Isorintaiset: mitä urheilette?
Mitä te isorintaiset pystytte urheilemaan? Sattuuko rintoihin juostessa? Kellutteko uidessa? Voitteko lainkaan hyppiä hyppynarua?
Kertokaa kokemuksia isoista rinnoista ja urheilusta.
Kommentit (14)
Juosta voi, mutta rintsikoiden pitää olla tosi tiukat. Jos yhtään mahtuu hölskymään, sattuu, ja tulee hiertymiä.
Entä seksi? Hölskyvätkö isot rinnat siinä ja siedättekö sen siinä yhteydessä?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:49"]
Juosta voi, mutta rintsikoiden pitää olla tosi tiukat. Jos yhtään mahtuu hölskymään, sattuu, ja tulee hiertymiä.
[/quote]
Olisiko sinulla sporttiliivisuosituksia?
t. Ei-ap
Ei, me isotissiset ei voida tehdä mitään. Maataan vaan paikoillamme tekemättä mitään vuoskymmenet kunnes kuollaan pois.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:53"]Ei, me isotissiset ei voida tehdä mitään. Maataan vaan paikoillamme tekemättä mitään vuoskymmenet kunnes kuollaan pois.
[/quote]
Typerää, epäonnistunutta ja laiskaa sarkasmia. Arvosana 0.5/5.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:49"]
[/quote]
Olisiko sinulla sporttiliivisuosituksia?
t. Ei-ap
[/quote]
Minulla on jotkut tavalliset Triumfin urheilurintsikat, ovat vaan pikkaisen liian pienet, sekä kuppikoolta, että ympärysmitalta.
Avainasemassa ovat kunnolliset ja erittäin tukevat urheiluliivit. Itselle sopivaksi koettu esim schock absorber. Oma koko 70E
Kertokaa nyt, kellutteko uidessa isojen rintojenne vuoksi vai onko se urbaanilegenda?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:01"]
Kertokaa nyt, kellutteko uidessa isojen rintojenne vuoksi vai onko se urbaanilegenda?
[/quote]
Kelluuko läskit? Käytä järkeäsi.
Itse harrastan pilatesta, käyn salilla. Kunnon urheiluliivit päälle, en nyt muista merkkiä mutta koko 70H tai I.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:01"]
[/quote]
Itse harrastan pilatesta, käyn salilla. Kunnon urheiluliivit päälle, en nyt muista merkkiä mutta koko 70H tai I.
[/quote]
Ei se tarkoita, etteivätkö suuret rinnat voisi roolia eräänlaisina kellukkeina ja tehdä uimisen jollain tapaa hankalaksi. Siksihän kysyin, kun en tiedä.
Pilatesta ja tanssia. Osaan kellua, mutta en rintojeni vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:01"]
[/quote]
[/quote]
Olet vastenmielinen ihminen.
Käyn salilla ja vesitreenissä ja vesijuoksen. Vesitreenissä käytän aina Zoggsin sporttiuimapukua (ostetaan kuppukoon mukaan) joka pitää tissit paikallaan. Urheiluliiveistä parhaat on ne hankalat pukea joissa hakaset selässä ja niskassa (esim. shock absorbet sport max)
Up