Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Meillä ollaan kasvissyöjiä. Eli eipä se mun yksinolo mitään muuta. En ala salaa syömään esimerkiksi makkaraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ruokalista ei muutu mutta annoskoot pienenee. Normi, liha, kala painotteista.

Yksin ollessasi syöt vähemmän, mutta kun perhe on kotona, syöt enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tulista nuudeliwokkia. Suosikkini, jolla elin opiskelu- ja sinkkuajat. Muu perhe ei tykkää.

Vierailija

Sisäelimiä tai kieltä, ehkä häntää. Mies inhoaa kaikkia noita. Kyllä syö jos laitan, mutta inhoaa valmistusprosessia. Erityisesti miestä inhottaa kun otan naudanhännän leikkuulaudalle ja alan irrottelemaan paloja nivelien kohdilta. Veriruokia hän myös inhoaa.

Vierailija

Erittäin tulisia ruokia. Tykkään kasvattaa chilejä ja kokata niistä kaikenlaisia ruokia ja kehitellä omia chilikastikkeita. Mies taas ei voi sietää tulista, joskus mustapippurikin on liikaa :D

Vierailija

En tee varsinaista ruokaa silloin. Munakasta johon voi laittaa jämiä joita ehkä löytyy jääkaapista.

Yksin ollessa iskee kyllä hillitön syöpötys jolloin koluan herkkukaapit tai jos ei herkkuja löydy niin

paahtoleipää juuston ja hillon kera. Onneksi olen aika harvoin yksin kotona!

Vierailija

En mitään !
Inhoan ruuan laittoa yli kaiken , että sen vähän minkä oon yksin kotona niin en varmasti laita ruokaa !
Käyn kaupan lihatiskiltä esimerkiksi valmiiksi tehtyjä maksa -/-lindströmin/ - tai kasvispihvejä.
Tai ostan grillatun broilerin.
Tai sit syön rahkaa ja marjoja, leipää, piirakoita, jukurttia....en oo nälässä.

Vierailija

Minä hoidan meillä aina ruoanlaiton ja teen aina juuri sitä ruokaa mitä itse haluan tehdä enkä ota perheen mielipidettä huomioon. Jos tekemäni ruoka ei maistu, niin olkoot syömättä.

Vierailija

En mitään! Ostan joko valmista tiskiltä, helppoa roskaruokaa tai mielummin näen jopa nälkää kuin edes vilkaisenkaan keittiöön päin.

Vierailija

En laittaisi ruokaa lainkaan . Ostaisin pepsiä ja sipsejä ja viettäisin vapaa-ajan pelaten.

Vierailija

Sieniruokia, koska mies ei tykkää sienistä. Joko sienirisottoa tai paistan pannulla punasipulia, sieniä ja kirsikkatomaatteja ja murustan päälle fetaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teen itselleni siskonmakkarakeittoa, kun tyttäreni on isällään. Hän ei syö siskonmakkaroita ja itse olen aina tykännyt tuosta arkisesta keitosta.

Siskonmakkarakeitto on myös niitä ruokia, joita mies ei syö ollenkaan ja itse tykkään.  ap

Sivut