Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäinen: minkä ikäinen olet ja miksi yksinäinen?

Vierailija
14.07.2014 |

Kiinnostaisi kuulla muista meistä. :)

Minä olen kai vaan omalla luonteellani/käytökselläni aiheuttanut tämän kurjuuden. En vaan jotenkin osaa pitää puolituttuihin yhteyttä ja kunnon ystäviä pystyy näkemään aika harvoin kun heillä omat elämät. Ja olen 25-v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt syitä tähän, mutta en oikein tiedä... koska jos mä oisin sä niin kyl mä oisin mun kaa.

Tuntuu, että nykyäänkin on vaikee jollei vaikeempi tutustua keneenkään kun muuri on ympärillä kasvanut paksummaks ja siitä johtuen on ihan tuppisuu ja epäsosiaalinen jne.

26v.

Vierailija
2/4 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalisesti kömpelö eikä ulkonäkö ole erityisen kiinnostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:04"]

Olen sosiaalisesti kömpelö eikä ulkonäkö ole erityisen kiinnostava.

[/quote]

Ja ikää on 35v.

Vierailija
4/4 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mä alan olla myös elämässäni siinä pisteessä, että olen ihan oikeasti yksinäinen. Ikää 27v. Havahduin ja sätkähdin noin 20-vuotiaana siihen, että onhan mulla kavereita joo, mutta näinköhän heistä monikaan jää kovinkaan läheiseksi kun elämä kuljettaa ties mihin suuntaan. Vuodet vierivät ja tuo ennustukseni toteutui siten, ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia vaikuttaa sen kulkuun. En siis täysin syytä itseäni tästä tilanteesta, koska tämä olotila on vain kohtalo osalle meistä.

Parisuhteessa olen ollut lähes aina, mutta olen huomannut, etteivät esim. kumppanin kaverit pysty korvaamaan omia kavereita joiden seuraa kaipaisi tämän tästä. Eikä tietenkään hyväkään kumppani pysty korvaamaan kavereita, ne ovat kuitenkin eri asioita.