Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ikää 30v, lapsia kaksi (kouluikäisiä), opiskelen amk-tasolla ja käyn töissä (hoitoala). Ulkoisesti en mikään kedon kaunein kukkanen mutta en rumakaan, hoikka ja sporttinen. Luonne (liian) kiltti, pohdiskeleva, positiivinen, rauhallinen.

Lapset on puolet ajasta minulla. Treffeillä olen käynyt paljonkin mutta tuntuu ettei mikään juttu natsaa. Suurimmaksi osaksi kai kaatuu lapsiasiaan. Niin millaisia miehiä sit kannattaisi valita? Etten esim ahdistele vahingossa vauvapalstan herkkiä lapsettomia miehiä tuolla tinderissä… 🤭

• ylös 23
  • alas 10

Sivut

Kommentit (91)

Vierailija

Noilla spekseillä et kiinnosta ketään mutta jos odotat 5 vuotta alat kiinnostamaan 5-kymppisiä miehiä.

• ylös 11
  • alas 28
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko 44v setämies, 1lapsi.

Riippuu miehestä. Osa +40 vuotiasta on vielä tosi nuorekkaita ja hyvässä kunnossa. Osa taas on jo +30 vuotiaina vanhannäköisiä ja raihnaisia. Itselle kuitenkin on tärkeää pitää itsestään huolta niin toivoisin kumppanilta samaa arjen sujuvuuden vuoksi. Ap

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä et kiinnosta ketään mutta jos odotat 5 vuotta alat kiinnostamaan 5-kymppisiä miehiä.

Ookoo. Ap

Vierailija

Sinulla oli jo mies lapsista päätellen. Mihin sinä toista tarvitset? Juna meni jo.

• ylös 13
  • alas 37
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sulle joku noin oman ikäinen eronnut mies, jolla lapsia, löydy.

Kelpais hyvin. Tässä iässä vaan harvemmat on vielä eronneet, yleensä se tapahtuu tuossa lähemmäs 40 vuoden ikää, eli ehkä minun aika tulee sitten tuossa muutamien vuosien päästä paremmin.. ellen sitten nyt jo löydä jotain hieman vanhempaa. Ap

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kouluikäiset lapset välttämättä vielä 5v päästä lähde kotoa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinulla oli jo mies lapsista päätellen. Mihin sinä toista tarvitset? Juna meni jo.

Pääasiallisesti seksiin ja halimiseen. Ainakin sen ajan jakamiseen kun en ole lasten kanssa. Junia tulee aina uusia. Ap

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kelpais hyvin. Tässä iässä vaan harvemmat on vielä eronneet, yleensä se tapahtuu tuossa lähemmäs 40 vuoden ikää, eli ehkä minun aika tulee sitten tuossa muutamien vuosien päästä paremmin.. ellen sitten nyt jo löydä jotain hieman vanhempaa. Ap

Onko sulla oma lapsiluku jo täysi? Jos ei, voi olla mahiksia oman ikäiseenkin lapsettomaan, joka haluaa perheen.

Vierailija

Näin vanhana tätinä kerron, että kolmekymppisenä jäin totaaliyh ksi 3 alle 5v kanssa. Olin varma, että tässä tämä meneekin sitten tämän lapsilauman kanssa itsekseni loppuelämä. Väärässä olin. Ukkoja on ollut tarjolla yli tarpeen lapsista huolimatta. Aina löytää, jos haluaa. Mutta keskity niihin lapsiin. Ehdit kyllä myöhemminkin. Mikä ihmeen kiire ihmisellä on sännätä suhteesta toiseen, lapset vievät kuitenkin niin paljon voimia. Näin vanhempana sen näkee selkeämmin.

• ylös 25
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko sulla oma lapsiluku jo täysi? Jos ei, voi olla mahiksia oman ikäiseenkin lapsettomaan, joka haluaa perheen.

Ei välttämättä. Minulle siis lapseton mies ei ole mitenkään tavoiteltavampi kuin lapsia jo saanut mies. Kunhan ymmärtää ja hyväksyy minun äitiyden. Ap

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin vanhana tätinä kerron, että kolmekymppisenä jäin totaaliyh ksi 3 alle 5v kanssa. Olin varma, että tässä tämä meneekin sitten tämän lapsilauman kanssa itsekseni loppuelämä. Väärässä olin. Ukkoja on ollut tarjolla yli tarpeen lapsista huolimatta. Aina löytää, jos haluaa. Mutta keskity niihin lapsiin. Ehdit kyllä myöhemminkin. Mikä ihmeen kiire ihmisellä on sännätä suhteesta toiseen, lapset vievät kuitenkin niin paljon voimia. Näin vanhempana sen näkee selkeämmin.

Mistä sait käsityksen että en keskity lapsiini? Olen ollut kohta kolme vuotta yksin, ei todellakaan voi sanoa että “hypin suhteesta toiseen”. Ainut suhde ikinä on ollut suhde heidän isäänsä. Nyt lapset on jo isompia eivätkä tarvitse minua koko ajan, ja itse kaipaan läheisyyttä ja hellyyttä ja seksiä. Onko se niin väärin viiden vuoden jälkeen? Ap

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pääasiallisesti seksiin ja halimiseen. Ainakin sen ajan jakamiseen kun en ole lasten kanssa. Junia tulee aina uusia. Ap

Nykyään nämä suhteet on suurelta osin näitä pinnallisia kertakäyttösuhteita. Onneksi en ole enää kolmekymppinen, ei pää kestäisi nykymenoa M56

• ylös 15
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko 44v setämies, 1lapsi.

Kuka mies kutsuu itseään setämieheksi.. Ihan oikeasti.
Luulen että olet nainen joka esiintyy miehenä.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Minulle siis lapseton mies ei ole mitenkään tavoiteltavampi kuin lapsia jo saanut mies. Kunhan ymmä hyväksyy minun äitiyden. Ap

Lapseton on ehkä kuitenkin helpompi saada tuossa sun ikäryhmässäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistä sait käsityksen että en keskity lapsiini? Olen ollut kohta kolme vuotta yksin, ei todellakaan voi sanoa että “hypin suhteesta toiseen”. Ainut suhde ikinä on ollut suhde heidän isäänsä. Nyt lapset on jo isompia eivätkä tarvitse minua koko ajan, ja itse kaipaan läheisyyttä ja hellyyttä ja seksiä. Onko se niin väärin viiden vuoden jälkeen? Ap

Älä välitä ilkeistä kommenteista <3  Löydät kyllä jonkun kivan vielä. 

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vihaisia, velttoja palstajormia lojuu täällä niin paljon että niihin kompastuu.

Että jos sìlkka letaali idiootti kelpaa niin täältä.

• ylös 12
  • alas 7
Vierailija

Varmaan kannattaa katsella sellaisia, joilla on lapsia itselläänkin. Niillä ei välttämättä kaadu homma tuohon lapsiasiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan kannattaa katsella sellaisia, joilla on lapsia itselläänkin. Niillä ei välttämättä kaadu homma tuohon lapsiasiaan.

Olen kyllä katsellutkin, niitä ei vaan ole hirveästi omassa ikäluokassa. Toki joka viikko tulee yksi tai pari uutta iskää tinderiin selvästi… Ap

Sivut