Joko täällä on käsitelty pahoinpidelty kissanpentu
Kommentit (18)
Vaikea vastata. Linkki tai muu tapahtuneeseen viittaava informaatio auttaisi.
Mikä juttu se on? Kuulostaa kauhealta! Onko linkkiä?
En ole kuullutkaan tuollaisesta. Sairasta!
Facebookista siis näin linkin, en tiedä onko mikään lehti tästä edes kirjoittanut.... -ap
Tuosta kiersi kuva Facebookissakin.
Vaasalaiset, laittakaa jakoon, jotta pennun alkuperäinen omistaja saadaan kiinni ja sitten voi rikosilmoitukseen laittaa tekijän nimen! Tuomio eläinsuojelurikoksesta!!!
Mun fb-tuttava sekosi tuosta. Ties mitä ukaaseja laati tekijöille. Ymmärrän kyllä että eläimen kaltoinkohtelu järkyttää, mutta mitä se ketään auttaa jos räkyttää somessa? Etenkin kun tämä tyyppi on muutenkin sellainen, ettei tee muuta kuin aikoo ja uhkailee.
Aivan järkyttävää! Kuka voi tehdä nuin viattomalle eläimelle :'( milläköhän lailla kissaa on pahoinpidelty, tai siis mitä sille on tehty.. En kyllä tiedä haluanko tietää. Psykopaatteja tuntuu olevan joka paikassa koko ajan. Mitäköhän kotona opetetaan?!
Haluaisin tekijät kiinni kyllä. Kuka voi tehdä tuollaista ja MIKSI?
Tekijöillä oli sininen BMW ja tosiaan Vaasasta tämä tapaus. Tosiaan laittakaa erityisesti vaasalaiset tämä jakoon. FB-linkistä löytyy lisätietoja ja se kuva. :(
Huvittavaa että lihansyöjät täällä huutelee jonkun kissanraadon perään ja syövät samalla porsaankyljystä.. Miksi esim sika olisi huonopi eläin kuin kissa? Miksi en voi laittaa kissoa paloiksi ja syödä sitä?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 00:34"]Huvittavaa että lihansyöjät täällä huutelee jonkun kissanraadon perään ja syövät samalla porsaankyljystä.. Miksi esim sika olisi huonopi eläin kuin kissa? Miksi en voi laittaa kissoa paloiksi ja syödä sitä?
[/quote]
Olen kasvissyöjä. Ja tapaus järkyttää minua syvästi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 00:03"]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153152354862662&set=a.10150279155267662.343334.587977661&type=1&theater
Vaasalaiset, laittakaa jakoon, jotta pennun alkuperäinen omistaja saadaan kiinni ja sitten voi rikosilmoitukseen laittaa tekijän nimen! Tuomio eläinsuojelurikoksesta!!!
[/quote]
Voi pikkuista! :`(
MIKSI meninkään avaamaan tuon linkin! :( Mulla varmaankin napsahtaisi, jos näkisin itse teossa jonkun tekemässä tuollaista. Kävisin tyypin kimppuun kaikin voimin, enkä lopettaisi tekijän raapimista ja repimistä ennen kuin joku irrottaisi minut siitä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 00:40"]
MIKSI meninkään avaamaan tuon linkin! :( Mulla varmaankin napsahtaisi, jos näkisin itse teossa jonkun tekemässä tuollaista. Kävisin tyypin kimppuun kaikin voimin, enkä lopettaisi tekijän raapimista ja repimistä ennen kuin joku irrottaisi minut siitä.
[/quote] Huutonaurua ajatukselle jossa joku laittaa kissanpentua päreiksi samalla kun joku av mamma on kynsimässä sitä paniikissa :DD
Tahtoisin tietää silminnäkijän fiilikset nyt kun mitään "ulos heittämistä" ei ole tapahtunutkaan. Noitavainoissa oli tapana liijoitella asioita. Ihmekkään kun oli jo postauksensa poistanut . Ei kanna valhekkaan fb ssä mutta turmelee koko somen. Lehdistökin tarttui innokkaasti "uutiseen" iltalehti, iltasanomat, uusisuomi , satara, pohjalainen, tämä asettaa noiden lehtienki uskottavuuden toisarvoiseen asemaan
Meitä ei voisi vähempää siitä kirjoittelu kiinnostaa.