Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri kyhnäsi illan miehessäni kiinni - mitä tekisit?

Vierailija
30.07.2014 |

Ihmetyttää seuraava...

Vietettiin pienellä kaveriporukalla iltaa. Mukana ollut hyvä ystäväni parkkeerasi koko illaksi mieheni kylkeen, oli tosi iholla, heitti vähän kyseenalaista vitsiä, homma siis näytti minun silmääni täysin flirtiltä... Sillä erotuksella, että minä istuin pöydän toisella puolella ja katselin tätä touhua koko illan. 

Kaveri on hyvin ulospäinsuuntautunut ja teatraalinen sekä huomionhakuinen tyyppi. Käytöksessä ei sinänsä ollut mitään omituista siis - paitsi että kohdistui mieheeni (paikalla ei ollut sinkkumiehiä). Kaikki vitsit ja shownumerot illan aikana olivat sinänsä ok, että yksittäisinä kaikki olisi ollut  normaalia. Kyse oli kuitenkin 5h kestäneestä showsta, jossa hän kosketteli, kuiskutteli korvaan, käytti 80 % kaikesta huomiostaan minun mieheeni.

Kaveri oli kovassa kännissä eikä missään nimessä "yritä" miestäni. Eikä varmasti yritä myöskään loukata minua. Mutta kyllä tuo käytös minua loukkasi silti. Olin kuitenkin niin hämmentynyt, etten tiennyt mitä sanoa tai tehdä. Olisi tuntunut hassulta nostaa meteli asiasta, kun en kuitenkaan ollut mustasukkainen siten, että olisin kuvitellut heidän välilleen jotakin - kuitenkin se oli epäkohteliasta ja outoa käytöstä.

Loukkaannuin asiasta miehellenikin, sillä kyllä hän olisi tuon voinut omalla käytöksellään myös lopettaa - vaikka ei aloitteellinen osapuoli ollutkaan. Kaverini tässä kuitenkin oli syy ja se oudosti käyttäytyvä osapuoli. Ihmetyttää, koska en IKINÄ käyttäytyisi itse vastaavalla tavalla. Tälle kaverille tämä kuitenkin on ilmeisesti normaalia, sillä olen ollut todistamassa vastaavaa (10x kyseenalaisempaa) tapahtumaa, jonka kohdisti omaan varattuun ystäväänsä niin, että tämän tyttöystävä oli paikalla. Tuo päättyi tyttöystävän parkumiseen - minä taas pidin pokerin ja aloin parkumaan vasta illan päätyttyä. Ja nyt tavallaan ärsyttää sekin, että olin niin munaton etten saanut sanaa suustani silloin.

Miten sinä olisit toiminut vastaavassa tilanteessa, jossa ystäväsi tekee noin? Onko tuollainen käytös sinusta ok? Sälyttäisitkö syytä myös miehellesi, eli pitäisikö sinusta miehen ottaa tilanteessa vastuu ja olla torjuva, vai onko ok lähteä mukaan lennokkaaseen vitsinheittoon - joka sinänsä hauskaa ja ok - mutta tuolla edellä kuvaamallani twistillä? Olenko minä ylireagoiva akka? Vai onneton reppana, joka katsoo hiljaa kun tulee itse nolatuksi?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisisin sen nenään ja sanoisin, että siinä sulle.

Vierailija
2/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut sille, että painuu vittuun siitä. 

Niin miehetkin tekevät jos joku äijä tuppautuu liian lähelle omaa naista. 

Kumpikin hoitaa oman sukupuolensa, koska miehet eivät pysty sanomaan naisille, että lopettaisitko ja naiset eivät välttämättä uskalla tai kehtaa häätää humalaista ahdistelijaa (etenkin jos vielä iholle tunkija sattuu olemaan joku tuttu kuten miehen kaveri). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit ettei kaveri yritä miestäsi? Oletko ihan varma? Voihan olla humalassa yrittää iskea lähes ketä tahansa. Välittämättä onko ruma, vapaa vai peräti kaverin mies. Selvinpäin voi hyvinkin hävetä käytöstään mutta kerroit että oli erittäin humalassa...

