Hitto kuinka inhoan tuota Vadelmavene-biisiä!
Ja se soi joka tuutista! Ärsyttää kun laulaja ääntää niin epäselvästi - muutamalla ensimmäisellä kerralla en saanut edes selvää sanoista. Miksi siinä täytyy laulaa tuolla tavoin lässyttämällä "vatelmavenellä", kuulostaa joko virolaisen puheelta tai lapselta. Näin telkkarista laulajan haastattelun ja siinä se puhui ihan normaalisti, miksi ei sitten voi laulaakin. En muutenkaan voi sietää että mieslaulaja kiekuu korkealla äänellä.
Onneksi radiokanavaa voi vaihtaa. Ja kiitos että sain avautua! :)
Kommentit (51)
Vihaan sitä myös. Ja kaikilla hiphop räpäyttäjä (vai mikä vittu se genre on) sedillä on se titty tapa lausua tai laulaa, kyl te tiedätte. Semmonen jännä tapa. Yök.
Ajoin juuri tänään HANKOON, josta teinini lähti purjehtimaan jos ei nyt ihan vadelmaveneellä, niin purje-sellaisella kohti Turkua (Gangut Regatta). Joten ihan sopiva kappale.
Mutta onhan se soinut vähän turhan paljon - kohta voisi vaihtaa vaikka soittamaan Vielä on kesää jäljellä...
Radio pilaa noita biisejä, ekalla kerralla ihan menevä, yhdeksännelläsadalla huudan ja sytytän auton tuleen. Kiitos.
Mä kuulin pari ekaa kertaa että " mä työnnän mun varpaat sontaan" haha mun puolesta sais työntää päänsäkin. Mut joo, ärsyttävä biisi ja mongertaa niin oudosti että luulis olevan joku ulkomaan kieli
En tajua mikä siinä muka on niin hyvää ja hittiainesta. Ärsyttävä renkutus.
Onko muilla ollut ongelmia saada selvää siitä vai onko kuulossani vikaa? Luulin pitkään että siinä lauletaan osa jollain muulla kielellä jota en ymmärrä. Mutta ilmeisesti ei kuitenkaan?
Se oli ihan hauska kappale noin ensimmäiset kymmenisen kertaa parin päivän aikana, mutta sitten alkoi riittää. Samoin on käynyt korkkarit kattoon - biisille ja lohdulle + niin monelle kappaleelle, että ällötys.
Minäkin inhoan sitä! Mikähän laulajalla on hätänä kun pitää tuommoista ulinavolinaa :(
ihana ja hyväntuulinen :D
Ai nih, mutta Suomessa pitikin olla naama norsunvituilla ja kuunnella pelkkää heviä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:20"]Minäkin inhoan sitä! Mikähän laulajalla on hätänä kun pitää tuommoista ulinavolinaa :(
[/quote]no pilluahan se on vailla.
No vois varmaan ollakin hyvä jos sanoista sais selvän. Ja jättäis tosiaan noin ulinat ja kiekumiset pois.
Seuraavaksi etsin korkkarit kattoon ja lohdun. En kuuntele ikinä radioo.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:14"]En ole kuullutkaan, täytyy etsiä ko. kappale...
[/quote]
Outoa, miten olet voinut välttyä tuolta äänisaasteelta.
Hyi mikä pervosetä, laulaa pillusta.