Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi luulee koiraani leluksi

Vierailija
09.07.2014 |

Hei!

Lapsi on 3,5 vuotias, ja olen koittanut opettaa miten koiraa silitetään,olen komentanut lapsen pois jos häiritsee nukkuvaa tai syövää koiraa. Lapsi ei silti ymmärrä, menee uudelleen,tunkee sormia koiran korviin, kiusaa,repii karvasta. Aina kun näen tilanteen laitan lapsen kauemmas,komennan tiukalla äänellä että ei saa kiusata koiraa koskaan!

Vessaankaan ei voi mennä ilman että ovi olisi auki, koska lapsi on koiran kimpussa heti.

Itse asiassa minusta tuntuu, että rakastan koiraani enemmän kuin lasta. Mies haluaa että koira lopetetaan että tätä ongelmaa ei olisi,mutta en todellakaan lopeta koiraa tuon kakaran takia.

neuvoja?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi käy sun kans valtataistelua. Harmi, että viaton koira on joutunut välikappaleeksi.

Vierailija
42/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava tilanne! Voi koira-parkaa, joutuessaan kidutettavaksi päivittäin. Ensinnäkin sinun tehtäväsi on varmistaa että koiraa ei satuteta ja nykyisessä tilanteessa et pysty turvaamaan koirasi turvallisuutta. Toiseksi, koira saattaa jossain vaiheessa reagoida (mielessä tapaus jossa kiltti koira lopulta nappasi kiinni lapseen joka oli kiusannut sitä pitkään. Kun koira oli lopetettu huomattiin että sen korvissa oli useita kymmenia niittejä). Sinulla ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin antaa koira pikimmiten uuteen kotiin. Ehdotan että takaisin kasvattajalle mahdl pian tai paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen kautta esim HESY, Päijäthämeen esy tsm. Halutessasi myös Pelastetaan Koirat tai Rekku Rescue voinee auttaa. Joka tapauksessa toimi heti. Eläinrääkkäys on VAKAVA asia etkä tee myöskään lapselle palvelusta sillä että hän saa rääkätä koiraa ilman seuraamuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:00"]"Mies haluaa että koira lopetetaan että tätä ongelmaa ei olisi"

Mitä vittua? Itse pistäisin ensitöikseni moisen idiootin pihalle. Oikea järjen riemuvoitto taas av-mammalla käsissä siinä.

[/quote] Joo,lapsi on tosiaan miehen entisestä parisuhteesta, mies ei tykkää eläimistä yhtään ja joka päivä puhuu koiran lopettamisesta.

ap

[/quote]

Miksi ihmeessä olet muuttanut eläiminesi yhteen miehen kanssa, joka ei siedä eläimiä? Ja kaiken lisäksi puhuu tuollaisia joka päivä?

Koirallakaan ei ole hyvä olla tuollaisessa taloudessa, sillä se vaistoaa kyllä sen ettei joku pidä siitä. Lisäksi jos joku vielä kiusaa ja lyö jatkuvasti, siinä on koiraparka lujilla. Jos lapsen (ja miehen) käytökseen ei ihmiset tee stoppia, niin koira kyllä tekee kun mitta lopulta täyttyy. Sitten saadaankin taas lukea Iltalehdestä, kuinka hullu tappajakoira ykskaks yhtäkkiä hyökkäsi viattoman lapsen kimppuun ja ihmiset vaatii hullua koiraa lopetettavaksi.

[/quote]

Aivan samaa mieltä!

Siltä isältäänhän lapsi tuon käytöksen on oppinut.

Miten uskallat jättää koiran miehen tai lapsen ja miehen kanssa yksin? Mieshän voi väittää, että koira yritti purra lasta ja nyt se on pakko lopettaa.

