Onko rusketus wt?
Otsikon mukaan, kyllä vai ei?
Tuli vain mieleen kun aina kaikki tositv-tyrkkybimbot on kunnolla ruskettuneita (ruiskulla ja solariumissa tosin) ja yläluokkaisesta perheestä ollut isoäitini hoki aina "rusketus on rahvaan merkki" eikä voinut ymmärtää, että joku voisi sitä vapaaehtoisesti halutakin.
Kommentit (37)
No jos se on joku tämmönen: http://www.worldwideinterweb.com/images/blogphotos/Funny/Spray%20Tan%20Fails/wtf%20spray%20tan.png
Luonnoton on kamala, ja sellainen että olet punainen niskasta ja dekolteesta...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:04"]No jos se on joku tämmönen: http://www.worldwideinterweb.com/images/blogphotos/Funny/Spray%20Tan%20Fails/wtf%20spray%20tan.png
[/quote]
:DD järkky!
No ylipäänsäkin ihmiset, jotka yrittää hysteerisesti "vaihtaa" oman ihon värinsä, ovat vähän outoja.
Jos rusketus on wt, sellaisia on joukossamme huomattavan runsaasti...
Eikö se ole rahvaan merkki sata vuotta sitten? rusketus merkitsi sitä, että joutui tekemään ulkotöitä. Parempi väki pysyi varjossa.
Jossain vaiheessa se kääntyi toisin päin: rusketus oli viesti rahasta eli oli varaa matkustaa.
Itse olen tällä hetkellä hyvin ruskea. On veneilty paljon ja se aurinko vaan tarttuu vaikka ois spf50.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:12"]Eikö se ole rahvaan merkki sata vuotta sitten? rusketus merkitsi sitä, että joutui tekemään ulkotöitä. Parempi väki pysyi varjossa.
Jossain vaiheessa se kääntyi toisin päin: rusketus oli viesti rahasta eli oli varaa matkustaa.
Itse olen tällä hetkellä hyvin ruskea. On veneilty paljon ja se aurinko vaan tarttuu vaikka ois spf50.
[/quote]
Just näin! Nykyään se on merkki siitä, että on aikaa, rahaa ja hyvinvointia.
Jos sävynä syvä pronssi ja pitkät ripsipidennykset niin joo
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:12"]Eikö se ole rahvaan merkki sata vuotta sitten? rusketus merkitsi sitä, että joutui tekemään ulkotöitä. Parempi väki pysyi varjossa.
[/quote]
[/quote]
Noin ehkä 80-luvulla. Nykyään lähes kaikilla on varaa matkustella ja aikaa loikoilla rannalla. Kovin vahva rusketus antaa helposti mauttoman vaikutelman, kevyt päivyttyneisyys näyttää ihan hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:04"]No jos se on joku tämmönen: http://www.worldwideinterweb.com/images/blogphotos/Funny/Spray%20Tan%20Fails/wtf%20spray%20tan.png
[/quote]
Ahhah jätkä on iha paskassa uitetun näköinen!
[/quote]
Eiks toi oo ennemminkin brown trash?
Hyvin vaalea ihonväri on maailmalla harvinaisuus ja ihailun kohde!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:12"]
Eikö se ole rahvaan merkki sata vuotta sitten? rusketus merkitsi sitä, että joutui tekemään ulkotöitä. Parempi väki pysyi varjossa.
[/quote]
Rusketuksen lisäksi on tärkeää auringosta saatavat vitamiinit. Aurinkorasvalla sä estät ne kokonaan.
Ruskettumaton ei näytä terveeltä eikä sitä ihan varmasti olekaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:03"]mikä vittu on wt?
[/quote]
Esim.sellainen henkilö joka käyttää sanaa vittu jopa kirjoittaessaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:12"]
[/quote]
Lomalla olleesta porukasta kyllä yleensä näkee onko sitä vain maattu rannalla vai kierrelty kulttuurikohteissa, että eroja löytyy vielä 2000-luvullakin :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:15"]
[/quote]
[/quote]
Noin ehkä 80-luvulla. Nykyään lähes kaikilla on varaa matkustella ja aikaa loikoilla rannalla. Kovin vahva rusketus antaa helposti mauttoman vaikutelman, kevyt päivyttyneisyys näyttää ihan hyvältä.
[/quote]
Viimeisen kirjoittaja olen muuten minä, suomalaisittain poikkeuksellisen helposti ruskettuva. Olen pari päivää ulkona vietettyäni nyt sellainen mauttomasti ruskettunut ruotsalainen. Pitää varmaan alkaa käyttämään aurinkovarjoa.
Sellainen syvä rusketus kyllä mielestäni on.