Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vela-ystäväni on raskaana!

Vierailija
02.08.2014 |

Ja ystäväni, vannoutunut vela, aikoo pitää lapsen. Hänen miehensä on raskaudesta ja lapsesta enemmän kuin innoissaan vaikka ennen julisti äänekkäästi ettei koskaan huolisi lapsia tai koiria. Olen todella hämmästynyt, kuvittelin itse saavani lapsen mutta nyt se tapahtuikin kaikkein epätodennäköisimmälle ihmiselle. En tiedä mitä ystävästäni ajatella, voiko ihminen muka oikeasti muuttaa noin täysin ajatus- ja arvomaailmansa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luonto tekee tehtävänsä velankin mielessä :)

Vierailija
2/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että oli omasta halustaan lapseton aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vela?

Vierailija
4/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ja saa.

Vierailija
5/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että monikaan ei pysty loppujen lopuksi aborttiin jos vahinko sattuu.

Vierailija
6/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan täysin vannoutunut vela. Kertoi että vahingon sattuessa ilman muuta tekisi abortin ja mies oli samaa mieltä. Ihan hyvä tietysti että toimii niinkuin parhaaksi näkee mutta... Ihmettelen voiko ne hormonit todella niin muuttaa mielen? Huh. -ap

Vierailija
7/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä pelkät hormonit. On ihan eri tilanne spekuloida etukäteen mitä tekisi jos jokin tietty asia tapahtuisi - kuin toimia sen oikeasti tapahtuessa.

Vierailija
8/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystäväsi on sanonut, että tekisi abortin, jos hän ei kuitenkaan ajattele niin? Itse tekisin abortin hetkeäkään epäröimättä.

Vierailija
9/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:08"]Mikä on vela?

[/quote]

Vierailija
10/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä katoit sitten aiheelliseks kertoa asiasta täällä. Mä en kertois ystävieni asioita edes nimettömänä missään keskustelupalstoilla, tai en ainakaan väittäis olevani ystävä. Jotenki jää paha maku suuhun tuosta tyylistä "eihän se mulle kuulu, mutta..."

Vierailija
11/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela- vapaaehtoisesti lapseton

Vierailija
12/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:08"]Mikä on vela?

[/quote]

[/quote]

vapaaehtoisesti lapseton

Vierailija
13/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:38"]Miksi ystäväsi on sanonut, että tekisi abortin, jos hän ei kuitenkaan ajattele niin? Itse tekisin abortin hetkeäkään epäröimättä.

[/quote]

No sitä minäkin... Aika ihmeellistä.

Vierailija
14/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha, rauha. Oletteko kuulleet sellaisesta, että joku on joskus jossain muuttanut mieltään? Uskokaa tai älkää, sellaistakin sattuu tässä ihmeellisessä maailmassa.

Vierailija
15/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:49"]

Rauha, rauha. Oletteko kuulleet sellaisesta, että joku on joskus jossain muuttanut mieltään? Uskokaa tai älkää, sellaistakin sattuu tässä ihmeellisessä maailmassa.

[/quote]

Minäkin vielä 2006 vannoin etten ikinä laittaisi jalkaani pillihousuja. Kappas. Nyt en muita housuja/farkkuja omistakaan.

Vierailija
16/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:07"]

Ja ystäväni, vannoutunut vela, aikoo pitää lapsen. Hänen miehensä on raskaudesta ja lapsesta enemmän kuin innoissaan vaikka ennen julisti äänekkäästi ettei koskaan huolisi lapsia tai koiria. Olen todella hämmästynyt, kuvittelin itse saavani lapsen mutta nyt se tapahtuikin kaikkein epätodennäköisimmälle ihmiselle. En tiedä mitä ystävästäni ajatella, voiko ihminen muka oikeasti muuttaa noin täysin ajatus- ja arvomaailmansa?

[/quote]

Tietenkin voi. Ei se ole mikään kunnia ja itseisarvo ihmiselle, ettei koskaan tee uudelleenarvioita asioista eikä ikinä muuta mieltään. Ihmiset vaihtavat kumppania, ammattia ja puoluekantaa. Niin myös asennoitumista perheellistymiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan