Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mietin vain, että onkohan omat orkut jotenkin "vajavaisia", 1-2 sekunnin mittainen lämmin aalto ja hyvä tunne. Mutta aina tuntuu, että sen kuuluisi olla pidempikestoisempi ja voimakkaampi, kun mies pitää ääntä kuin syötävä, ja eikä ne elokuvatkaan oikein tue tällaisia"miniorkkuja" :D

Kiitos ja Anteeksi

• ylös 3
  • alas 1

Sivut

Kommentit (103)

Sellainen aalto lähtee päästä varpaisiin asti ja takaisin. Hyvänolon hyökyaalto leviää alapäästä koko kroppaan lämpimänä tunteena. Vaikea selittää.. Riippuu todella paljon tilanteesta myöskin, joskus isompia ja joskus pienempiä :)

Vierailija

Sellainen aalto lähtee päästä varpaisiin asti ja takaisin. Hyvänolon hyökyaalto leviää alapäästä koko kroppaan lämpimänä tunteena. Vaikea selittää.. Riippuu todella paljon tilanteesta myöskin, joskus isompia ja joskus pienempiä :)

Ja joku jo alapeukutti! :D

Miten paljon voi AV-mammalla olla hiekkaa vitussa, että alapeukuttaa koska joku toinen on saanut orgasmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:04"]Mietin vain, että onkohan omat orkut jotenkin "vajavaisia", 1-2 sekunnin mittainen lämmin aalto ja hyvä tunne. Mutta aina tuntuu, että sen kuuluisi olla pidempikestoisempi ja voimakkaampi, kun mies pitää ääntä kuin syötävä, ja eikä ne elokuvatkaan oikein tue tällaisia"miniorkkuja" :D

Kiitos ja Anteeksi

[/quote.

:D

Vierailija
Anteeksi että sanon suoraan, mutta voi olla ettet vielä ole saanut orgasmia.

Kyllä minä sen orgasmiksi tunnistan ;) pointti oli se, kun se on niin lyhytkestoinen ja ei mikään supervoimakas.. Aina ollut..

Terkuin AP

Vierailija

Tuollainen itselläkin, ainoa vaan että lämminaalto etenee alapäästä yläkroppaan! Ja sen jlkn klitta on niin hellänä, että siihen koskeminen tuntuu inhottavan kamalalta. :D

-AP

Vierailija
Minäkin veikkaan ettet ole saanut orgasmia! Supisteleeko?

Supistelee, tai oletan niin, tapahtuu sellaista "pumppaavaa" liikettä alapäässä, anteeksi kuvaukseni :D

-AP

Tuo kuulostaa klitorisorgasmilta, ei oikealta kunnon orgasmilta. Mulla esimerkiksi kestää emätinorgasmi joskus todella kauan, joskus laskin samalla montako kertaa mies ehti tehdä työntöjä sinä aikana, eikä ollut mitään puputikkausta, niin 30 ainakin, joskus tuntuu orgasmi kestävän koko yhdynnän ajan kun on ollut kauan puutteessa, siinä puhutaan jo useammista minuuteista. Tunnetta on hyvin vaikea kuvailla, se on kuin jonkinlaisia kylmänväreitä ja kouristuksia, mutta ei kuitenkaan...

• ylös 3
  • alas 12

No moikka! Omat orkut oli nuorempana voimakkaampia, nyt lievempiä, en osaa analysoida kummemmin. Eiköhän orkut ole aika erilaisia eri ihmisellä. En ole itsekkään saanut koskaan 5 minuutin megaorgasmia jossa kusi suihkuaa.

Vierailija
Tuo kuulostaa klitorisorgasmilta, ei oikealta kunnon orgasmilta. Mulla esimerkiksi kestää emätinorgasmi joskus todella kauan, joskus laskin samalla montako kertaa mies ehti tehdä työntöjä sinä aikana, eikä ollut mitään puputikkausta, niin 30 ainakin, joskus tuntuu orgasmi kestävän koko yhdynnän ajan kun on ollut kauan puutteessa, siinä puhutaan jo useammista minuuteista. Tunnetta on hyvin vaikea kuvailla, se on kuin jonkinlaisia kylmänväreitä ja kouristuksia, mutta ei kuitenkaan...

klittaa stimuloimalla se tuleekin minulla. Emättimen kautta ei ole koskaan tullut mitään, tosiaan :-o En ajatellutkaan, että klittaorkku ja emätinorkku voi poiketa toisistaan noin paljon

Terkkusin aapee

Just, vai emätin orgasmi on kunnon orgasmi. Ei sunkaan orkkus kyllä kauheen kivoilta kuulosta jos lasket orkun aikana miehen työntöjä! 

Vierailija
Tuo kuulostaa klitorisorgasmilta, ei oikealta kunnon orgasmilta.

Kyllä ainakin mun mielestä klitorisorgasmi on myös ihan oikea orgasmi. Se on erilainen ja yleensä helpommin saatavissa kuin emätinorgasmi, mutta ei se tee siitä tai saajastaan huonompaa tai epäaidompaa...

Mulla on niin voimakas että tuntuu että on jossain toisessa maailmassa ja on vaikea olla hiljaa. Joskus hävettää jälkeenpäin. Miehellä tuntuu olevan yleensä paljon heikompi.

Vierailija
Vierailija

Kyllä ainakin mun mielestä klitorisorgasmi on myös ihan oikea orgasmi. Se on erilainen ja yleensä helpommin saatavissa kuin emätinorgasmi, mutta ei se tee siitä tai saajastaan huonompaa tai epäaidompaa...

toiset ei saa kuin klittaorkkuja, johtuu anatomiasta

Vierailija
Vierailija

toiset ei saa kuin klittaorkkuja, johtuu anatomiasta

Vierailija
Mulla on niin voimakas että tuntuu että on jossain toisessa maailmassa ja on vaikea olla hiljaa. Joskus hävettää jälkeenpäin. Miehellä tuntuu olevan yleensä paljon heikompi.

Lisään vielä. Orgasmin aikana tärisen ihan näkyvästi.

Mä saan yleensä klittaorkun jos klittaan koskee yhdynnän aikana, mutta paras orkku tulee kyllä g-pisteestä ja ihan naimalla ilman klitan hiplailua. Se on sellainen tajunnan sumentava tunne, kun taas klittaorkku on kiva, muttei niin voimakas. Ja se supistelu tosiaan on paljon voimakkaampaa emätinorkun jälkeen - ihmettelen aina miten sellaista muka voisi edes teeskennellä.

Sivut