Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaan 2vkoa yhteistä lomaa, mies ei halua olla yhdessä edes sitä!

Vierailija
10.07.2014 |

ollaan porrastettu lomat koululaisten takia ja yhteistä siis 2 vkoa. Oli tarkoitus että matkustan lasten kanssa pohjoiseen, kotipaikkakunnalleni jo ennen kuin miehen loma alkaa ja tämä tulee sitten perään, jotta voimme tavata sukulaisia ja tuttavia ja kierrellä kotiseutuja ensimmäinen yhteinen lomaviikko.

nyt viikkoa ennen mies ilmoittaa ettei jaksakaan matkustaa peräämme... Grrr. Lapset ovat reissua odottaneet, ja jos mies ei tule perään, olen siis reissussa 1 vkon yhteisestä lomasta vain lasten kanssa. Eli yhteistä lomaa jää 1 vko. Tosi mieltäylentävää. Pitääköhän Pistää lusikat jakoon, jos ukkoa näin vähän kiinnostaa yhteinen loma ja vapaa-aika?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kotipaikkakuntasi: sinun sukulaisesi ja sinun tuttavasi, vai? Etkö voisi käydä lasten kanssa siellä jo aiemmin, jotta voitte oikeasti viettää yhteistä lomaa kotona leväten?

Vierailija
2/2 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme miehen kotipaikkakunnalla, joten mun puolen sukulaisia tavataan vainpidemmillä lomilla. Niin oli suunniteltu nytkin, kunnes mies ilmoitti halustaan jäädä pois reissusta.

tavataanhan hänenkin sukulaisiaan, mielestäni hän voisi myös näyttäytyä mun suvulle... Ja kysehän on siitä, että osa reissusta vietettäisiin yhdessä, kun molemmat on vapaalla. Nyt vietän YH- lomaa vaikka mieskin on lomalla. Ja siis vaan 2 vkoa yhteistä vapaata. Kyllä surettaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla