Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Täällä on saatu riita aiheesta aikaan. En kerro kumpi on kumpaa mieltä.

• ylös 12
  • alas 55

Sivut

Kommentit (201)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei ole, jos pullo sopii keittiön sisustukseen. Meillä on musta suihkepullo. Näppärä ja tyylikäs. Esillä oleva pullo on myös käytännöllinen, ei tarvitse aukoa ovia tai laatikoita se käyttöön.

• ylös 42
  • alas 74
Vierailija

Minulla on kyllä pääsääntö, että kaikki pois pinnoilta. Näin on paljon siistimmän näköistä, varsinkin kun tilat eivät ole suuren suuret. Kaikki pesuainepullot ja rätit yms. ovat luonnollisesti kaapissa. Samoin kahvinkeitin ja muut ruuanlaittovälineet.

N50

• ylös 29
  • alas 146
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä pääsääntö, että kaikki pois pinnoilta. Näin on paljon siistimmän näköistä, varsinkin kun tilat eivät ole suuren suuret. Kaikki pesuainepullot ja rätit yms. ovat luonnollisesti kaapissa. Samoin kahvinkeitin ja muut ruuanlaittovälineet.

N50

Missä kuivaat märän rätin?

• ylös 107
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

N50

Kuinka usein keität kahvia?

• ylös 109
  • alas 3
Vierailija

Jos tarvii kaksi kertaa päivässä tai enemmän niin silloin olkoon esillä. Näin meillä.

• ylös 77
  • alas 2
Vierailija

Ei ole epäsiistiä vaan kuuluu normaaliin asumiseen. Jos joku saa tuosta ongelman niin annan puolisolle neuvon "juokse".

• ylös 145
  • alas 3
Vierailija

Jos teillä on sellainen rivi keittiönkaappeja olohuoneen seinällä tyyppinen keittiö, niin varmaankin on.
Jos teillä taas on oikea keittiö, niin ei ole.

• ylös 104
  • alas 5
Vierailija

Kun mun lapsi leikkii lattialla niin mä työnnän sen yleensä komeroon pois näkyviltä. 

• ylös 115
  • alas 2
Vierailija

En ole edes tullut ajatelleeksi, että sitä voisi säilyttää muuallakin kuin tiskipöydällä.

• ylös 122
  • alas 13
Vierailija

Jos se jollekin on, niin hänelle se suotakoon. Samoin jos jollekin ei ole.  Jos joku ei kestä toisen valintaa, ei kannata turhaan silloin poistua kotoaan.

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka sanoo että ei ole, niin haluaisin nähdä minkälaisissa rytökärpän pesissä he asuvat.

Tosissaanko? Tämä keskustelu on ensimmäinen kerta, kun ajattelen että pullo ei olisi siisti. Meillä esim. vieraita kestitään olohuoneessa, jos söisimme juhlavammin keittiössä niin ehkä piilottaisin.

• ylös 57
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun mun lapsi leikkii lattialla niin mä työnnän sen yleensä komeroon pois näkyviltä. 

Makkarissa voi myös luudalla lakaista sängyn alle ja petaa sängyn.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Meillä on sellainen kapea kaappi tiskialtaan vieressä jossa säilytän tiskiainetta, pesusieniä, liedenpuhdistusaineita yms. Mutta kyllä se tiskiainepullo on arjessa aika usein näkyvillä, siivotaan sitten pois muutakin näkyviltä jos vieraita tulee. Ei perheriidan arvoinen asia.

N50

• ylös 40
  • alas 1

Sivut