[/quote] mulla on semmonen työ että pääsen töistä aikaisemmin kuin ukko. Isältään lapsi on tuon tavan oppinut,jos isä vihaa koiria lapsi vihaa myös. Koira on ressaantunut,karvoja lähtee , pitäskö mun oikeesti jättää mies? Koira on mulla ollut 9 vuotta ja ukko 2 vuotta. Ero ois koiran ja mun kannalta hyvä.,. Mitä mieltä ? Ap

Vierailija
44/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:50"]

Kammottava tilanne! Voi koira-parkaa, joutuessaan kidutettavaksi päivittäin. Ensinnäkin sinun tehtäväsi on varmistaa että koiraa ei satuteta ja nykyisessä tilanteessa et pysty turvaamaan koirasi turvallisuutta. Toiseksi, koira saattaa jossain vaiheessa reagoida (mielessä tapaus jossa kiltti koira lopulta nappasi kiinni lapseen joka oli kiusannut sitä pitkään. Kun koira oli lopetettu huomattiin että sen korvissa oli useita kymmenia niittejä). Sinulla ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin antaa koira pikimmiten uuteen kotiin. Ehdotan että takaisin kasvattajalle mahdl pian tai paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen kautta esim HESY, Päijäthämeen esy tsm. Halutessasi myös Pelastetaan Koirat tai Rekku Rescue voinee auttaa. Joka tapauksessa toimi heti. Eläinrääkkäys on VAKAVA asia etkä tee myöskään lapselle palvelusta sillä että hän saa rääkätä koiraa ilman seuraamuksia.

[/quote]

Parempi vaihtoehto on palauttaa mies kasvattajalle.

Vierailija
45/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:50"]Kammottava tilanne! Voi koira-parkaa, joutuessaan kidutettavaksi päivittäin. Ensinnäkin sinun tehtäväsi on varmistaa että koiraa ei satuteta ja nykyisessä tilanteessa et pysty turvaamaan koirasi turvallisuutta. Toiseksi, koira saattaa jossain vaiheessa reagoida (mielessä tapaus jossa kiltti koira lopulta nappasi kiinni lapseen joka oli kiusannut sitä pitkään. Kun koira oli lopetettu huomattiin että sen korvissa oli useita kymmenia niittejä). Sinulla ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin antaa koira pikimmiten uuteen kotiin. Ehdotan että takaisin kasvattajalle mahdl pian tai paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen kautta esim HESY, Päijäthämeen esy tsm. Halutessasi myös Pelastetaan Koirat tai Rekku Rescue voinee auttaa. Joka tapauksessa toimi heti. Eläinrääkkäys on VAKAVA asia etkä tee myöskään lapselle palvelusta sillä että hän saa rääkätä koiraa ilman seuraamuksia.

[/quote]. Koira on mulle niiiiin rakas,että en yhtään haluais antaa pois..:( Tässä keskustelun aikana oon miettinyt että mäehkä ois parempi jättää mies, ois kaikkien kannalta ehkä parasta..ap

Vierailija
46/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap mä tiedän mitä tehdä!

1. Jätä mies

2. Elä koiran kanssa

3. Löydä joku äijä joka rakastaa eläimiä

4. Elä iloinen elämä:)

Vierailija
47/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti,jätä se. Sen lapsi kiusaa sulle rakkainta asiaa maailmassa, mies haluaa että lopetat sulle rakkaimman asian maailmassa. Mitä järkeä tollaisessa suhteessa olla? Jätä.se.sika.

Vierailija
48/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:50"]Kammottava tilanne! Voi koira-parkaa, joutuessaan kidutettavaksi päivittäin. Ensinnäkin sinun tehtäväsi on varmistaa että koiraa ei satuteta ja nykyisessä tilanteessa et pysty turvaamaan koirasi turvallisuutta. Toiseksi, koira saattaa jossain vaiheessa reagoida (mielessä tapaus jossa kiltti koira lopulta nappasi kiinni lapseen joka oli kiusannut sitä pitkään. Kun koira oli lopetettu huomattiin että sen korvissa oli useita kymmenia niittejä). Sinulla ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin antaa koira pikimmiten uuteen kotiin. Ehdotan että takaisin kasvattajalle mahdl pian tai paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen kautta esim HESY, Päijäthämeen esy tsm. Halutessasi myös Pelastetaan Koirat tai Rekku Rescue voinee auttaa. Joka tapauksessa toimi heti. Eläinrääkkäys on VAKAVA asia etkä tee myöskään lapselle palvelusta sillä että hän saa rääkätä koiraa ilman seuraamuksia.

