPV rokotettu koulussa vanhempien tietämättä.Olikohan teinien oma suostumus.

Luuletteko ettei muutakin hysteeriassa tapahtuisi?

Miten kujalla täytyy vanhempien olla, jos vastustavat sitä, että lapsi saisi hpv-rokotteen ja koronarokotteen? Noiden rokotevastustajien jutut ovat kuin huonosta komediasta.

Vierailija
38/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät wilmassa terkkarille viestiä että lapsiasi ei rokoteta. Se on sillä selvä.

Eiköhän ne koulun yhteyteen järkkää ne rokotukset, en mä ainakaan ota töistä toista tuntia omaa lomaa ajaakseni lapsen johonkin rokotuspisteelle kesken työpäivän. Aikaa menee rokotukseen 5 min ja edestakas ajeluihin se reilu tunti. Ei olisi järjen hiventä.

.

Näiden rokotusuutisten jälkeen mietin sitä 12-17v itsemääräämisoikeutta ja että huoltajalle ei asioista edes kerrota jos lapsi ei halua... Miten se käytännössä onnistuu kun lapsella ei ole rahaa (vaikka niihin e-pillereihin) eikä mahdollisuutta omatoimiseen kulkemiseen? Tälleen isomman kaupungin naapurissa poikittainen julkinen liikenne on olematonta.

E-pillerit saa alle 25-vuotias ilmaiseksi terkkatilta tai ehkäisyneuvolasta. Ei siihen vanhempia tarvita.

Vierailija
39/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idi ootit. Siinäpä sitten sekä itse että lapsenne kärsitte seurauksista. Mutta teitä vouhkaajia ei ole koskaan kiinnostanut kenenkään terveys, edes lastenne, koska sairas agenda ajaa kaiken muun edelle.

Vierailija
40/40 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään OIKEITA kokemuksia kotikoulusta? Neuvoja otetaan vastaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi