Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Täällä on paljon puhetta narsisteista, mutta nyt vasta kohtasin ensimmäistä kertaa narsistin. Mies yritti udella, mistä pidän miehissä ja oli pidättyväinen, kunnes alkoi esittää sellaista miestä, jonka kuvitteli ihanteekseni. Ei mennyt kauaa, kun alkoi projisoimaan omia heikkouksiaan minuun ja neuvomaan, miten minun kuuluisi korjata ne heikkoudet. Minulla ei ollut mitään sellaisia ominaisuuksia. Sen jälkeen alkoi sabotoimaan opiskeluani ja valehteli omasta tutkinnostaan, jotta minulle tulisi alemmuuden tunne. Vähätteli kykyjäni. Valehteli omasta perheestään, mm. että läheisensä olisi kuollut. Juoksin nopeasti.

• ylös 3
  • alas 3

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ja noi kaikki tapahtui minkä ajan sisällä? Terveisin 20v oikeasti narsistisen miehen puoliskona kärsinyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja noi kaikki tapahtui minkä ajan sisällä? Terveisin 20v oikeasti narsistisen miehen puoliskona kärsinyt.

Pari kuukautta, mutta sitä ennen ollut lähipiirissä sen 20v. Hän ja isänsä vainoavat kunnon ihmisiä, kun poika sai diagnoosin lapsena, jota isä ei hyväksynyt. Täysin sairas perhe. Äiti samanlainen.

Vierailija

Se, että sinä oot elänyt 20 vuotta narsistin kanssa, ei tarkoita sitä, etteikö joku toinen huomaisi asian jo tapailun alkuvaiheessa ja juoksisi pois.

Vierailija

Tuossa on muuten hyvä huomio mitä ihmiset ei yleensä ajattele. Kenellekään ei pidä kertoa mistä pitää koska nämä narskut harrastaa peilaamista. Ne seuraa kohdettaan somessa ja deittisivuilla  viikkoja ja jopa kuukausia ennen kuin edes ottaa yhteyttä ja kerää tietoa kohteestaan.  Muokkaavat omia sivujaan vastaamaan sitä mikä on aiottu kohde ja sitten kun ottavat yhteyttä niin ne tuntuvat kuin sielunkumppanilta.