Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluan vanhemman naisen!

Vierailija
14.07.2014 |

Haluaisin seurustella itseäni vanhemman naisen kanssa, olen ihastunut aina vanhempiin naisiin.En vain uskalla tehdä aloitetta koska luulen ettei heitä kiinnosta. Itse olen 23.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heitä kiinnostaa. Itse aikoinaan seurustelin 64v naisen kanssa ja olin ite 18v. Seksi meillä oli hyvää, mutta muuten emme viihtyneet pitempiä aikoja toistemme seurassa.

Vierailija
2/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen haaveillut hyvin säilyneestä, itsestään huolta pitävästä, tyylikkään seksikkäästä vanhemmasta naisesta. Muutama kuvaukseen sopiva viisikymppinen on elämän aikana vastaan tullut ja vieläkin huimaa se seksuaalinen vetovoima. Parhaita irtosuhteitani olivat, ylivoimaisesti.

Mutta oikeaa suhdetta ajatellen, en tulevaisuudessa haluaisi alkaa omaishoitajaksi seuraavan 20 vuoden säteellä minkä lisäksi haluan vielä joskus omia lapsia. Jo näidenkin seikkojen vuoksi olen parisuhteessa kuitenkin omanikäiseni kanssa.

T. M29.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olisin 24. Varsinainen puuma ja peto sängyssä.

Vierailija
4/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 04:59"]

Haluaisin seurustella itseäni vanhemman naisen kanssa, olen ihastunut aina vanhempiin naisiin.En vain uskalla tehdä aloitetta koska luulen ettei heitä kiinnosta. Itse olen 23.

[/quote]

Täällä tarjolla kuuskymppistä. Onko riittävän vanha? Joko pistän tähän puhelinumeroni?  :)

Vierailija
5/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä viisvitonen, mutta käyn kasikymppisestä, on mahtava peräsin ja pullukat purjeet, missä nähään?

Vierailija
6/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas aina kauhee himo nuorempiin poikiin, olen 29 ja edelleen vaan kuolaan esim inttipoikia.. kuitenkin 18 täytyy olla!

Vierailija
7/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 'hyvinsäilynyt' on aika paljon pyydetty. Ei kukaan säily hyvin kuin korkeintaan henkisesti.

Vierailija
8/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:19"]

Tuo 'hyvinsäilynyt' on aika paljon pyydetty. Ei kukaan säily hyvin kuin korkeintaan henkisesti.

[/quote]

Kyllä säilyy. Työtähän se vaatii paljon (ja vähän myös geenejä?), mutta kyllä vanhemmissakin naisissa on aivan upeita ilmestyksiä.

T. Miesnäkökulma.

Vierailija
9/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:18"]

Mulla on taas aina kauhee himo nuorempiin poikiin, olen 29 ja edelleen vaan kuolaan esim inttipoikia.. kuitenkin 18 täytyy olla!

[/quote]

Naminami. Sulla on vielä reippaasti aikaa keilata niitä, jos on nätti paketti kauniissa kääreessä.

Vierailija
10/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan noin nuoresta kyllä kiinnostu kuin seksimielessä.

t. 40v. ja upea