Huomasiko kukaan muu kaverin mieheesi osoittamaa huomiota? Ei ehkä sanonut mitään mutta kyllähän vaivautuneet katseet kertoo paljon. Et oikeastaan kertonut miten miehesi reagoi asiaan. Yrittikö olla normaalisti vai lähtikö täysin kaverisi juttuihin mukaan? Mielestäni oli hyvä ettet ärähtänyt paikan päällä. Annoit ymmärtää ettei sinua huolestuttanut yhtään ja itsensähän kaveri siinä nolasi. Mutta siinä olet oikeassa että tuollainen käytös ei ole ok. Jos vietetään illanistujaisia porukassa, silloin myös vietetään aikaa koko porukan kanssa eikä kiherretä nurkassa kuin teini-ikäiset.

Vierailija
4/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään. Voisin kyllä kysyä mieheltäni että huomasiko hän saman, ja etteikö se häirinnyt häntä. Jos ei, niin siinähän kiehnää ja yrittää. Aina sitä yrittää saa, tekee vaan itsensä naurunalaiseksi.

Vierailija
5/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:40"]

Kerroit ettei kaveri yritä miestäsi? Oletko ihan varma? Voihan olla humalassa yrittää iskea lähes ketä tahansa. Välittämättä onko ruma, vapaa vai peräti kaverin mies. Selvinpäin voi hyvinkin hävetä käytöstään mutta kerroit että oli erittäin humalassa...

Huomasiko kukaan muu kaverin mieheesi osoittamaa huomiota? Ei ehkä sanonut mitään mutta kyllähän vaivautuneet katseet kertoo paljon. Et oikeastaan kertonut miten miehesi reagoi asiaan. Yrittikö olla normaalisti vai lähtikö täysin kaverisi juttuihin mukaan? Mielestäni oli hyvä ettet ärähtänyt paikan päällä. Annoit ymmärtää ettei sinua huolestuttanut yhtään ja itsensähän kaveri siinä nolasi. Mutta siinä olet oikeassa että tuollainen käytös ei ole ok. Jos vietetään illanistujaisia porukassa, silloin myös vietetään aikaa koko porukan kanssa eikä kiherretä nurkassa kuin teini-ikäiset.

[/quote]

No en usko, että kaverini yritti yhtään mitään muuta, kuin saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Mieheni on luonteeltaan samantyylinen, eli showmies, joten siinä mielessä ymmärrettävä valinta kaveriltani kohteeksi.

Mies lähti kyllä läpän heittoon ja sanailuun mukaan - kosketteluun ja kuiskutteluun ei sentään. Miehelle minun reaktioni tuli yllätyksenä ja oli siitä tosi pahoillaan mutta myös ihmeissään. Hän oli kokenut kaiken vitsinä. Muutama muu kaveri kyllä kommentoi jälkikäteen tämän naiskaverini huomattavaa humalatilaa ja viittasi miehenikin olleen ihmeissään/pinteessä tämän huomion alla.

Ap

Vierailija
6/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisimmin siis kävi juuri niin, kuin täälläkin todettiin - kaveri teki vain itsensä naurunalaiseksi. Jännä, että minun päässäni tämä loukkaantuminen johtui juuri siitä, että mielestäni minut nolattiin, kun minusta tehtiin "näkymätön" eikä otettu huomioon perus kohteliaisuussääntöjä.

Itseä vituttaa naisen käytös ja se, että on oikeasti ollut mulle melkoisen hyvä kaveri. Enkä oikein tiedä miten suhtautua häneen jatkossa...

Seuraavana päivänä yritti viestitti ja soitti, mutta en vastannut. En usko, että sieltä missään nimessä olisi tullut mitään anteeksipyyntöön tms. viittaavaa. Edellisellä kerralla kun vastaavaa todistin, nostin meinaan käytöksen puheeksi seuraavana päivänä, eikä selvinpäinkään pitänyt sitä minään. 

ap

Vierailija
7/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt ois alkanut huutamaan huoraa ja repimää ynnä tönimään ja sit äijät ois alkanut tappeleen ja soppa on valmis fbssä sit seuraavat viikot voidaan mustamaalata ja julkisesti solvata

Vierailija
8/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te aina vaan uudestaan pyydätte tuon naisen illanviettoihinne, jos meno on aina samaa? Tällä kertaa miehesi oli kohde, mutta mitäänhän ei käynyt kuin kolhittu itsetuntosi sai kilarit, jälkikäteen.

Vierailija
9/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se miehesi liimattuna siihen penkkiin tämän naisen viereen???

Oma mies olisi kyllä varmasti heittänyt läppää ym mutta kuiskuttelut ja koskettelut olisi kyllä saaneet miehen vaihtamaan paikkaa. Ei olisi mitään sanonut mutta olisi kyllä ottanut hajuraon jos toinen tunkee iholle jatkuvasti.

