Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toi maahyökkäys tarkoittaa ihan selkokielellä?

Vierailija
19.07.2014 |

Siis israelilaiset aloittivat maahyökkäyksen Gazaan.

Eli he alkoivat marssia sinne pyssyt kädessä ja ampuvat vastaantulijat? Ryöstävät ja raiskaavat? Ja osa ajaa panssarivaunuilla ja tekee samaa. Vai mitä tämä nyt on?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa menee hevosilla myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan