Jes, jos olisitte ravintolassa töissä niin hokisitteko joka väliin jes?
Kommentit (29)
Kyllä hoenkin, vaikka olen vain käymässä siellä. Hoennvain takaisin.
Jes. Just kävin kaupassa niin kanssakin sanoi jes.
Jos en osaisi sanaakaan suomea, niin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Jes, ovat oppineet kanssa, onneksi lähikaupan mummokassa ei jessin päälle ymmärrä.
Kyllä ja olenkin. Välillä on kuitenkin hyvä piristää asiakasta sen loputtoman jes-myrskyn lomassa esitetyllä Haista akka hanskaa -fraasilla.
Siitä tulee kivasti palautetta ja saattaa tippeihinkin vaikuttaa.
Jes, käytän sitä nytkin, vaikken edes käy ravintolassa. Saati että olisin niissä töissä.
Jes.
Ilman muuta! Erityisesti silloin, kun sinä olet asiakkaana. Tunnut niin nauttivat tuosta sanasta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, ovat oppineet kanssa, onneksi lähikaupan mummokassa ei jessin päälle ymmärrä.
Jes, kassa piti tosiaan kirjoittaa, eikä kanssa. Jes, hyvä, että huomasit!
Hah, nyt osui ja uppos. En ole ravintolassa töissä, vaan ihan valtion virkamiehenä, mutta välillä huomaan itsekin vastaavani aika usein, että jes. Ja jos huomaan sen itse, niin silloin sen täytyy olla jo todella usein tapahtuvaa :D
Jes, että sitten riepoo jessittelijät.
Oho, nyt bussinkuljettajakin sanoi noin, kun poistuin pysäkillä!
Vierailija kirjoitti:
Oho, nyt bussinkuljettajakin sanoi noin, kun poistuin pysäkillä!
Unohdit jessin, onneksi mulla on ylimääräinen lahjoitettavaksi. Jes.
Ettet vaan olisi täältä Jyväskylästä? Täällä hoetaan nykyään Jes joka välissä. Todella ärsyttävää, ja itse en hoe.
Vierailija kirjoitti:
Ettet vaan olisi täältä Jyväskylästä? Täällä hoetaan nykyään Jes joka välissä. Todella ärsyttävää, ja itse en hoe.
Jes on jo kyllä levinnyt ihan koko Suomeen. Pahempi kuin korona.
Vierailija kirjoitti:
Jes, että sitten riepoo jessittelijät.
mun nuoren työpaikassa oli huomautettu kollektiivisesti kaikille ettei saa sanoa asiakkaalle "jess". Nyt uudessa paikassa ei kukaan käytä sitä,eli alkaa jo vähitellen leviämään!
Typerä sana eikä ole suomea edes!
Jes