[/quote]. Koira on mulle niiiiin rakas,että en yhtään haluais antaa pois..:( Tässä keskustelun aikana oon miettinyt että mäehkä ois parempi jättää mies, ois kaikkien kannalta ehkä parasta..ap

[/quote]

JÄTÄ SE MIES. Kukaan ei voita nykyisessä suhteessasi, vaan mies kärsii, lapsi kärsii, sinä kärsit ja ennen kaikkea koira kärsii. Koiran ottaessasi olet sitoutunut takaamaan sille turvallisen ja hyvän elämän. Koirasi on selvästi stressaantunut ja sillä on paha olla, on vain ajan kysymys koska se nakkaa lasta takaisin.

Nyt koira kainaloon ja jätät tuollaisen inhottavan äijän lapsensa kanssa.

Vierailija
49/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä rotunen se koira on?:33

Vierailija
50/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta ja vahdi, molempia. Lapsi on keksinyt että saa kiinnostavaa draamaa aikaan koiraa kiusaamalla. Estä se, ota vaikka koira vessannurkkaan istumaan kanssasi jos lapsi ei usko ohjeitasi. Kuulostaa kyllä sellaiselta tenavalta jolta ei pikkusisaruksetkaan ole rauhassa, onko sellaisia? Miten ikätoveriensa kanssa sujuu, osaako ottaa huomioon? Älä yritä olla lapselle liian "kiva" vaan kerro vakavasti (ei vihastuksissa kuitenkaan) että nyt loppu. Jos ei edelleenkään mene jakeluun, ehkä pitäisi ruveta tutkimaan onko lapsella kaikki kunnossa.

Vierailija
51/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,kiitti teille kun taoitte järkeä kallooni. Koitan jutella ukon kanssa kun tulee kalasta.

23 , koira on laika/husky sekotus

ap

Vierailija
52/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:05"]Opeta ja vahdi, molempia. Lapsi on keksinyt että saa kiinnostavaa draamaa aikaan koiraa kiusaamalla. Estä se, ota vaikka koira vessannurkkaan istumaan kanssasi jos lapsi ei usko ohjeitasi. Kuulostaa kyllä sellaiselta tenavalta jolta ei pikkusisaruksetkaan ole rauhassa, onko sellaisia? Miten ikätoveriensa kanssa sujuu, osaako ottaa huomioon? Älä yritä olla lapselle liian "kiva" vaan kerro vakavasti (ei vihastuksissa kuitenkaan) että nyt loppu. Jos ei edelleenkään mene jakeluun, ehkä pitäisi ruveta tutkimaan onko lapsella kaikki kunnossa.

[/quote] lapsi on ainoa,mies kyllä kokoajan painostaa ja vinkuaa toista lasta joka ilta.Itse en haluaisi toista...

Vierailija
53/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 26 on siis ap

Vierailija
54/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukka on tärkeämpi kuin ihmiset. Just joo

Vierailija
55/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:00"]"Mies haluaa että koira lopetetaan että tätä ongelmaa ei olisi"

Mitä vittua? Itse pistäisin ensitöikseni moisen idiootin pihalle. Oikea järjen riemuvoitto taas av-mammalla käsissä siinä.

[/quote] Joo,lapsi on tosiaan miehen entisestä parisuhteesta, mies ei tykkää eläimistä yhtään ja joka päivä puhuu koiran lopettamisesta.

ap

[/quote]

Sitten lähdet koirinesi. Niin minä tekisin epäröimättä. Johan siinä koira kärsii mokomasta ipanasta. Ukko kuulostaa sellaiselta, että et siinä mitään menetä.

Vierailija
56/56 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, niin näkisin ehdottomasti miehen lasta suurempana ongelmana. Inhoan kyllä eläimiä kiusaavia lapsia, mutta itse en yksinkertaisesti pystyisi olemaan miehen kanssa, jolla on koiraan tuollainen suhtautuminen. Sinä itse tietysti tiedät, mikä on juuri sinulle tärkeää, mutta itselleni ratkaisu olisi tilanteessasi jos nyt ei helppo, niin ainakin selkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan