Olen kuullut että osakkeilla rikastuu helposti. Millä osakkeilla saisin yli 100% vuodessa?
Kaverit kehuvat että ovat tienaneet 100%.. 200% vuodessa. Yksi jopa yli 300%. Mulkkut eivät kuitenkaan suostu opettamaan minulle noita juttuja.
Ja tuon pitäisi olla taattu juttu. Vähempään en tyydy.
Kommentit (23)
Erittäin isolla riskillä ja vivulla, muuten ei mahdollisuutta kuin tuurilla. En aio antaa kyseiseen mitään ehdotuksia, koska ei olisi asiallinen sijoitusvinkki.
T. KTM
Vierailija kirjoitti:
Erittäin isolla riskillä ja vivulla, muuten ei mahdollisuutta kuin tuurilla. En aio antaa kyseiseen mitään ehdotuksia, koska ei olisi asiallinen sijoitusvinkki.
T. KTM
Antaisit nyt.
- ap
olvin juomat on helteiden takiamenneet hyvin kaupaksi, joten kannattaa ostaa kaupasta olvin tuotteita tuhannella eurolla, nin voi olla varma että saa rahalle vastinetta.
Samat kaverit tienaa töissä yli 5000€/kk nettona
Osta Pfizeriä. Koronapiikitykset jatkuvat hamaan tappiin samoin kuin influenssarokottaminen, joten tällä firmalla ei työt tule koskaan loppumaan.
Osakeilla tienaa kuulemma helposti tosiaan 100-500% niin kauan, kunnes kysyy tarkemmin vinkkejä että miten ja millä se tapahtuu. Silloin tulee äkillinen hiljaisuus ja korkeintaan kuuluu hiljaista mutinaa jostain 5-10 vuoden aikavälistä jne.
Nyt kaikki siottamaan Nokiaan, all in, hep!
No ei tuollaisten prosenttien varaan tieyenkään voi laskea. Se on ennemminkin arpapeliä kuin sijoittamista. Jos on paljon ylimääräistä rahaa, jotka on myös sitten varaa hävitä jos arpaonni ei osukaan kohdalle, voi tietysti kokeilla. Oikea sijoittaminen on pitkäjänteistä puuhaa, ja siihen kuuluu sekä nousut että laskut. Sijoitukset on onnistuneet hyvin jos käyrä on pitkällä tähtäimellä kuitenkin ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Osakeilla tienaa kuulemma helposti tosiaan 100-500% niin kauan, kunnes kysyy tarkemmin vinkkejä että miten ja millä se tapahtuu. Silloin tulee äkillinen hiljaisuus ja korkeintaan kuuluu hiljaista mutinaa jostain 5-10 vuoden aikavälistä jne.
Nää kaverit ovat kyllä käyneet veholla ostamassa uudet sadan tonnin luokan autot.
Mutta eihän ne halua kertoa mitään koska haluavat pitää meikämandoliinin köyhänä.
- ap
Juu, mihinkään dogecoin onecoin huijauksiin en laita penniäkään.
Nokialaisia olen tuntenut ihan tarpeeksi tietääkseni että kyseisestä firmasta kannattaa pysyä kaukana.
- ap
Ecorub on noussut tänä vuonna noin 400%. Sitähän sä kysyit.
GME, Gamestop.
Varma rikastuminen, mutta sitä voi joutua odottamaan tovin, eikä saa olla hötkyilijä ja hätähousu, sillä ennen miljoonia meno tulee olemaan sellaista vuoristorataa ettei ole ikinä vastaavaa nähty.
Tänään tai huomenna saadaan Tulikiven Suomussalmen talkkiesiintymän YVA-lausunto.
Sijoitusyhtiö Rettig Group kertoi torstaina 15.7.2021 myyvänsä omistuksensa kalkkikivituotteita valmistavasta Nordkalkista brittiläiselle rakennusmateriaalikonserni SigmaRocille. Nordkalkin velaton arvo kaupassa on 500 miljoonaa euroa.
Koko Tulikiven markkina-arvo on nyt vain 29 miljoonaa euroa.
Vierailija kirjoitti:
Samat kaverit tienaa töissä yli 5000€/kk nettona
Niiden sijoitusvoitot taitavat tulla samasta isukin firmasta kuin palkkakin
Jos joku sen tietäisi, pörssiä ei voisi olla olemassa ;-)
20 vuoden kokemuksella.
Kuusinumeroisen salkun peliosastolla minulla on nyt Norwegiania. Tuotto-odotus -100 tai +1000% ;-)
"Kaverit kehuvat että ovat tienaneet 100%.. 200% vuodessa. Yksi jopa yli 300%."
Osakekurssit tippuivat voimakkaasti koronan alussa ja vastaavasti korjausliike nosti kurssit takaisin ylös. Esimerkiksi Helsingin pörssin kursseista:
HEX 13.2.2020 oli 10 738
HEX 18.3.2020 oli 6 833
HEX 9.6.2020 oli 9 644
HEX 21.7.2021 on 12 879
Kun omat osakkeeni nousi jopa vähän tota enemmän (+150% vuodessa), niin en pidä itseäni suurena neroa. Eli vaikka mun oma salkku nousi jostain 40k noin 100k euroa (ilman ostoja/myyntejä), niin ymmärrän kyllä että salkku 2018-2019 oli joissain 66k luokassa... eli ehkä 50% kurssinousua 2-3 vuoden aikana, mihin olen kyllä tyytyväinen.
Olen itse ajatellut että kunnon miehellä on aina mukana iso miehekäs reppu, jossa voi kannella 10-15 kiloa tavaraa. Tämän lisäksi on tietysti virtuaalinen salkku, missä on mukava potti osakkeita.
Ostin modernaa ja biontechiä vajaa vuosi sitten kokeeksi, kumpikin noussut 110-130%. Mielenkiinnolla odotan jatkoa. Ja biontech järkevämpi kuin pfizer.
Ethereum.Jos tuotto jaa alle 500% tana vuonna,olen pettynyt.
Ja ei sitten taas mitään tulikiveä kiitos. Kyllä minä huijauksen huomaan vaikka olen aloittelija.
- ap