Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ottanut vääriä lääkkeitä vahingossa?

Vierailija
11.07.2014 |

Mä otin sit tänä aamuna iltalääkkeen ennen töihinmenoa. Otin aamulääkkeenkin, mutta suihkun jälkeen hajamielisenä vetäisin iltalääkkeenkin. Eipä siihen kuole, mutta se väsyttää todella paljon! Töissä jouduin istuskella, syödä sokeria ja vetää henkeä.

Kerran mun piti ottaa kolme beetasalpaajaa 10 mg ja otin sit vahingossa kolme nesteenpoistajaa!!! Hikoilin oikeesti aivan järjettömästi varmaan 8 tuntia, pää märkänä, siis se oli aivan tajutonta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämäsi on jännää.

Vierailija
2/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, oma beetasalpaaja ja silloisen puolison ketipinor ovat aivan saman kokoisia ja värisiä, ja mikä lie häiriö ollut kun töihin lähtiessä nappasin väärän niistä. Onneks en nukahtanut rattiin (45 km työmatka) ja pomolle selvitin asian, hän käski päiväunille neukkariin jossa on sohva. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:49"]Sun elämäsi on jännää.

[/quote]

No todellaki! ap

Vierailija
4/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikaisemmin keuhkoahtaumalääke, joka oli sellainen ihan tavallisen kapselin näköinen, tyyliin vaikka maitohappobakteeri-kapselin näköinen. Eihän siinä muuta, mut kun se kapseli piti rikkoa sellaisella laitteella, jossa oli piikit ja sit sisään hengitettiin se jauhe. Mä oon varmaan kolme kertaa niellyt iloisesti sen kapselin aamulla... Soitin kyllä sitten yliopiston apteekkiin ja kysyin, että mitä piti tehdäkään, jos nauttiikin keuhkoon menevän lääkkeen sisäisesti ja kuulema oli tuon lääkkeen kanssa aika yleistäkin...

Vierailija
5/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 14:54"]Kerran, oma beetasalpaaja ja silloisen puolison ketipinor ovat aivan saman kokoisia ja värisiä, ja mikä lie häiriö ollut kun töihin lähtiessä nappasin väärän niistä. Onneks en nukahtanut rattiin (45 km työmatka) ja pomolle selvitin asian, hän käski päiväunille neukkariin jossa on sohva. :D

[/quote]

Etkö mennyt ihan sekasin tuosta Ketipinorista? Mulle määrättiin sitä pienin mahdollinen määrä unettomuuteen ja nukuin kellon ympäri. Olin senkin jälkeen vielä ihan väsynyt.

Vierailija
6/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sentään sisäisesti mutta teininä meni kiireessä sekaisin korvan kortisonitipat ja piilolasin kosteutustipat. Kirvely oli kammottava. Piilolinssikin suli silmässä mutta onneksi vain möykyksi eikä tarttunut silmään. Päivystyksessä odotin jotakin 40 minsaa ja kun lääkäri huusi mut sisään niin vaivaksi paljastui "shampoon joutuminen silmään". Oli vastaanottovirkailija taas kuunnellut puhelimessa... mikäs siinä, silmähuuhteluun, indikaattoriaineita silmään että nähtäs vauriot ja vast.apulainen sai sellaset huudot että kuului seinienläpi hoitohuoneisiin. Silmä säästyi.

Vierailija
7/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottoapulaiset ovat tyhmiä horoja, jotka antaa aikoja vain sukulaistädeilleen.

Vierailija
8/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummon piti kerran laittaa paplle silmätippoja. Otti vahingossa Bacibact-puuteri pullon ja tohautti sen silmään. Auts..

Vierailija
9/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vedin epähuomiossa koiran antibiootin itse. Tajusin saman tien kun olin nielassut. Eipä siinä mitään, koiralle uus tabu.

Vierailija
10/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse nyt ei ole varsinaisesti lääkkeestä, mutta koska kosteuttavat nenäsuihkeet ovat niin kalliita, niin olen alkanut käyttämään suolavettä nenän kosteuttamiseen. Olen tehnyt sitä suolavesiliusosta snapsilasiin. Viikko sitten olin lähdössä ulos ja join siinä muutaman vodkapaukun sitruunatiivisteellä laimennettuna - käyttäen myös snapsilasia. Kuten arvata saattaa, molemmat snapsilasit olivat siinä pöydällä, ja molempiin oli jäänyt suurinpiirtein sama määrä nestettä niin valitsin sitten väärän lasin. En siis juonut suolaliosta vaan kaadoin kuivaan nenääni sitä sitruunalla laimennettua vodkaa! En heti huomannut virhettäni, mutta hetken päästä rupesi nenää kirvelemään, lievästi sanottuna aivan perhanasti! Varsinkin kun nenä oli muutenkin aivan kuiva. Ei kyllä heti tule mieleen yhtä inhottavaa tunnetta.

Vierailija
11/11 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran otin vahingossa dosentin väärinpäin aamulla käteen ja otin iltalääkkeet. Nuokuin ja nukahtelin palaverissa. Tilanne parani kun työkaveri juotti minulle pannullisen kahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän