Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hoppuaa, kiireilee, pitää minua itsestäänselvänä.

Vierailija
24.08.2006 |

Muuten ihana äijä, mutta rasittavia nuo piirteet... pitävät minut stressaantuneena. Mitähän tekisin, että mies alkaisi " ottaa minut tosissaan" ? Kyse ei ole nyt mistään kotitöistä, vaan parisuhteen hoitamisesta, muusta huomioimisesta, seksistä, romantiikasta ym...

Ja sitten, kun kerrankin saan hänet revittyä mukaan esim leikkipuistoon lasten kanssa, se on puol tuntia ja taas pitäs juosta omilla teillään.

Miten saisin kesytettyä tuon miehen? On kuin tuli perseen alla koko ajan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samantyyppisestä asiasta... Mies on paljon lasten kanssa, siitä olen kiitollinen, mutta ehkä se kaikkien lapsiperheiden riidanaihe, eli yhteisen ajan puute rassaa. Minusta tuntuu että mies ei ajattele kuin itseään, saattaa häipyä noin vain ilmoittamatta mihin menee ja voi olla parikin tuntia poissa. Tätähän me naiset emme voi tehdä koskaan. Eilen illalla olin mahataudissa, raskaana, olisin halunnut limsaa... mies ei voinut lähteä yhdeksältä illalla sitä hakemaan kun oli juuri käynyt saunassa... Tästä kaikki siis alkoi... mulla paloi käämit!

Vierailija
2/4 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkua. Mahtautiin SAA juoda makeaakin, jos se on ainoa mikä maistuu. Makeassa tietty huono puoli on lihottavuus.

-hoitsu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ollut oksetaudista vaan jostain ihmeen syystä piti käydä ainakin 5 kertaa vessassa isommalla hädällä ja mahaa väänsi pirusti.

Vierailija
4/4 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kanssa koko ajan menossa, ei ole kotona viihtyvää tyyppiä ollenkaan, en kyllä minäkään täällä koko aikaa viihdy. Mutta olis se kiva jos mies välillä viihtyis vaimonsakin kanssa, muutenkin kun sohvalla kuorsaten. Hän nyt vain näköjään on noin levoton sielu ja onneksi ottaa meidän lapsiamme mukaansa menoihinsa, että siinä mielessä ihan ok.