Millainen on ruma nainen tai mies?
Kun tällä palstalla aina haukutaan varsinkin suomalaisia naisia niin rumiksi miesten toimesta, niin millainen on se ruma nainen? Entä millainen on ruma mies?
Kommentit (25)
Susirumat ja erimieltä vihervassareiden kans olevat
No ulkomailla ainakin suomalaista naista kehutaan kauniiksi jatkuvasti. Olen ihan perusnätti, en laiha mutten lihavakaan, 168 cm, vaalea, pitkähiuksinen nainen. Siis aika tavallinen. Ja kyllä kelpaa, kun maisemaa vaihtaa. Mutta olen varattu täällä Suomessa, joten pysyttelen housuissani aina. Kokeilkaa siskot! Tällä palstalla kirjoittelee katkerat miehet, joita ei kukaan huoli. Siitä haukut.
Itseään täynnä olevat, hymyttömät hapannaamat...sellaiset, joiden kasvoilta paistaa alentuva suhtautuminen muihin kanssaihmisiin.
Mä en ole yhtään suomalaisen näköinen, mutta ruma olen kyllä. Iso nokka, kaksoisleuka, möhömaha ja paksut jalat. Sellainen bulgarialaisen kuulantyöntäjänaisen näköinen olen.
Eli sinä menet ulkomaille saadaksesi kuulla olevasi kaunis, tai edes mukiinmenevä. Tuommoisia hiekanvaaleita taviksia on maailma täynnä. Onko muuta elämälläsi tarkoitusta?
Sillä on pärstä kuin petolinnun perse ja silmät kuin mädäntynyt villakoiran perse.
Vierailija kirjoitti:
No ulkomailla ainakin suomalaista naista kehutaan kauniiksi jatkuvasti. Olen ihan perusnätti, en laiha mutten lihavakaan, 168 cm, vaalea, pitkähiuksinen nainen. Siis aika tavallinen. Ja kyllä kelpaa, kun maisemaa vaihtaa. Mutta olen varattu täällä Suomessa, joten pysyttelen housuissani aina. Kokeilkaa siskot! Tällä palstalla kirjoittelee katkerat miehet, joita ei kukaan huoli. Siitä haukut.
Minua taas kehutaan Suomessa, mutta ulkomailla en saa juurikaan huomiota. Olen perusnätti, hoikka, 168 cm ja tummahiuksinen....
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole yhtään suomalaisen näköinen, mutta ruma olen kyllä. Iso nokka, kaksoisleuka, möhömaha ja paksut jalat. Sellainen bulgarialaisen kuulantyöntäjänaisen näköinen olen.
Pidä toi asenteesi voimavarana!
Kateellinen, toisia haukkuva, ilkeämielinen, vihainen ihminen on ruma.
RKP:n vanhemmat kannattajanaiset, joilla ei suomi suju kotona opitun kulttuurin takia. Hermostuvat kun joku kouluttamaton ihminen on älykkäämpi, kuin he. Etsivät turvaa varakkaasta ihmisitä, vaikka parisuhde olisi kuollut vuosikymmeniä sitten. Olettavat olevansa etuoikeuttettuja kansalaisia suomessa. Typeryys periytyy usein jälkipolville. Näitä tapauksia on riittänyt työtehtävien parissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä menet ulkomaille saadaksesi kuulla olevasi kaunis, tai edes mukiinmenevä. Tuommoisia hiekanvaaleita taviksia on maailma täynnä. Onko muuta elämälläsi tarkoitusta?
Näytit juuri rumuutesi kommentoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksen perusteella olet kaksoisolentoni.
Olen käynyt vuosia paikallisessa baarissa. Näiden vuosien aikana olen tavannut siellä neljä kaunista naista. Yhteistä heille on se, että he ovat noin kolmekymppisiä. Kaksi heistä on n. 180 cm pitkiä ja hoikkia. Kaksi lyhempää, joista toinen hoikka, toinen muodokkaampi.
Kaikki kohtaamani työpaikkakiusaajat ovat olleet kyllä itseasiassa aika rumia, jos saa näin suoraan sanoa.
Miehellä torahampaat, luiskaotsa ja kallon onkaloissa tuikkivat pienet tihrusilmät.
En nyt yleensä jaottele ihmisiä rumiin ja muihin, mutta nyt kun kysyt: edellisessä työpaikassani oli kyllä ruma nainen. Hän oli ylipainoinen, huonoryhtinen, jonkin sortin iso luomi oli kasvoissa, silmät olivat sellaiset raskaat mutta viekkaat, kolmoisleuka jne jne. Mutta tosiaan ruman hänestä sitten lopulta teki se, että hän oli jotenkin kamalan kateellinen ja ilkeä ihminen. Ja asetti itsensä toistuvasti marttyyrin asemaan ja huokaili että ilman häntä ei kyllä firma pysyisi pystyssä ja kyllähän hän tekee öisinkin töitä jos pomo pyytää.. Kamala juoruilijakin hän oli. Onneksi en ollut hänen kanssaan juurikaan tekemisissä, mutta hän edustaa minulle ns. rumaa ihmistä.
Tanja Salmiranta