Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi isänsä kanssa 4pv:n lomalle, onko ok tässä tilanteessa?

Vierailija
27.07.2014 |

Erosimme lapsen ollessa pieni.

Lapsen isä ei ole pahemmin osallistunut lapsen hoitoon, koskaan ei ole esim kokonaista päivää ollut lapsen kanssa yksin. Mä en ole kieltänyt olemasta hänen kanssa, vaan aina hän on niin kiireinen ja omat asiat menee lapsen edelle. Toisekseen haluaa hoitaa lasta silloin kun itse haluaa..

nyt kun suunnittelin matkaa sukulaisiin sanoi että haluaa lähteä lapsen 2v kanssa 4 pvn lomalle toiselle puolelle suomea, suostuisitteko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuis monesta asianhaarasta, mitä et tässä tuo esiin,

Vierailija
2/7 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä eväillä en suostuisi. Juuri mietittiin miehen kanssa, kun oli koululaisten kanssa mökillä, että jos ens kesänä ottaa silloin 6v:n mukaan niin eivät voi viittä päivää olla, koska äidin ikävä käy liian isoksi. Nämä siis isän sanat. Itse mieluusti pienen pidänkin vielä kotona. Ja ihan yhdessä asuva perhe ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta, monta asia jätit avoimeksi. Onko lapsen isällä huume- tai vakava päihdeongelma. Onko hän hermoheikko ja ärsyyntyessään aggressiivinen?

Miten hän on tullut lapsen kanssa juttuun silloin kun tapaa lasta?

Onko lapsi kotihoidossa vai päiväkodissa? Onko lapsi tottunut olemaan erossa sinusta?

Olisiko mieskin menossa sukulaisiin ja haluaisi esitellä lasta?

4päivää ja kolme yötä on pitkä aika. Toisaalta mitä enemmän tuet isän ja lapsen tapaamisia sitä paremman suhteen he voivat rakentaa. Osallistuva isä on lapselle etu.

Ja voihan olla että hän palauttaa lapsen aikaisemminkin kun äiti-ikävä iskee.

Vierailija
4/7 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä pätkä kaksivuotiaalle minusta, jos isä ei ole hoitanut kuin vajaan päivän kerrallaan. Antaisin yhdeksi yöksi ja jos se menee hyvin, niin ensi kerralla sitten pari yötä.

Vierailija
5/7 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2-vuotias on isällään max. neljä yötä kerrallaan. Samoin mulla. Ollaan eron jälkeen ja sitä ennen hoidettu tasaveroisesti, isä oli mm. puoli vuotta kotona vanhempainvapaalla. Joten sun spekseillä liian pitkä aika.

Vierailija
6/7 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kyseessä on lapsen suku ja oma isä.

Vierailija
7/7 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:53"]

Komppaan kakkosta, monta asia jätit avoimeksi. Onko lapsen isällä huume- tai vakava päihdeongelma. Onko hän hermoheikko ja ärsyyntyessään aggressiivinen?

Miten hän on tullut lapsen kanssa juttuun silloin kun tapaa lasta?

Onko lapsi kotihoidossa vai päiväkodissa? Onko lapsi tottunut olemaan erossa sinusta?

Olisiko mieskin menossa sukulaisiin ja haluaisi esitellä lasta?

4päivää ja kolme yötä on pitkä aika. Toisaalta mitä enemmän tuet isän ja lapsen tapaamisia sitä paremman suhteen he voivat rakentaa. Osallistuva isä on lapselle etu.

Ja voihan olla että hän palauttaa lapsen aikaisemminkin kun äiti-ikävä iskee.

[/quote]

isällä ei ole huume tai alkoholiongelmaa, äkkipikainen kyllä on.

lapsi on kotihoidossa mun kanssa ja nukkunut aina yöt tähän asti mun kanssa. Itse annan isän hoitaa lasta niin paljon kuin mahdollista, mutta hänellä on usein muita menoja ja kiireitä jotka menee lapsen edelle. Olen ehdottanutkin et vois ottaa yökylään muttei ole koskaan suostunut.

nyt kuitenkin kun olisin itse lähdössä matkalle niin tahallaan haluaisi viedä lapsen toisaalle ja väittää et mä estän olemasta lapsen kanssa. En estä vaan ajattelen miltä lapsesta tuntuu jos yhtäkkiä 4päivään ei näe mua kun ei ole ollut isän kanssa pitkiä aikoja yhdessä, maksimissaan joku 6 tuntia.

mietin myös miten kestäis 4päivää kun helposti menee hermo lapsen kanssa..

ehdotinkin et ota yhdeks yö, katso miten menee ja hiljalleen pitemmäksi aikaa, mut ei hän ei halua tehdä niin..