Antakaa vinkkejä miten saan miehen
herätettyä kuvittelemasta että minä olen itsestäänselvyys, jolle ei tarvitse vaivautua olemaan edes ystävällinen. Enimmäkseen on välinpitämätön, siedettävä tai vihainen. Halveksuukin.
Mitä voin tehdä saadakseni hänet tajuamaan että jos tämä meno vain jatkuu ja jatkuu, minulle ei jää muita vaihtoehtoja kuin lähteä.
Kommentit (6)
" Muuta käytöstäsi tai lähden" . Yksinkertaista.
Miehillä on putkiaivot. Ei ne ymmärrä vihjeistä, niille pitää vääntää rautalangasta.
Itse kyllä uskon, ettei ihminen pysty muuttamaan. Joten parempi, kun et edes anna tilaisuutta, vaan jätät sen kummempia selittelemättä.
NAISET: EI TEIDÄN TARTTE YMMÄRTÄÄ MIEHIÄ!!! Törppö on törppö, vaikka voissa paistais.
Elämääkin on, harrastuksia ja omia menoja. Niistä ei ole kysymys. Olen vain läsnäollessani jonkinlainen " välttämätön paha" .
itsesi pitää laittaa itsellesi raja mitä siedät. Kyllä puolisolta tarvitsee kunnioitusta saada ja toisaalta itse kunnioittaa toista. Itseni kohdalla eron lähestyminen rupesi näkymään juuri tuolla tavalla, että toista kohdeltiin vähän kuin lattialuuttua.
en tietenkään halua, enkä suostu.
Miten saan miehen havahtumaan ettei jouduta tilanteeseen jossa aletaan eropapereita kirjoittamaan? Mies ei ole aina ollut tälläinen, mies on hyvä isä, en halua rikkoa liittoa ihan noin vaan.
Tee sellaista, joka tekee sinut onnelliseksi. Jos mies yhä edelleen jatkaa välinpitämättömyyttään, niin harkitsisin miehen ulkoistamista.