Vierailija
10/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan sanonut miehellesi että tules kulta välillä tänne minun viereeni ;)

Vierailija
11/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin pyytänyt ukon siirtymään omaan kainalooni turvaan :)

Vierailija
12/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no riippuu kuinka hyvä ystävä nainen olisi. jos oikeasti oltaisi tosi hyviä ystäviä niin jossain sopivassa tilanteessa kahdenkesken saattaisin vähän naureskellen kysyä, että mikäs tuo homma oikein on, en kuitenkaan mitenkään vihaisesti/haastavasti. jos kyseessä olisi huonompi kaveri niin antaisin asian vain olla, luotan mieheeni ja ihan sama jos joku sitä iskee, siinähän yrittää!

Vierailija
13/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä huomionhakuisia ihmisiä löytyy ikävä kyllä. Itse olen ollut samanlaisessa tilanteessa, tosin nainen ei ollut hyvä ystäväni vaan tuttava. Mieheni oli koko illan hyvin vaikeassa tilanteessa ja yritti päästä pois naisen läheltä kohteliaasti. Kaikki paikallaolijat olivat todella vaivaantuneita. Paras kai on jättää sellainen käytös huomioimatta ja antaa ihmisen tehdä itsensä pelleksi. Humalassa ei kannata ainakaan alkaa asiasta riidellä koska se tuskin johtaisi mihinkään parempaan. Säälittäväähän tuo kuitenkin on. Kai se kertoi sen ettei tällainen ihminen koe saavansa tarpeeksi huomiota muuten. Reppanoita toisten puolisoihin liimaantujat.

Vierailija
14/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin voit olla ihan varma, että kaikki paikallaolijat pistivät asian merkille, kommentoivat tai eivät. Miehesi olis pitänyt tehdä tuosta loppu.

Molemmat nolasivat sinut.

Vierailija
15/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää kutsumatta seuraavalla kerralla

Vierailija
16/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vain pitää miehestäsi? Pitää lähellä olostakin, mutta jokin roti sentään sen suhteen taisi olla. Yhden kaverin miehen kanssa kiehnätään välillä ja kaikki tietävät sen kaverilliseksi. Ei ole mitään romanttista hänen tai minun puolelta. En tiedä, flirttailiko kaverisi sitten ihan selkeästi tai jotakin?

Vierailija
17/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:59"]

No ensinnäkin voit olla ihan varma, että kaikki paikallaolijat pistivät asian merkille, kommentoivat tai eivät. Miehesi olis pitänyt tehdä tuosta loppu.

Molemmat nolasivat sinut.

[/quote]

Olen tästä samaa mieltä. Tuo hyvä ystäväsi ei kunnioittanut sinua sen vertaa, että jättäisi miehesi rauhaan, ja miehesi ei tarpeeksi asettunut "puolellesi", mieheksesi ja kumppaniksesi näyttäen, että olet hänen naisensa, jota ei kohdella näin, vaan kunnioittavasti ja arvostavasti. Seurueessa omaa kumppania ei nolata eikä nollata, eikä jätetä hölmönä istumaan tällaisen shown silminnäkijäksi.

Ikävä tilanne.

Vierailija
18/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vain, että mahtaa hävettää, kun teit itsesi naurunalaiseksi kaikkien silmissä. Että porukka on ihmetellyt sulle jälkeenpäin hänen törkeää käytöstään.

Vierailija
19/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ja mieheni molemmat oltaisiin ihmetelty moista käytöstä, meistä kumpikaan ei koskaan juo itseään humalaan, ja kumpikaan ei oikein tykätä humalaisten horinoista. Minä olisin kyllä varmasti vittuuntunut jonkin verran siitä että mies antaa kosketella itseään tuntitolkulla, mutta kyllä siinä nainen on nolannut itsensä. En minäkään olisi sanonut mitään, ja ottaisin "ystävään" etäisyyttä. En olisi tuollaisen takia kyllä itkenyt, koska tiedän että mies olisi ollut vaivautunut itsekin koko ajan, eikä syytä mihinkään mustasukkaisuuteen olisi. 

Vierailija
20/72 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL en ainakaan olisi istua kököttänyt monta tuntia, vaan alle 30 min., jonka jälkeen olisimme poistuneet ja kaveri olisi ollut entinen kaveri.