Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin miehelle luvan käydä vieraissa ja sehän läks

Vierailija
14.07.2014 |

Nyt just siellä. Kelloo kattelen, että koskas aiko kotiutua. Lähti jo kasilta. Aika ristiriitaset tunteet. Mutta ku mä en jaksa antaa ni mitäs muuta tässä voi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen, mitä ap:n kannattaisi tehdä, sanonpa vaan että ainakin mun mielestä haluttomana ja itsensä pakottaneena seksin harrastaminen on paitsi fyysisesti, myös henkisesti kivuliasta. Edes kuivat kaudet eivät vie fiiliksiä toisesta ihmisestä niin kuin kehoon iskostuvat muistot vastentahtoisesta "antamisesta", vaikka kumppani olisi kuinka rakas. Siinä vaan tuijottaa kaukaisuuteen ja yrittää turruttaa itsensä, kun joka hetki tuntuu epämukavalta. Liukkarikaan ei auta kaikkeen, epäkiihottuneena kohdunkaula on usein liian alhaalla ja saa kipeitä iskuja. Yrittää ajatella rakkautta, luottamusta, kumppaniaan. Kipu vääristää ne ajatukset. Lopulta miettii, onko tämä sen arvoista. 

Mun mielestä ei ole. Ehkä joku voi noin vaan harrastaakin seksiä, vaikkei itse tekisi mieli, eikä se ole niin paha. Hyvä niille. Mutta on ihmisiä, joille seksin harrastaminen "kun ei kiinnosta" on ihan yhtä karseaa itsepetosta kuin se, että joku muu hoitaa hommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme