Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oma lempparini on kala kaikissa muodoissaan. Mies ei juurikaan kalaa syö, paitsi Abban tonnikalaa tomaatilla toisinaan.

Oon ostanut Lidlistä 3 euron kirjolohifileitä useamman ja pippurimakrillia ja tehnyt tonnikalasalaattia ja sitten ostin vähän suolalohtakin. Tänään suunnittelin tekeväni tomaattisilakoita uunissa.

• ylös 19
  • alas 3

Sivut

Kommentit (79)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Teen itselleni siskonmakkarakeittoa, kun tyttäreni on isällään. Hän ei syö siskonmakkaroita ja itse olen aina tykännyt tuosta arkisesta keitosta.

• ylös 22
  • alas 0
Isukki

Pihviä. Ei takuumureaa, hampaat ei pysty.

Poronkäristystä, itse tehtyä muusia ja puolukkahilloa.

Kulhollinen kreikkalaista salaattia johon kukaan ei ole ollut tukemassa jääsalaattia sekaan.

Mitä mieleen juolahtaa, voi mennä suoraan asiaan eikä tarvitse neuvotella.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Kanapataa jossa paljon paprikaa ja Aurajuustoa.
Sisäfilepihvi Aurajuustokastikkeella.
Kukkakaalia ja parsakaalia paljon lisukkeeksi, tai tuon kanapadan sekaan.

Vierailija

Yleensä en mitään, jos olen päivän yksin, mutta silloin kun mies tekee vaikka jo yhden viikon töitä aamusta iltaan, niin teen erilaisia salaatteja joka päivälle. Mies syö kyllä salaattia mutta AINA pitää olla jotain LIHAA, joten salaatti on siinä vain sitten sivussa lisänä.

Vierailija

Haen einesaterian per päivä ja aamiaiseksi kolmioleivän.

Karkkia ja limsaa.

En kokkaa, en tiskaa, enkä tee keittiössä yhtään mitään. Kerrankin!

• ylös 27
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kanapataa jossa paljon paprikaa ja Aurajuustoa.
Sisäfilepihvi Aurajuustokastikkeella.
Kukkakaalia ja parsakaalia paljon lisukkeeksi, tai tuon kanapadan sekaan.

Nam. Kuulostaa hyvältä. Olisi minunkin makuuni, varsinkin tuo kanapata.

Vierailija

Ihan oikeasti nyt...Kyllä meillä perhe joutuu välillä syömään sitä pohjaakin eikä vain nuole niitä kermoja kakun päältä ja ruuat suunnitellaan niin että jokaisen saa arjessakin sen oman lempparinsa.

Vierailija

En yleensä mitään, enpä paljon kokkaile muutenkaan. Mutta jos laitan niin esim. tomaattikeittoa, tai jotain paprikaa paljon sisältävää. 

Vierailija

Eilen tein täytettyjä kesäkurpitsoja, kun olin yksin kotona. Mies ei voi sietää kesäkurpitsaa. Hän ei pahemmin perusta myöskään broilerista eikä pastaruoista, joten esim. kanapastaa tulee tehtyä, kun hän ei ole kotona.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Ei mitään aavistusta. En ole ollut kotona päivää yksin ainakaan 25 vuoteen. Ei meidän lapset ole missään kaikki yhtäaikaa niin, että mieskin olisi vielä silloin poissa. 

Varmaan ostaisin jonkun hyvän leivän, jotain suosikkijuustoa, jotain kalliimpaa lehtisalaattia, jota ei muuten koskaan raaski ostaa. Siihen punaviiniä kaveriksi, ja joku rahkapiirakka.

• ylös 11
  • alas 3

Sivut