Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko maailmaloppu tulossa?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siellä saa tulviakin. Pahimpia syyllisiä ilmastonmuutokseen, jos niitä nyt jostain pitää etsiä. Yhdessä keskikokoisessa kiinalais kaupungissa voi asua kymmenen kertaa suomen väkiluku. Ja niitä kaupunkeja muuten riittää.

Vierailija

Tästä tuli mieleen, että mitä niille Kiinassa vaeltaville norsuille kuuluu. Viimeisin Iltalehden uutinen n. 3 viikkoa sitten kertoi, että ne ovat kääntyneet takaisin kotia kohti.

Vierailija

Aasian maissa on ollut ennenkin tulvia. Geologien ja tutkijoiden olisi hyvä määrittää tarkasti missä voi asua ja missä ei, että erilaiset riskit (tulvat, tulipalot, paloherkät kemikaalit, liikenne, saasteet, rikollisuus jne) voidaan ottaa huomioon rakentamisessa tai jos pitää siirtää alta pois väestö jo ennen kuin tulee niitä. Tulvan tullessa se voi olla myöhäistä ikävä kyllä.

Hippiesliveforever

ihmiset ei tajua miten lähellä on Jeesuksen toinen tuleminen veikkaan vuotta 2026

LopunajantiedemiehetRy

Niin he kysyivät häneltä sanoen: "Opettaja, milloin tämä sitten tapahtuu? Ja mikä on oleva merkki tämän tulemisesta?"

8 Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

9 Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti."

10 Sitten hän sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan,

11 ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä.

Vierailija

Jostain syystä kotimaiset mediat eivät mainitse, että esim. tuolla Heinanissa tulvat ovat ihan jokavuotinen ilmiö.

Vierailija

Kinuskeja riittää tästäkin huolimatta. Lisääntyvät kuin muurahaiset isossa muurahaispesässä.