Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä: mies 26-vee ja nainen 19-vee vauva tulossa?

Vierailija
31.07.2014 |

Mies on diplomi-insinööri ja tyttö aloitti viime vuonna amiksessa. Ehti käydä puoli vuotta koulua ja seukata, kunnes raskautui. Muutto yhteen tapahtui ilmeisesti heti positiivisen testin jälkeen. Sitä ennen tyttö oli asunut vanhempiensa luona.

Kuulostaako ihan fiksulta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan pelkäsi, että nuori nainen jättää ja halusi jatkaa sukua mahdollisimman nopeasti ja näin kahlita naisen. Nainen taas oli pökerryksissä ensirakkaudesta ja ehkäisyasiatkaan eivät olleet välttämättä hallussa. Ehkä hän tykkää myös lapsista ja pitää niitä söpöinä.

En kyllä tiedä, mikä järki on perustaa nykyaikana perhe ennen kuin molemmilla on edes ammatti tai kokemusta yksinkin elämisestä. Suoraan äidin hoteista perhe-elämän pyörteisiin... Ei toimi.

Vierailija
2/18 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla itse tuo amis. Tuntematta heitä henkilökohtaisesti ei voi ottaa kantaa. Joko suhde onnistuu tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten meillä 25 v. sitten, tosin ekan lapsen syntymän hetkellä mies 28 DI ja itse 20 v amis. Edelleen yhdessä ja useita lapsia.

Ongelma vaan se, ettei kummallakaan ole enää töitä. Itse ollut lasten takia "liikaa" kotona, enkä kelpaa minnekään, pari vuotta sitten suoritetun oppisopparinkin jälkeen vain muutama pätkähomma.

Äijä ollut jo useamman vuoden työttömänä, takana pitkä ura teollisuudessa ja monenlaisissa johtotehtävissä. Nyt taas ei sellaista hakua olekaan kohdalle sattunut, etteikö jollakin muutamasta sadasta muusta hakijasta olisi juuri joltakin halutulta alalta enemmän ja tuoreempaa kokemusta. Ja vähemmän ikää.

Vierailija
4/18 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy miestä kohtaan, kun nainen menee pilaamaan itsensä aivan liian nuorena.

Vierailija
5/18 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 08:39"]Sääliksi käy miestä kohtaan, kun nainen menee pilaamaan itsensä aivan liian nuorena.

[/quote]

Toivotaan, ettei tule pahempia repeytymiä. Enemmän käy naista sääliksi.

Vierailija
6/18 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen haluaa tehdä alle 20-vuotiaana ekan poikaystävän kanssa lapsia, kun seurusteluakaan ei ole takana kuin pari kuukautta? Nykyajan ihmiset kuvittelevat olevansa niin fiksuja ja järkeviä, mutta niin vain ylikansoitetaan maailmaa avioerolapsilla.

Vierailija
7/18 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli vähän samoin eli olin 17 v kun tulin raskaaksi 24 v poikaystävälleni. Minulla oli lukio kesken, hänellä puolestaan amistaustalla vakityöpaikka.

Nyt , 32 vuotta myöhemmin, sanoisin, jotta hyvin kävi. Minulla on kaksi yliopistotutkintoa, hyvä ammatti, jossa viihdyn, miehellä itse rakentamansa yritys, joka kukoistaa. Lapsia on kaikkineen 9 kpl ja lapsenlapsia tällä hetkellä 11.

Liitto miehen kanssa voi yhä hyvin, vaikka tietenkin vuosikymmenten varteen on mahtunut niitäkin aikoja jolloin se on vaatinut työtä ja paneutumista.  Kannatti paneutua. Todellakin.

Vierailija
8/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Suomi!!

Vierailija
9/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein samanlainen tilanne kuin vanhemmillani 28 vuotta sitten. Äitini oli 19-vuotias opiskelija (jokin opisto, mikä silloin vastasikaan ammattikoulua) ja isäni 25-vuotias DI-opiskelija. Ovat edelleen naimisissa, ja olen mäkin ihan normaali, mitä nyt roikun vauvapalstalla. Elin onnellisen lapsuuden ja nuoruuden, vaikkakin rahat olivat ilmeisesti tiukilla ollessani vauva. 

Vierailija
10/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että 19-vuotias vauva tulossa? Poikkeuksellinen tapaus.

Vierailija
11/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin enää viiden vuoden päästä ovat yhdessä. Harva muukaan jaksaa niin pitkään.

Vierailija
12/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta. Tulee mieleen, että ovat todennäköisesti liian erilaisia, suhde on liian tuore ja nainen mahdollisesti liian nuori äidiksi. Silti on aina mahdollisuus, että pari sopii toisilleen, rakkaus kestää ja molemmat ovat valmiita vanhemmiksi.

Vierailija
13/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täsmälleen minulta 19-veenä. Nyt 10v. myöhemmin sanoisin että huonosti kävi.

Vierailija
14/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus ei ole käynyt Suomessa, mutta länsimaassa kuitenkin.

Vierailija
15/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu vanhemmista ja siitä ovatko he valmiita. Turha tuota tilannetta on lähteä tuomitsemaan, toivon että he ovat rakastavat ja huolehtivat vanhemmat tulevalle lapselleen.

Vierailija
16/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika sen näyttää. Minä olin 20v ja mies 26v kun toivottu esikoinen ilmoitti tulostaan. Opinnot oli minulla kesken mutta mies oli töissä. Hyvin on aina pärjätty. Muutama vuosi kyllä ehdittiin yhdessä olemaan ennen lasta.

Vierailija
17/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä näe tuossa hirveästi järkeä. Sitten yh:na ja ammatittomana on varmaan helppoa...

Vierailija
18/18 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi 18v ja mies oli 32v :D Hyvin ollaan pärjätty.. Lapsi nyt vähän päälle vuoden ja edelleen onnellisina yhdessä (häitä suunnitellaan pikku hiljaa). Aloitan korkeakouluopinnot nyt syksyllä ja mies insinööri :)