Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitteko uudestaan jos aiemmin hakemanne työpaikka

Vierailija
10.07.2014 |

Hakisitteko uudestaan jos aiemmin hakemanne työpaikka tulisi uudestaan hakuun? Mulla tällainen tilanne kun hain keväällä kesätyöt joka mahdollisesti olisi jatkunut myös syksyllä. Eivät kuitenkaan valinneet minua vaikka olisin ollut erittäin pätevä ja olisin voinut jatkaa syksylläkin jos tulee tarve. Nyt paikka on uudestaan auki eli valitsemansa henkilö ei sitten voinut kun jatkaa. Olen opiskelija ja ko.vuokra työpaikka SAATTAISI auttaa työllistymistä tulevalle alalle. Minulla ei kuitenkaan ole taloudellista tarvetta tähän työhön, olen jo töissä. En edes tiedä ko. työpaikasta ja tehtävistä mitään, on ilmeisesti suuri salaisuus.

Hakisinko uudestaan vai onko ymmärrettävä ettei minua haluta? Toisaalta siis paikka ei hyödyttäisi minua kuin ehkä kokemuksena.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakisi mihinkään työpaikkaan, mistä en "tietäisi" mitään. Mikä ihmeen salaisuus se voi muka olla?

Ehkäpä se aiemmin valittu ei halunnut jatkaa siellä siitä syystä, että paikka paljastuikin ihan paskaksi.

Vierailija
2/6 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaisi, niin hakisin. Tällä kertaa karsintaperusteet ovat voineet muuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet hakenut työhön, joka on salaisuus ja josta et tiedä mitään ja nyt mietit, hakisitko uudestaan, vaikka ei ole tarvetta työlle (josta e ttiedä edes työaikoja).

Vierailija
4/6 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 12:56"]En hakisi mihinkään työpaikkaan, mistä en "tietäisi" mitään. Mikä ihmeen salaisuus se voi muka olla?

Ehkäpä se aiemmin valittu ei halunnut jatkaa siellä siitä syystä, että paikka paljastuikin ihan paskaksi.

[/quote]

Tämä minuakin epäilyttää. Kyseisen vuokratyöfirman asiakas paljastetaan ilmeisesti vasta kun työsopimus on allekirjoitettu. Voi siis olla ihan millainen paikka vain.

ap

Vierailija
5/6 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:00"]Siis olet hakenut työhön, joka on salaisuus ja josta et tiedä mitään ja nyt mietit, hakisitko uudestaan, vaikka ei ole tarvetta työlle (josta e ttiedä edes työaikoja).

[/quote]

No suunnilleen näin.

ap

Vierailija
6/6 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tuollaista työtä. Muuten kyllä. Ei työnhaussa ole mitään hävettävää. Jos työhön joku tarvitaan, niin joku siihen lopulta otetaan, onpa hän täydellinen valinta tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi